نمیدونم چی شد که اینطور شد و تنها صدایی که سر کلاس اصول جواب میداد من بودم🗿🤌🏻خلل جالق
دیگه استاد وایمیساد من بگم
همچنان استادی که گفت به عنوان کادوی روز دختر نیم نمره میده ولی به همه و ما دخترا میگفتیم پسرا باید یچی بهمون بدن که به لطف ما نمره مفتی گیرشون اومد
استاد سه دقیقه بعد: نشان دادن سه ردیف شماره سوال
ما :
ما :
دخترا و پسرا باهم: نیم نمره رو میدیم ردیف سوم رو حذف میکنیم 🗿🤌🏻
ولی خیلی سخته مودب بودن سر کلاسی که دیگه خجالتت ریخته
واقعا خودمو کنترل کردم درجواب کادو چی میخواید نگم بوس🗿🤌🏻
وقتی میبینم یکی بعد از دیدن من چنین دیدگاهی نسبت بهم پیدا میکنه بیشتر از همه نسبت به خودم بدبین میشم که اینم از پوسته ظاهری من خوشش اومده و من واقعی از نزدیک اونقدر زیبا و خوب نمیتونه باشه
یجوری که انگار نمیدونم چه چیزی باعث شده یکی بامن دوست بشه و بگه از من خوشش میاد
یعنی هیچ دلیل منطقی و قانع کننده ای پیدا نمی کنم
به دروغ گفتم من آنقدر زود اشک نمیریزم
ولی من آدمی ام که خیلی زود گریه ام می گیره همون جور که مامانم گفت و گفتم نه اصلا ناراحت و نگران نیستم