امروز روز خوبی نبود ولی واقعاً اشکال نداره چون فردا یه روز جدیده ، مگه نه ؟ 💫
-214259_temp.jpg
حجم:
20.1K
گوشه ای از وضعیت تایپم تو اون گروهی که باید سنگین و رسمی رفتار کنم🥲🚶🏻♀باز خوبه خانم زاهدی ام پسرا دستم نمی گیرم با اینهمه سوتی
+ ظاهراً میخوای ردم کنی؟😕
- جرات این کارو ندارم😶
+ پس میخوای قبولم کنی؟😀
- اونم فعلا نه🙄
+ فهمیدم پس تو دلت کتک میخواد😐☕️
دیگه دقیق کارکتر مشخص نمیکنم لطفاً یدونه ازین داداشی داداشی شد شوهری بهم بدید برم🚶🏻♀
ولی منظورتون چیه که این قیافه بی روح رنگ پریده تو آینه منم؟ این حداقل سه بار سکته قلبی و مغزی رو رد کرده با این قیافه
آسایشگاه روانی 🪖
+ یعنی من جیانگ رو کشتم ؟ - این حرف رو نزن . با شناختی که ازت دارم عمرا بتونی تو به کسی آسیب بزنی .
چه مَرَضی عه که میرم کامنت های اینو میخونم؟ الان با اسپویل شاخی که شدم چه غلطی کنم ؟ حالا نه میتونم دراپش کنم چون قشنگه نه میتونم ادامه بدم چون توانایی روحی تحمل این حجم غم رو ندارم (جوری جوزده و تأثیرپذیر شدم ازش که دیگه عکس بازیگرش تو یه سریال دیگه رو میبینم یا حتی آهنگ هیدن لاو رو میشنوم غم کل وجودم رو فرا میگیره🚶🏻♀☕️)