حرص بخوریم.
سوال هایی که نصف شب برام پیش میاد از چت جی بی تی بپرسم:
چون تو یه پست رندوم دیدم که کلی خارجی کامنت گذاشتن نباید بگیم لبیک یا حسین
حرص بخوریم.
سوال هایی که نصف شب برام پیش میاد از چت جی بی تی بپرسم:
سلام هم میکنم چون سلام سلامتی میاره🥰
هدایت شده از سدخارجی
48.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موزیک ویدیوی «زخمی آفتاب»
🎵 محسن چاوشی
مشاهده نسخه باکیفیت یوتیوب | آپارات
@Sedkhareji✔️
بچه ها من این ترم هیچی نخوندم
و میدونم نباید بابتش زار بزنم چون تقصیر خودمه
ولی برام دعا کنید پاس شم🙏🏻
حرص بخوریم.
عاقبت گندم ملک ری!
میدونید چی منو خیلی نگران میکنه؟ دو روز دیگه این گندما بیاد تو کشور، مردم مصرف کنن و خدای نکرده آلوده باشه، اون موقع نمیگن از آمریکا اومده، میگن کار خودشونه میخواستن مردم رو بکشن
حرص بخوریم.
عاقبت گندم ملک ری!
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شیطانی که دارید باهاش معامله میکنید:
خیلی هم این اتفاقات قدیمی نیست همش مربوط به چهار ماه گذشتهست
حرص بخوریم.
شیطانی که دارید باهاش معامله میکنید: خیلی هم این اتفاقات قدیمی نیست همش مربوط به چهار ماه گذشتهست
نمیدونم چطوری روت شد با این حجم از وقاحت بگی اینا سر بچه ها رو قطع میکنن و زنان رو از وسط نصف میکنن در صورتی که همه ی اینا اعمال خودته که نسبت دادی. کی این همه مدت بمب انداخت رو سر زن و بچه مردم؟ کی تو جزیره اپستین بود؟ کی از وجود داعش تو سوریه حمایت کرد؟ عجب حرومزاده ای هستی