_
تا اون روزی که تیتر اول روزنامه ها
مهدی آمد باشه،، در خدمت
مزدور و استکبار واسه
تو دهنی زدن هستیم.
زمزمۀ بینُ الدَرسی :
از ما کـــــــه گذشت امــــا
غمــــم همینــه
الهی هیچکس داغـــِ حرمــت
نبینه..
سرم رو روی تربت میزارم،،
با گریه میگـــم تــو رو دوست دارم.
امان امان ایـــــ دل..
امان امان ای دل!
٬تنها حسادتی که وادارتون میکنه به خیر و عاقبت بخیری؛حسادت و غبطه بر حالِ شهدا ست..