یچیزی که میخوام بگم اینه که چرا شبا تا تبلیغ میزارم لفت میدید؟ بخاطره ۴ تا؟ روزی 8 , 9 تا پست میزارم بعد بخاطره ۴ تا تبلیغ بهتون برمیخوره لفت میدید؟ ویدئو هارو از اینستا دانلود میکنم باید پولِ اینترنتمو دربیارم یا نه؟
-غلطایی که نباید بخوریم-
یچیزی که میخوام بگم اینه که چرا شبا تا تبلیغ میزارم لفت میدید؟ بخاطره ۴ تا؟ روزی 8 , 9 تا پست میزا
من خودم برای خودم نت و شارژ میخرم. کسی برام نمیخره. وقتیم که دانلود میکنم کلی نت میبره مثه ایتا که نیست. پس لطفا درک کنید عزیزان
487.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این دنیا دیگه ارزش نداره 👺