حرص بخوریم.
اینو از ته گالریم پیدا کردم، واسه زمانیه که پزشکیان داشت میومد روی کار و تو حساس ترین لحظات انتخابات
ما ترک خانه و کاشانه نکردیم که غنیمت به دست آوریم!💔
حال امروزم حال خراب، حال مطالبه، حال قیام، حال ضد دولت، حال ضد مسئول، حال ضد اصلاحات، حال جیغ و داد و خاک بر سرتون.
هدایت شده از قم زیبا
🔴اقدام فیفا و اعتراض ایران و مصر: ورود پرچم رنگینکمانی به ورزشگاه سیاتل آزاد است!
فدراسیون بینالمللی فوتبال (فیفا):
🔹هواداران در دیدار تیمهای ملی ایران و مصر در جام جهانی ۲۰۲۶ اجازه خواهند داشت پرچمهای رنگینکمانی را به ورزشگاه بیاورند و این موضوع ممنوع نخواهد بود.
✅ @qome_ziba
حرص بخوریم.
🔴اقدام فیفا و اعتراض ایران و مصر: ورود پرچم رنگینکمانی به ورزشگاه سیاتل آزاد است! فدراسیون بینالم
اصلا با اصل موضوع کار ندارم بزاریمش کنار
فقط منتظرم سطلی احمق واسه هواداری از مصر (چون تیم مقابل ایرانه) حرف بزنه، بعدش ما آریایی هستیم عرب نمی پرستیم رو بکوبونم تو صورتشون
حرص بخوریم.
🔴اقدام فیفا و اعتراض ایران و مصر: ورود پرچم رنگینکمانی به ورزشگاه سیاتل آزاد است! فدراسیون بینالم
بعدشم من نمیفهمم واقعا، شما سسخلا مگه نمیرین فوتبال ببینید و از تیمتون طرفداری کنید؟ مگه واسه اینکار نباید پرچم اون کشور رو ببرید؟ پس این پرچم کوفتی چی میگه اون وسط؟ میخوای بری خودنمایی کنی بگی من دو جنسه و هزار جنسه و بی هویت و کوفت و زهرمارم؟ الان چه معنی ای میده تو استادیوم؟
حرص بخوریم.
یه جوری میگه ۳۲ هزار نفر، ۳۵ هزار نفر
انگار نه انگار اون وسط یه گریزه ۳ هزار نفری زده. می بینید چقدر دروغ گفتن راحته؟ پیش خودشون میگن خب شما که عقلتون رو انقدر راحت دادین دست ما، ما هم این وسط یه عددی بگیم هی بالا پایینش کنیم حتما اونم راحت می پذیرید دیگه. حالا یکی میاد این وسط میگه یک نفر هم یک نفره! درسته عزیز من یک نفر هم یک نفره و جونش عزیز. حرف ما اینه عقلتون رو ندین دست این جماعت که حتی باهاتون صادق هم نیستن. قاتل خون اون یک نفر هم همینان. اونایی که خیلی راحت قضیه رو از اعتراض بردن سمت مسجد آتیش زدن و مغازه مردم رو خراب کردن و پلیس سوزوندن.