eitaa logo
هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
2هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
12هزار ویدیو
537 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم #کانال_هنر_تبیین #نهضت_آگاه‌سازی_و_مطالبه_گری @honaretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سخنان هفته حجاب.pdf
586.4K
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيم فیش منبر و سخنرانی هفته حجاب و توزیع گسترده در شبکه مبلغین و امامان جمعه و جماعت لطفا به دست اهلش برسانید ** ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی https://eitaa.com/honaretabyin
🔰 ممنوعیت از خدمات در همه چیز بله، در بی حجابی خیر؟ 🧐 🔺 پس از اینکه در برخی شهرها، مسئولین غیرتمند نسبت به عدم ارائه خدمات به افراد فاقد حجاب تصمیم گرفتند، عده ای این موضوع را مطرح کردند که: «اماکن دولتی حق ندارند شهروندان بی حجاب را از خدمات محروم کنند.» !! 🔺 این در حالیست که در ایران و در تمام دنیا معمول هست که حاکمیت، افراد متخلف از قانون را از برخی خدمات محروم می کند. بطور مثال افراد فاقد ماسک یا فاقد کارت واکسن دوز اول و دوم و سوم یا افرادی که به کارمندان دولتی توهین کنند یا دیگر متخلفین را از تمام خدمات محروم می کنند. 🔺 در خارج از کشور هم علاوه بر اینها، در موضوعات دیگر مثل داشتن حجاب و... ممنوعیت ها و اخراج کردن به وفور دیده می شود. 🔺 حال باید از این افراد معترض پرسید که این «یک بام و دو هوا» برای چیست؟ 🔺 چرا ممنوعیت خدمات برای متخلفین از آن قوانین صحیح است ولی برای متخلفین از این قانون حجاب (که اتفاقا دستور خالق انسان ها هم هست) اشتباه می باشد؟ 🔹کانال اخبار عفاف و حجاب کشور eitaa.com/goharshad1_ir
هدایت شده از جارچی 🇮🇷
⭕️ نامه معاون دادستان مشهد در چارچوب قانون است 🔸منتظری، دادستان کل کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹نامه معاون دادستان مشهد در چارچوب قانون است، اما باید در این زمینه تدبیرات لازم اندیشیده می‌شد. 🔻در روزهای گذشته انتشار نامه معاون دادستان مشهد به فرماندار مشهد درباره ممنوعیت خدمات مترو به افراد فاقد حجاب شرعی واکنش های زیادی را به همراه داشته است. @jaarchi
هدایت شده از حمید آقاسی زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️یک بام و دو هوای شهردار مشهد: که به مصوبات ستاد ملی کرونا تن می دهد ولی به مصرح ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی،۶۳۸ و ۵۷۶ مجارات اسلامی و ماده ۷۲ آیین دادرسی کیفری و مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب فرمانداری ذیل وزارت کشور ،تن نمی دهد! 🙄امان از صندوق رای🙄 _____ ❌بازنشر ،طوفانی 📲 @agha30zadeh
هدایت شده از حمید آقاسی زاده
اصل قصه مشهد چیست؟ ❌آیا معاون دادستان مشهد،دستور به ممانعت از ورود بدوی بانوان بی حجاب داده است؟!!! یا مردم در این شرایط سخت اقتصادی، درگیر دروغ پراکنی های جناح های سیاسی بابت اغراض خود شده اند؟! لازم دانستم ،برای کسانی که از اصل قصه مترو میخواهند با دقت مطلع شوند،متنی را با کمک دوستان آماده کنم،که تبعا کمی طولانی است ولی تمامی زاوایای قصه ۵۰ روزه اخیر ،در آن قید شده است: 📲 @agha30zadeh 👇👇👇👇👇 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم اخیراً مکاتبه معاون دادستان مشهد با شهردار محترم، مبنی‌بر جلوگیری از ورود افراد فاقد حجاب شرعی رسانه‌ای شده و برخی آن را بر خلاف موازین قانونی ،استنادا به ماده 570 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات جرم دانسته‌اند ،حال سوال این است که آیا مکاتبه معاون دادستان مشهد فاقد وجاهت قانونی و از مصادیق ماده مذکور است؟ ماده مذکور اشعار می‌دارد هر کس برخلاف قانون آزادی شخصی افراد را سلب کند یا آن‌ها را از حقوق مصرح در قانون اساسی محروم کند مرتکب جرم شده‌است. آیا مکاتبه معاون دادستان با شهردار مشهد دلالت بر محروم کردن افراد از حقوق شخصی آن‌ها دارد؟ پیروی اعتراضات مردمی مبنی بر کشف حجاب از سوی عده ای معدود در مترو که باعث نارضایتی شهروندان و حتی درگیری بین آنها شده، چندین جلسه در فرمانداری برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه برگزار شد و مصوباتی از جمله عدم اجازه ورود به افراد کشف حجاب کننده تا رعایت قانون اتخاذ گردید که متاسفانه شهردار حاضر به تمکین دستورات فرمانداری نشد. از آنجا که کشف حجاب منکری اجتماعی و بر طبق صراحت ماده 638 قانون مجازات اسلامی تعزیرات و تبصره آن جرم است معاون دادستان به‌منظور اجرای سنت حسنه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر که یک واجب شرعی است و در راستای دفاع از حقوق عامه دستوراتی را به شهردار محترم داده‌است ازجمله این‌که ابتدا به‌صورت نوشتاری تذکر لازم به افراد داده شود در صورت عدم توجه و اصرار به ارتکاب جرم از ورود آن‌ها به مترو که مورد استفاده عموم است جلوگیری شود. این اقدام معاون دادستان مستند به اصول 3، 8 و 156 قانون اساسی و نیز مواد 2، 3 و 4 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و ماده 22 قانون آئین دادرسی کیفری بوده‌است. همان گونه که ملاحظه می‌شود معاون دادستان دستور عدم اجازه ورود به اشخاصی را داده‌است که به تذکر داده‌شده توجه نکرده و اصرار بر استمرار عمل مجرمانه خود دارند. معاون دادستان دستور تعقیب و تحقیق به مامورین انتظامات مترو را نداده بلکه خواستار اجرای امر به معروف و نهی از منکر شده است. اگر بپذیریم شخص به‌رغم تذکر و به‌رغم اطلاع از این‌که درحال ارتکاب جرم هست حق ورود به اماکن عمومی و تداوم عمل مجرمانه را دارد درواقع فراهم کردن زمینه تداوم عمل مجرمانه و تضییع حقوق عموم را مشروعیت بخشیده ایم. هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که عمل مجرمانه بعد از رؤیت و کشف تداوم پیدا کند. دستور معاون دادستان دلالت بر ضرورت اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر و احترام به حقوق عموم دارد یعنی به کارکنان دولت و مأمورین اماکن عمومی تذکر داده‌است که در راستای مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر مقررات نسبت به اجرای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر با رعایت مراتب و درجات آن اقدام شود. ابتدا تذکر لسانی و نوشتاری صورت گیرد در صورت عدم ترک جرم، با عدم پذیرش افرادی که در حال ارتکاب جرم هستند، مانع تضییع حقوق سایرین گردند. این به معنی سلب حق آزادی شخصی نیست. نه قانون عادی و نه قانون اساسی حضور زنان بدون حجاب شرعی در انظار عمومی را حق شخصی و جزو حقوق اساسی افراد ندانسته بلکه آن را جرم دانسته‌است. اگر بپذیریم که مرتکبین جرایم مستمر می‌توانند در اماکن عمومی حضور پیدا کنند و مأمورین و مسئولین ذی‌ربط به رغم مشاهده جرم در این خصوص هیچ وظیفه‌ای ندارند باید بپذیریم که اگر شخص با سلاح سرد یا گرم و یا با مشروب الکلی قصد ورود به مترو و امثال آن را داشته باشد و در مکان عمومی که محل ارائه خدمات عمومی به مردم است اقدام به شرب خمر و اعمال منافی عفت کند و هیچ‌یک از مأمورین آن نهاد وظیفه‌ای برایشان تصور نکنیم درواقع با این عمل خود زمینه ارتکاب جرم را در اماکن عمومی و تضییع حقوق عامه فراهم کرده‌ایم تردیدی نیست که مأمورین مربوطه حق تعقیب و تحقیق، دستگیری، کشف جرم و امثال این‌ها را که جزو وظایف ضابطین قصایی است ندارند اما با تذکر لسانی و در صورت عدم قطع عمل مجرمانه با عدم ارائه خدمات و اعلام به دادستان از طریق ضابطان قضایی در راستای اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و ماده 72 قانون آیین دادرسی کیفری به سلامت اجتماعی و حفظ حقوق عمومی کمک نموده اند. حمیدآقاسی زاده یک شهروند ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ _ لطفا جهت مشارکت در جهاد تبیین، این متن را بازنشر دهیم 📲 @agha30zadeh
📣 همه عاشقان امام زمان ( عج ) دعوتیم در اجتماع خانوادگی دفاع از حریم خانواده ۲۱ تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب زمان : ۲۱ تیر ماه ، ساعت ۱۷/۳۰ مکان : مشهد ، عرصه میدان شهدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیزر مراسم باشکوه سه شنبه ۲۱تیرماه ساعت: ۱۷:۳۰ مکان : مشهد_عرصه میدان شهدا اجتماع عظیم مردمی در حمایت از عفاف و حجاب و دفاع از حریم مقدس خانواده ‌ به مناسبت پاسداشت واقعه قیام مردم علیه قانون بی حجابی اجباری در دوران طاغوت ‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
Dress kode اجرایی شدن ضوابط عفاف و حجاب در کشورهای مثل آمریکا، انگلیس و ....البته ایران ** ، محض اطلاع ، نهضت آگاه سازی https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️کلیپ ‏ دلیل حملات گسترده به طرح ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر وگشت ارشاد فراجا دراین روزهاچیست؟؟؟ 🔸آیا حزب اللهی ها وظیفه حمایت از کارهای خوب را ندارند؟؟ 🔸مواظب باشیم درتله دشمن گرفتار نشوییم. 🔸محکم بدنبال برخورد با بی بندوباری باشیم . 🔸لطفاً رسانه باشیم ** ، محض اطلاع ، نهضت آگاه سازی https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | ، بزرگترین عید، برترین تبیین 🔺️ بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره روایت درست حوادث بزرگ عالم ➕ اشاره به حادثه غدیر و عاشورا 🏷
‌قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی https://press.farhang.gov.ir/fa/rules/laws ** ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰رهبرانقلاب‌اسلامی: اگر زن ها با مأنوس شوند، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد. چون زنِ آشنای با قرآن می‌تواند در تاثیرات زیادی داشته باشد. ** ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مگر زمان پیامبر اصلا داشتیم!؟ ❌ دستور پیامبر به والی شهر درمورد 👆 بهمراه پاسخ اجمالی برخی سوالات در رابطه با حجاب 🎙 ** ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی https://eitaa.com/honaretabyin
بحران هویتی عامل ناهنجاری در حجاب و عفاف.pdf
444.8K
📂 بیانیه راهبردی واحد خواهران حسینیه اندیشه به‌مناسبت روز «عفاف و حجاب» ✔️ عناوین اصلی این بیانیه: ۱. بحران هویتی ناشی از حاکمیت ساختارهای نظام سرمایه‌داری و سرگردانی هویتی زنان در کشور ۲. عدم ملاحظه منزلت اجتماعی الهی برای زنان در فرهنگ سنتی و انحصار وظایف آنها به خانواده ذیل روابط مادی حاکم بر مردان ۳. باز تعریف معنای «حجاب» بعد از انقلاب به «لباس زنِ مؤثر در ایجاد حکومت و تمدن اسلامی»؛ علت هجمه تمدن غربی به حجاب زن ایرانی ۴. ارائه راهکارهای پیشنهادی برای کاهش بدحجابی: 🔹الف) تعریف رابطه مقنن بین زن و مرد در هماهنگی با وضعیت فعلی جامعه و الگوی مشارکت نظام سرمایه‌داری 🔹ب) تبیین رابطه حجاب و عزت‎مندی زن محجبه با مشارکت در ضربه زدن به مظالم عالم و کمک به ساختارسازی اجتماعی برای تمدن اسلامی 🔹ج) تعریف نقش اجتماعی «سیاسی، فرهنگی و اقتصادی» زنان در سازمان‌های خاص زنانه به جهت ارتقاء جایگاه آنان در موازنه‌ قدرت اجتماعی و جلوگیری از اختلاط ✅ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
🔰هندسه‌ی جدیدی از وظایف جامعه زنان در عصر غیبت 🔸اگر مولفه اصلی در شخصیت زن، به «عطوفت و رحمت» و محور اساسی در شخصیت مرد، به «استحکام و قدرت» شناخته شود، خانواده نیز به نهادی تعریف خواهد شد که این دو خصوصیت را به یک «ترکیب متعادل» برساند. یعنی ازدواج نه فقط کشش بین دو جنس مخالف، بلکه ترکیب دو خصوصیت روحی متفاوت برای دستیابی به یک برآیند تعادلی است: آرام‌گرفتنِ «قدرت» در دامن «مهربانی» و پناه‌بردن «عاطفه» به آغوش «اقتدار». 🔹طبعاً این ترکیب به خانواده منحصر نمی‌شود و در جامعه نیز ظهور و بروز پیدا می‌کند. در این صورت است که جامعه زنان در منصب مهمّی به نام «مدیریت عواطف اجتماعی» قرار می‌گیرند تا در کنار فعالیت جامعه مردان در جهت «مدیریت قدرت و إعمال اقتدار در جامعه»، یکدیگر را بهینه و اصلاح کنند و به جامعه، وضعیتی متوازن و متعادل ببخشند. 🔸بر این اساس، برخلاف الگوی «زن شرقی» هم گامی ابتدایی اما اساسی برای تعریف نقش اجتماعی زنان برداشته شده و هم برخلاف الگوی «زن غربی»، این نقش از تحصیل و اشتغالِ مشابه با مردان فاصله گرفته و مختص و مخصوص به زنانگی است. 🔹به نظر می‌رسد تحلیل دقیق از رفتار محارمِ انبیاء و اوصیاء الهی نیز، تصویر فوق را تأیید می‌کند. یعنی محور فعالیت این مخدّرات، هماهنگ‌سازی عواطف اجتماعی با مأموریت اولیاء الهی مبنی بر «دفاع از پرستش خدای متعال در درگیری با پرستش طواغیت» بوده است. کما این‌که جامعه زنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس، تجاربی از این سنخ را رقم زده که هنوز تئوریزه نشده است. 🔸با این توضیحات می‌توان گمانه جدیدی پیرامون روایات معدودی که درباره زنان مهدی‌یاور نقل شده ـ و تعداد آنها از 13 نفر تا 50 نفر ذکر شده ـ مطرح کرد: از آنجا که متعادل‌ترین حالت جوامع و خانواده‌ها و انسان‌ها در دوران ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) رقم می‌خورد، قهراً مدیریت زنان پیشرو و پرهیزکاری ضرورت پیدا می‌کند که تنظیم و توازن‌بخشی به روابط بین «قدرت و عاطفه» را موضوع تمرکز خود قرار دهند و بر محور «پرستش خدای متعال از طریق اراده امام معصوم»، بیشترین امکان و مناسب‌ترین محیط را برای تعادل ایمانی، در اختیار بشریت بگذارند. 🔹البته روشن است که پرورش چنین عناصری، در خلأ یا به صورت ناگهانی و همزمان با ظهور رقم نمی‌خورد و از اینجاست که می‌توان هندسه‌ی جدیدی از وظایف برای جامعه زنان در عصر غیبت را تخمین زد: ایجاد یک ساختار اجتماعی که هم عواطف جامعه زنان را بر محور «توسعه دستگاه ایمان» هماهنگ کند و هم با تسرّی آن به «قدرت سیاسی و فرهنگی و اقتصادی»، در جایگاه مدیریت عواطف اجتماعی قرار گیرد. این روند در تکامل خود می‌تواند به «دولتِ زنان» تبدیل شود که بر محور «دفاع از پرستش اجتماعی خدای متعال در برابر دستگاه کفر»، با «دولتِ مردان» به یک ترکیب هماهنگ منتهی می‌شود تا از این طریق، آمادگی واقعی برای ظهور را بدست بیاورد. 🔸چرا که دوران ظهور، دوران بهره‌مندی بشریت از مدیریت معصوم (ع) و دستیابی به بالاترین تعادل‌های ایمانی در مقیاس جهانی است که ظرفیت پذیرش این مسأله و مشارکت در آن، جز با تمرین و تجربه‌ی پیچیدگی‌های «تعادل‌بخشی به خصوصیات روحی» در مقیاس اجتماعی ممکن نخواهد بود. ✍️ حجت‌الاسلام محمدصادق حیدری (عضو هیئت علمی حسینیه اندیشه) ✅ https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
‍ ‍ ‍ بسم الله الرحمن الرحیم 📋 حجاب زنان، یک الزام قرآنی؛ به طور کلی حجاب زنان یکی از پرچالش ترین احکام اسلام برای مسلمانان این روزگار است. به طوری که برخی از مسلمانان اصلا قبول ندارند که حجاب بخشی از دین است! برخی قبول دارند، ولی آنرا کم اهمیت می دانند و عمل نمی کنند. آنهایی هم که عمل می کنند، تقریبا هر کدام تعریف خاص خودشان را از حجاب دارند و در سطحی دلخواه به آن عمل می کنند! نحوه برخورد حاکمیت با آنهم البته چالش بزرگی است، هم برای حاکمیت و هم برای مردم! به هر حال از این آیه مشخص می شود که دستور حجاب در قرآن آمده است و حدود آن نیز تقریبا به طور دقیق در قرآن تعیین شده است. استثناء های رعایت حجاب هم به طور مفصل در این آیه ذکر شده است. یعنی خداوند برای روشن کردن مرزهای حجاب، آیه نازل کرده است. خودش مستقیما ورود کرده است. پس کسی نمی تواند ادعای مسلمانی و از آن بالاتر، ادعای مومن بودن داشته باشد و در این حکم قرآنی تشکیک کند. پس در اینکه حجاب حکمی قطعی و با اهمیت است و باید نسبت به آن در جامعه اسلامی حساس بود، شکی نیست. این حکم واقعی است. وجود دارد. اینکه حجاب را دستاویزی برای مطالبات سیاسی قرار دهند، هم در مخالفان دیده شده است و هم در موافقان آن! اینکه آنقدر که روی آن تکیه می شود روی دیگر احکام اجتماعی و سیاسی اسلام تاکید نمی گردد، هم نکته ای است. مثلا حکم ربا! آنقدر که خدا در قرآن برای ربا آیه دارد، برای حجاب ندارد. حتی ربا را جنگ با خدا معرفی نموده است. چه بسا ربا (ورود مال حرام به زندگی) عاملی باشد برای گسترش ناهنجاری های مختلف اخلاقی و اجتماعی از جمله بی حجابی! 🔷 آیه روز وَ قُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَ يَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَى عَوْرَاتِالنِّسَاءِ وَ لَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِنْ زِينَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ (نور / آیه ۳۱) 🔶 ترجمه و به زنان با ايمان بگو چشمهای خود را (از نگاه هوس آلود) فرو گيرند، و دامان خويش را حفظ كنند، و زينت خود را جز آن مقدار كه ظاهر است آشكار ننمايند، و (اطراف) روسريهای خود را بر سينه خود افكنند (تا گردن و سينه با آن پوشانده شود) و زينت خود را آشكار نسازند مگر برای شوهرانشان يا پدرانشان يا پدر شوهرانشان يا پسرانشان يا پسران همسرانشان يا برادرانشان يا پسران برادرانشان، يا پسران خواهرانشان، يا زنان هم كيششان يا بردگانشان (كنيزانشان) يا افراد سفيه كه تمايلی به زن ندارند يا كودكانی كه از امور جنسی مربوط به زنان آگاه نيستند، آنها هنگام راه رفتن پايهای خود را به زمين نزنند تا زينت پنهانيشان دانسته شود. (و صدای خلخال كه بر پا دارند به گوش رسد) و همگی به سوی خدا بازگرديد ای مؤمنان تا رستگار شويد. ** ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بیانات ایت الله جوادی آملی؛ درباره لزوم تمکین مسلمان و غیر مسلمان به قانون حجاب، حتی هیچ کافری حق ندارد بگوید چون من کافرم . حالا میخواهم روسری ام را در جامعه اسلامی بردارم ** ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹نظر خانم دکتر علم الهدی درباره حجاب اجباری 🔸نخستین جشنواره ملی پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد ** ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸جهاد تبیین چگونه ؟ 🔹تخاطب واقعی: میزگرد، سخنرانی، نشریه، بحثهای دونفره و سه نفره، جلسه تحلیل، این ها لازم است. با مخاطبین بنشینید. فضای مجازی کافی نیست...🍃🌸🍃 ** ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی https://eitaa.com/honaretabyin