اگر میخواید درمورد جانبازان اعصاب روان و خانوادشون بدونید دو سه قسمت آخر توصیه میشه🤝هرچند ممکنه چیزی نفهمید و چون آخر ماجرا رو می نگرید خوشتون نیاد
قبل مرگ به ساشین برگشت گفت من دم آخرم رو حس کردم دیگه خجالت نمیکشم بهت بگم من تو و رینا(مامان ساشین) رو خانواده ام میدونستم🥲و روی سنگ قبرش ساشین اسمش رو به عنوان خانواده بنجامین نوشت 🥲🥲🥲
آسایشگاه روانی 🪖
یا مثلاً بگم از اینکه دایی عزیزم رو دیدم✨و تو چه دانی علاقه کودکی ام تا به همین حالا نسبت به این دای
امشب ازش گل درست کردن با پوست شکلات یاد گرفتم✨🥲 خدایا شکرت