هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
💬 هر خونی، خونبهائی دارد که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.|۲۶/اسفند/۱۴۰۴
📲 @rahbar_enghelab_ir
18.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی مهم
نامه های مخالفت مقام معظم رهبری با انچه درون مذاکرات انجام شده
اخبار مردمی حزب الله
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 وحید خضاب: اگر بند اول در مذاکرات روشن نشده است پس چرا آن را امضاء کردیم؟
کارشناس برنامه بهوقت ایران:
🔸️ نباید طوری برخورد کنیم که تصویر چسبندگی به مذاکرات توسط ایران به دنیا القاء بشود.
اخبار مردمی حزب الله
مهدی عبدی مسئول اخبار مردمی شورای هماهنگی حزبالله
🔰پیام اخیر نایب امام زمان (عج) درباره تفاهم روسای جمهور ایران و آمریکا، مهر تأییدی است بر این حقیقت که ما فرزندان ایشان مفتخریم که درحزبالله همواره در مسیر مستقیم ومنطبق بر نظر مبارک ایشان گام برمیداریم. اطاعت محض از نایب امام زمان (عج) و مقدم دانستن نظر ایشان درتمامی جهات، چیزی نیست جز تسلیم در برابر اراده حضرت ولی عصر (عج)؛ وهمین پیوند عمیق با ولایت، بشارت رستگاری وسعادت ابدی است.
بدانندکسانی که درمسیر ولایت سستی کرده و خلاف نظر ولیامر الهی عمل میکنند، که مردم درانتخابات پیشرو، پاسخ در خوری به آنان خواهند داد.
باید فریاد زد که سفرتیم مذاکرهکننده به ژنو، نهتنها تخطی از شروط مقام معظم رهبری، بلکه برخلاف تفاهمنامهای است که خودشان امضاکردهاند!
بند۱۳ تفاهمنامه صراحتاًمیگوید: مذاکرات تنهادر صورت اجرای تعهدات آمریکا(آزادی و دسترسی فوری به پولها،پایان جنگ درتمام جبههها و عقب نشینی ازخاک لبنان)آغازمیشود.اماامروز، ترامپ باگستاخی تهدید به بمباران مجدد میکند و با وقاحت میگوید از تنگه هرمز عوارض خواهدگرفت، ورژیم اسراییل میگویدهیچ عقب نشینی از نقاط اشغال شده خاک لبنان درکار نخواهد بود.
حداقل به تفاهم خودتان پایبند باشید..
🔰عاقبت به خیری در تبعیت محض از ولی امر الهی است و بس...
اخبار مردمی حزبالله
هدایت شده از حزبالله
امت مبعوث و آغاز ماموریت مهم الهی
به رهبری امام سید مجتبی حسینی خامنه ای
۱۸ تیرماه مشهد مقدس دنیا مبهوت خواهد ماند.
ترامپ و اربابانش در نابودی تدریجی قرار می گیرد
شمارش معکوس عمر اسرائیل وارد ماه ها و روز ها شده است.
@jehad_hezbollah🇮🇷🏴
هدایت شده از ((اخبار مردمی حزب الله))
مهدی عبدی مسئول اخبار مردمی شورای هماهنگی حزبالله
🔰پیام اخیر نایب امام زمان (عج) درباره تفاهم روسای جمهور ایران و آمریکا، مهر تأییدی است بر این حقیقت که ما فرزندان ایشان مفتخریم که درحزبالله همواره در مسیر مستقیم ومنطبق بر نظر مبارک ایشان گام برمیداریم. اطاعت محض از نایب امام زمان (عج) و مقدم دانستن نظر ایشان درتمامی جهات، چیزی نیست جز تسلیم در برابر اراده حضرت ولی عصر (عج)؛ وهمین پیوند عمیق با ولایت، بشارت رستگاری وسعادت ابدی است.
بدانندکسانی که درمسیر ولایت سستی کرده و خلاف نظر ولیامر الهی عمل میکنند، که مردم درانتخابات پیشرو، پاسخ در خوری به آنان خواهند داد.
باید فریاد زد که سفرتیم مذاکرهکننده به ژنو، نهتنها تخطی از شروط مقام معظم رهبری، بلکه برخلاف تفاهمنامهای است که خودشان امضاکردهاند!
بند۱۳ تفاهمنامه صراحتاًمیگوید: مذاکرات تنهادر صورت اجرای تعهدات آمریکا(آزادی و دسترسی فوری به پولها،پایان جنگ درتمام جبههها و عقب نشینی ازخاک لبنان)آغازمیشود.اماامروز، ترامپ باگستاخی تهدید به بمباران مجدد میکند و با وقاحت میگوید از تنگه هرمز عوارض خواهدگرفت، ورژیم اسراییل میگویدهیچ عقب نشینی از نقاط اشغال شده خاک لبنان درکار نخواهد بود.
حداقل به تفاهم خودتان پایبند باشید..
🔰عاقبت به خیری در تبعیت محض از ولی امر الهی است و بس...
اخبار مردمی حزبالله
هدایت شده از حزبالله
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از ((اخبار مردمی حزب الله))
مهدی عبدی مسئول اخبار مردمی شورای هماهنگی حزبالله
🔰پیام اخیر نایب امام زمان (عج) درباره تفاهم روسای جمهور ایران و آمریکا، مهر تأییدی است بر این حقیقت که ما فرزندان ایشان مفتخریم که درحزبالله همواره در مسیر مستقیم ومنطبق بر نظر مبارک ایشان گام برمیداریم. اطاعت محض از نایب امام زمان (عج) و مقدم دانستن نظر ایشان درتمامی جهات، چیزی نیست جز تسلیم در برابر اراده حضرت ولی عصر (عج)؛ وهمین پیوند عمیق با ولایت، بشارت رستگاری وسعادت ابدی است.
بدانندکسانی که درمسیر ولایت سستی کرده و خلاف نظر ولیامر الهی عمل میکنند، که مردم درانتخابات پیشرو، پاسخ در خوری به آنان خواهند داد.
باید فریاد زد که سفرتیم مذاکرهکننده به ژنو، نهتنها تخطی از شروط مقام معظم رهبری، بلکه برخلاف تفاهمنامهای است که خودشان امضاکردهاند!
بند۱۳ تفاهمنامه صراحتاًمیگوید: مذاکرات تنهادر صورت اجرای تعهدات آمریکا(آزادی و دسترسی فوری به پولها،پایان جنگ درتمام جبههها و عقب نشینی ازخاک لبنان)آغازمیشود.اماامروز، ترامپ باگستاخی تهدید به بمباران مجدد میکند و با وقاحت میگوید از تنگه هرمز عوارض خواهدگرفت، ورژیم اسراییل میگویدهیچ عقب نشینی از نقاط اشغال شده خاک لبنان درکار نخواهد بود.
حداقل به تفاهم خودتان پایبند باشید..
🔰عاقبت به خیری در تبعیت محض از ولی امر الهی است و بس...
اخبار مردمی حزبالله
هدایت شده از حزبالله
نمایندگان محترم مردم شهرهای شمالغرب کشور در مجلس شورای اسلامی
با سلام
تعطیلی مجلس و تشکیل مجامع دیگر برای سرنوشت کشور بسان کنار گذاشتن ثقلین و رو آوردن به سقیفه است.
انتظار حزب الله باز کردن مجلس و شکستن دهان ابوموسی هاست.
منتظر اقدام انقلابی تانیم.
بیاری خدای توانا
روح الله بجانی
شب عاشورا
@jehad_hezbollah🇮🇷🌷
مهدی عبدی مسئول اخبار مردمی شورای هماهنگی حزبالله
عاشورا به ما آموخت که میان «رضایت» و «اجازه» امام تفاوتی بنیادین است؛ تفاوتی به وسعت فاصله ای بین بهشت تا دوزخ.
آنان که در روز عاشورا استوار ماندند و تن به رضای ولیامر الهی دادند، به سعادتی جاویدان دست یافتند. اما آنان که تنها به «اجازه» امام بسنده کردند، تا ابد در زمره زیانکاران قرار گرفتند و تاریخ هرگز از آنان به نیکی یاد نکرد.
اخبار مردمی حزبالله
هدایت شده از حزبالله
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۵ تیرماه سالروز عروج شهادت گونه پاسدار بسیجی یوسف بجانی
از سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه
خلاصه زندگی نامه:
یوسف ۱۳۵۸ در خانواده ای انقلابی به دنیا آمد. از همان کودکی کنار پدر و برادرانش در پایگاه شهدای حکم آباد فعالیت نمود. وی در مسائل قرآنی و فرهنگی خیلی فعال و پر تلاش بود.
در دهه هشتاد جدب گروه ۶۰ رسالت گردید و بعنوان پاسدار سرباز گمنام در خدمت انقلاب بود.
وی در کردستان و اربیل ماموریت های مختلفی را انجام داد. تا اینکه در اواخر خرداد ماه ۱۳۸۳ پس از باز گشت از اربیل در اثر خیانت پیشمرگ، طی چند روز بستری عاشقانه به دوستان شهید و مقتدای خود شهید مهدی باکری پیوست.
بخشی از وصیت نامه :
* خون دادن هنر شهیدان بود و خون دل خوردن هنر شهادت طلبان.
* مبادا دنیا آنقدر گوش های مان را ناشنوا و چشم های مان را کور کند که فریاد امام خامنه ای را نشنویم و مظلومیتش را نبینیم.
* کسی که فریاد امام خامنه ای را نشنود هنگام فریاد حضرت مهدی عج گوش هایش صدای امام مهدی عج را نخواهد شنید.
╭┅──────┅╮
🆔@jehad_hezbollah🇮🇷
╰┅──────┅╯