eitaa logo
حرص بخوریم.
782 دنبال‌کننده
80 عکس
146 ویدیو
0 فایل
اینجا باهم راجب همچی حرص میخوریم https://abzarek.ir/service-p/msg/4685140 محتوا ضد سطللی/پانک/حجاب‌استایل/اسقاطیل/ترند‌ها/فن‌های‌افراطی/لگبت‌/کیپاپ/کیدراما/تبلیغات‌ایتا/زن‌ستیز‌/فمنیست/مردستیز/وطنفروش/بلاگر‌/قمه زنی (کلا ضد بشر)
مشاهده در ایتا
دانلود
یک ماهه دارم میگم امروز دیگه میخونم واکنش جزوه👍🏻
امتحان یکشنبه هم تخصصیه حتی نمیدونم موضوع درس چیه
حضور میزدم میخوابیدم
شب اعتراف
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حرص بخوریم.
امتحان یکشنبه هم تخصصیه حتی نمیدونم موضوع درس چیه
قسمت دردناک ماجرا اینجاست میخواد ترکیبی از ترم قبل هم بیاره
موشک بالستیک تو بچه درسخونای کلاس
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
الان تو قسمت عذاب وجدان درس نخوندنم اما همچنان درس نمیخونم
من که دیگه همه آرامشامو کردم دنبال دورامم
حرص بخوریم.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2zb836v&btn=حرص.نخورید بیاید صحبت کنید دیگه توان ای
حاجی حالم از خودم بهم میخوره..تو این شب که آسمون باید خون گریه میکرد من احمق پی دلقک بازیم بودم.خیلی حقیر و بی‌ارزشم که حتی نمیتونم ادای غمگین هارو هم در بیارم.با خودم میگم شاید مغزم به بلوغ نرسیده ولی هر کوفتی هست من متنفرم از وضعیتم.. آدما برای حسین خون گریه میکنن ولی من حتی لیاقت غمگین بودن رو هم ندارم. / بچه ها وضعیت خیلی ها همینجوریه، همین که غصه و غم این ماجرا تو دلته یعنی ذهنت و دلت گیره. یعنی یه جایی ته قلبت عزاداره و دوست داره عزاداری کنه و دغدغه‌اش رو داره. یعنی یه کور سوی امیدی هست