آدما معمولا نمیفهمن دلتنگی چطور آدم رو از درون میخوره . فکر میکنن اگه حرفش رو نزنی یعنی چیزی نیست ، اما دلتنگی درست مثل صداییه که خاموش نمیشه ؛ فقط یاد میگیری آرومتر گوشش بدی . سختیش اینجاست که هیچکس نمیبیندش ، هیچکس نمیدونه چقدر از درون خالی میشی وقتی کسی که نبودنش وزن زندگی رو سنگین میکنه . دلتنگی چیز پیچیدهای نیست، فقط نبودنِ کسیه که بودنش همهچیز رو سادهتر میکرد .
هدایت شده از $uic!dal
شایدم تنها چیزی که الان نیاز دارم یک پیام از سمت توعه