آسایشگاه روانی 🪖
زیر دوهزار بشم به همتون بستنی میدم
اصلا بستنی چیه
بهتون شام میدم
آسایشگاه روانی 🪖
کدوم درسته؟ یکیش باید غلط باشه خب.
بهش برسونید .
در نظریه های فلسفی نمیتونی بگی صددرصد بین نظریات فلاسفه کدوم درسته
مثلا توی فلسفه دوازدهم بچه های انسانی میخوانند
جناب صدرالمتالهین یعنی همون آقای ملاصدرا اعتقاد بر اصالت وجود داره بعد استاد جناب ملاصدرا که خودش هم جزو فلاسفه نامی تاریخه که به دلیل نادانی راوی که خودم هستم اسمش یادم رفته اعتقاد بر اصالت ماهیت داره و این دو نظریه ظاهراً کاملا در تضاد باهم هستند حالا هرکسی براساس استنباط های جناب آقای x پیرو و دنباله رو ایشون میشه حرف ایشون رو میپذیره یکی نه طبق استدلال های عقلی جناب y حرف ایشون رو قبول میکنه
میتونی بری استدلال های هرکدوم رو بخونی و ببینی کدوم از نظر خودت درست تره
البته که این نظر منها ممکنه یکی دیگه نظر دیگه ای داشته باشه دوستان منو نخورند🚶🏻♀
برادران کنکوری خارج از حوزه درحال دود کردن هستند
فازم اینجوریه برم بشینم ور دلشون بگم دو پوکم بدید من بکشم بشوره ببره
228.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درحال حاضر یه حس بی فشاری نسبت به هر فشاری