eitaa logo
هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
2هزار دنبال‌کننده
13.5هزار عکس
13.8هزار ویدیو
573 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم #کانال_هنر_تبیین #نهضت_آگاه‌سازی_و_مطالبه_گری @honaretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
متاسفانه ما داریم وارد مرحله "زمان میش" میشویم! یعنی قلب مان با حق است ولی عمل مان باطل...
🌎🌎🌎 💠 ظریف را بهتر بشناسید 🌍 محمد جواد ظریف پدربزرگش بهایی وپدرش ساواکی بوده وهیچگاه امام‌خمینی رو قبل وبعد از انقلاب قبول نداشت.. ظریف امریکایی ها وظیفه اش چیه!!! وحشتناک اما واقعی از عمق یک فاجعه ملی 🔹 ظریف و مسئله نفوذ جناب آقای ظریف ! آیا پدر بزرگ شما ، میرزا علینقی کاشانی ، از ارادتمندان عباس افندی یا همان عبدالبهاء ـ از سرکردگان فرقه ضاله بهائیت ـ نبود ؟! 🔹 آقای ظریف ! آیا پدر جنابعالی ، محمد علی کازرونی ، از طرفداران محمد رضای پهلوی و از ارادتمندان به خاندان سلطنتی نبود ؟! آیا برخی از دوستان صمیمی پدر شما ، مرتبط با ساواک نبودند ؟! آیا پدر جنابعالی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، جزو مخالفین نظام جمهوری اسلامی نبود ؟! 🔹 آقای ظریف ! آیا جنابعالی در طی دوران تحصیل در دبیرستان علوی ، جزو هواداران شیخ محمود حلبی ـ سرکرده فرقه انحرافی انجمن حجتیه ـ نبودید ؟! و آیا در جلسات سخنرانی که در منزل شیخ محمود حلبی تشکیل می شد ، شرکت نمی کردید ؟! 🔹 آقای ظریف ! آیا برخی دوستان پدرتان که با ساواک مرتبط بودند ، پاسپورت و ویزای آمریکا را برای شما آماده نکردند ؟! 🔹آقای ظریف ! آیا در طی سال های 56 و 57 که هزاران تن از مردان و زنان مسلمان ایران توسط رژیم جلاد شاه قتل عام می شدند ، جنابعالی حتی یک روز هم در کنار مردم بودید ؟! یا اینکه در آمریکا در زیر باد خنک کولر مشغول فراگیری علم و دانش بودید ؟! 🔹آقای ظریف ! جنابعالی چگونه در مهر سال 58 از سفارت آمریکا در دانمارک ، یک روزه برای همسر خود ویزای آمریکا را گرفتید ؟ آن هم در شرایطی که طبق اسناد بدست آمده از سفارت آمریکا در تهران ، مسئولین آمریکایی اعلام کرده بودند که در سال 58 فقط به آن دسته از ایرانیان ویزا خواهند داد که با آنان همکاری اطلاعاتی داشته باشند ! 🔹 آقای ظریف ! چطور بعد از ماجرای تصرف سفارت آمریکا در تهران توسط دانشجویان خط امام ، دولت آمریکا همه کارکنان کنسولگری ایران در سانفرانسیسکو ـ حتی آنان که پاسپورت سیاسی داشتند ـ را اخراج کرد ، اما از اخراج جنابعالی خودداری کردند ؟! 🔹آقای ظریف ! جنابعالی چطور حدود هفت سال در دفتر نمایندگی ایران در نیویورک ، به عنوان کارمند محلی و با ویزای دانشجویی کار می کردید و هیچ گاه توسط سازمان های اطلاعاتی آمریکا اخراج نشدید ؟! 🔹آقای ظریف ! جنابعالی در طی هشت سال جنگ تحمیلی ، حتی یک روز ـ تأکید می شود حتی یک روز ـ از فاصله 50 کیلومتری جبهه های نبرد حق علیه باطل عبور کرده اید ؟! البته شاید پزشک به شما توصیه کرده بود که تیر و ترکش برای بدن شما ضرر دارد و بایستی برای حفظ سلامت بدن خود ، در آمریکا در زیر باد خنک کولر ، همچنان مشغول فراگیری دانش باشید ؟! 🔹 آقای ظریف ! آیا طبق مطالب کتاب خاطرات شما ، مقامات سرویس اطلاعاتی شوروی در اسفند سال 66 ، در یک ملاقات رسمی با مقامات اطلاعاتی ایران ، اعلام نکردند که گزارش 7 اسفند 66 جنابعالی که برای وزارت خارجه ارسال کرده بودید ، دروغ بوده و در واقع با این کار ، صحنه سیاسی جنگ را به نفع صدام و آمریکا ، تغییر داده بودید ؟ 🔹آقای ! وجود شماره تلفن مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در دفتر تلفن جنابعالی ، چه معنایی داشته است؟! 👤 استادیار دانشگاه تهران و نماینده مجلس دکتر کامران غضنفری.
🔻دیانت در نسخۀ لیبرال‌های مذهبی -۳ 🖊مهدی جمشیدی ۱. روشن است که مهم‌ترین فلسفۀ وجودیِ دولت اسلامی، «استقرار دین در جامعه» است و متدیّنان باید دولت را به خدمت غایات دینی بگمارند و اندیشۀ توحیدی را در لایۀ ساختاری و رسمی، تحقّق ببخشند. بااین‌حال، لیبرال‌های مذهبی وقتی در قدرت قرار می‌گیرند، تکالیف حاکمیّتی خویش را در وجه عام و سخت‌افزاری خلاصه می‌کنند و از اجرا و استقرار شریعت در جامعه پروا دارند. اینان در ظاهر، مدعی هستند که نباید دین را با تکیه بر زور و قهر و غلبه بر جامعه حاکم نمود و دین را دولتی کرد و مجال انتخاب و اختیار را از جامعه گرفت، اما این گزاره‌ها، واقعی نیستند و پشت‌صحنۀ مواضع آنها را بیان نمی‌کند. حقیقت این است که لیبرال‌های مذهبی معتقدند چون بخش عمده‌ای از جامعه، مایل به اجرای شریعت در جامعه نیست، دولت نباید خود را در برابر خواست اینان قرار بدهد و بدنۀ اجتماعی‌اش را دچار ریزش کند. ازاین‌رو، باید به بهانه‌های مختلف، شریعت را کنار بگذارد و جامعه را با انتخاب‌های فرهنگی‌اش رها کند. پس سخن نهانی و ناگفتۀ اینان، نگرانی از تقابل فرضیِ با جامعه و سوختن بدنۀ اجتماعی‌شان است، نه نحوه و کیفیّت اجرای شریعت در جامعه. بحث دربارۀ «روش‌ها»، غلط‌انداز و بیراهه است و لیبرال‌های مذهبی، در اصلِ «ارزش‌ها» و امکان و ظرفیت اجتماعیِ تحقّق‌شان، تردید دارند. در واقع، می‌خواهند به نام دولت اسلامی بر جامعه حکومت کنند، اما از تحقّق اسلام در جامعه بگریزند. لیبرال‌های مذهبی، دهه‌ها در قدرت بودند، اما هیچ‌گاه روش‌ها و سازوکارها و مسیرهایی که خود را متمایل به آنها نشان می‌دهند، دنبال نکردند و نشان ندادند که چگونه شریعت را در جامعه مستقر می‌کنند؛ بلکه برخلاف اقتضای ذاتیِ دولت اسلامی عمل کردند و به نیروها و جریان‌های مسأله‌دار و انحرافی میدان دادند. سیاست فرهنگیِ لیبرال‌های مذهبی، «تساهل‌وتسامح» است که به معنی رهاسازی جامعه از لحاظ فرهنگی و مجال‌دادن به هویّت‌های معارض برای تسخیر جامعه است. دورۀ حاکمیّت لیبرال‌های مذهبی در تجربۀ اصلاح و اعتدال، دوره نفوذ و رخنۀ فرهنگی بوده است، نه پیشروی فرهنگی در چهارچوب‌ روش‌های خلاقانه. ۲. لیبرال‌های مذهبی، خواسته‌های فرهنگیِ جامعه را نمایندگی نمی‌کنند، بلکه خواسته‌ها را تولید و به جامعه القاء می‌کنند و آن‌گاه مدعی می‌شوند که نگاه و رویکردشان، برآیند بخشی از جامعه است. مسأله نیز همین است که بخش‌های مهمی از جامعه، دستخوش روایت‌پردازی‌ها و مجعولات و تحریف‌های لیبرال‌های مذهبی شده و طوطی‌وار، گفته‌های تلقینی آنها را تکرار می‌کند. این‌که آیت‌الله خامنه‌ای با صراحت و گزندگی تمام، از نیروهای تجدّدی در سطح نخبگانی به عنوان «خواصِ جلّال» یاد کردند و آنها را تهدید عمده دانستند، به دلیل همین خصوصیّت اثرگذاری‌شان است. جامعۀ ایران به طور طبیعی و فطری، در مدار هویّتی خویش است و به راهی می‌رود که اقتضای تاریخ انقلابی است، اما در این میان، نیروهای تجدّدی با گفتارهای وسوسه‌انگیز و شبهه‌افکن، جامعه را دچار تلاطم و بی‌ثباتی می‌کنند و ارادۀ انقلابیِ جامعه را رقیق می‌سازند. دراین‌حال، جامعه احساس که می‌خواهد و انتخاب کرده، اما حقیقت آن است که به‌صورت ناخودآگاه، به بازیچۀ لیبرال‌های مذهبی فروکاهیده شده و مطالبۀ ساختارشکنانۀ و تجدّدی آنها را تکرار می‌کند. به‌‌این‌ترتیب، اگر بگوییم که بخش اصلی و عمدۀ مسأله، «بازی روایی» و «ساخت‌شکنی ذهنی» است، سخنی به گزاف نگفته‌ایم. جریان تحریف، ذائقه‌یابی نمی‌کند و در پی شناسایی ارادۀ جامعه نیست، بلکه در طول دهه‌های گذشته، همواره کوشیده که به جامعه، خط و جهت تجدّدی بدهد و در برابر گفتمان اسلامی و انقلابی، دکان بگشاید و معارضه کند. ۳. در مقابل، ما نیز باید به سراغ «مبادیِ تفکّرِ معارض» رفته و ریشه‌ها و سرچشمه‌های فتنه‌های روایی و هویّتی را شناسایی کنیم. علت‌العلل، خواص جلّال هستند و اگر در همان ابتدای روایت‌پردازی‌های معاض، فعّال و صریح در میدان باشیم و واسازی و مقابله و منهدم کنیم، اراده‌های تجدّدی در عمق جامعه نفوذ نمی‌کنند و کار بر ما دشوار نمی‌شود. به بیان استاد مطهری، تجربه‌های تاریخی نشان می‌دهند که همواره، فساد و تباهی و انحراف، از لایۀ بالایی جامعه به توده‌ها و عامّه راه یافته است. این سرآمدان و شهره‌گان سیاسی و فکری هستند که بر اراده و خواست جامعه اثر می‌گذارند و بنیان‌های تفکّر انقلابی را در ذهنیّت جامعه، متزلزل می‌سازند. ما اکنون در مرحلۀ «بازسازی انقلابیِ ساختارِ ذهنیِ جامعه» قرار داریم و باید برای این کلان‌مسأله، چاره‌اندیشی کنیم؛ درحالی‌که قدرت در اختیار لیبرال‌های مذهبی قرار گرفته و ازاین‌جهت، با چالش مواجه شده‌ایم. باید عرصۀ عمومی را دریافت و تحوّل را از جامعه آغاز کرد، اما در عین حال، باید خاستگاه‌های تولید بحرانِ هویّتی را نقطه‌زنی کرد. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
4_5823683990736868685.mp3
39.31M
شبیه سازی رئیس جمهور ایران با گورباچف، اولین بار در دوره اصلاحات انجام شد و برخی در داخل و خارج از کشور، خاتمی را "گورباچف ایرانی" لقب دادند. علت این مشابهت سازی نیز تمایل خاتمی به عادی سازی رابطه با امریکا و شعار اصلاح طلبی او بود. کاری که سالها قبل گورباچف در شوروی انجام داده بود اما نهایتا به جای بهتر شدن وضع مردم این کشور، همه چیز بدتر شد و در پایان نیز شوروی فروپاشید. اما در تیرماه ۱۳۷۹، رهبر انقلاب به صورت تفصیلی به این مساله اشاره کردند و تفاوتهای "خاتمی با گورباچف"، "جمهوری اسلامی با نظام کمونیستی شوروی" و "اسلام با کمونیسم" را مفصل توضیح دادند که پس از سالها، همچنان شنیدنی است. لذا به بهانه تیتر سفیهانه یکی از روزنامه های طرفدار پزشکیان و تشبیه او با گورباچف، پیشنهاد میکنم این فایل صوتی را گوش کنید. @sabety_ir
7.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.⚜ ♨️ بازخوانی تذکر قبل از انتخابات رهبرانقلاب که امروز مخاطب آن پزشکیان است 🔹 با خداوند خودتان عهد کنید که اگر موفّق شدید و توانستید مسئولیّتی به دست بیاورید، کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذرّه‌ای با انقلاب زاویه دارند. آن کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی ذرّه‌ای زاویه داشته باشد، او به درد شما نمیخورد؛ او همکار خوبی برای شما نخواهد بود. آن کسی که دلبسته‌ی آمریکا باشد و تصوّر کند که بدون لطف آمریکا نمیشود قدم از قدم برداشت در کشور، او برای شما همکار خوبی نخواهد بود، او از ظرفیّتهای کشور استفاده نخواهد کرد، او خوب مدیریّت نخواهد کرد؛ آن کسی که راهبرد دین و شریعت را مورد بی‌اعتنائی قرار بدهد، برای شما همکار خوبی نخواهد بود. کسی را انتخاب کنید که اهل دین، اهل شریعت، اهل انقلاب، اهل اعتقاد کامل به نظام باشد. 🔹بیانات در دیدار مردمی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در سالروز عید غدیر (۱۴۰۳/۰۴/۰۵) 💠 ، @honaretabyin
11.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴رهبر انقلاب : من هر چه فکر می‌کنم خواص مقصرند... مماشات با اراذل و اوباش توسط نهادهای نظارتی و امنیتی و قضایی قابل قبول نیست خطیب وزیر اطلاعات در فتنه ۸۸ سابقه خود را نشان داد. آقای اژه ای سردار کاظمی اطلاعات سپاه و... 💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب @yaazahra_ir
قابل توجه اساتید محترم با توجه به مباحث صورت گرفته پیرامون مصاحبه جناب ظریف در شبکه خبر و شبکه یک در خصوص اعضاء شورای راهبردی دولت چهاردهم و ارائه یک تحلیل صحیح برای خروجی این شورا تلاش میشود بیوگرافی مختصری ازهر یک از اعضاء این لیست در پستهای زیر به تفکیک برای مخاطبان وهمراهان عزیز بویژه اساتید محترم بارگذاری شود تا بتوان به این تحلیل رسید که چگونه جناب ظریف از این شورایی که اکثرا سابقه کیفری و زندان و حضور در فتنه های بعد از انقلاب داشتند میخواهند کسانی را به هیئت دولت معرفی کنند که پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی داشته باشند (۱) ۱ بند اول ضوابط این شورا فهرست اسامی اعضای شورای راهبری:  محمد جواد آذری جهرمی نورالدین آهی رحمت الله بیگدلی علی تاجرنیا احمد ترک نژاد سمیه توحیدلو محمد رضا جلایی پور محسن حاجی میرزایی الیاس حضرتی هادی خانیکی علی ربیعی محسن رنانی محمد رهبری فیاض زاهد علی شکوری راد ابراهیم شیخ سید رضا صالحی امیری محمد صدوقی علی طیب نیا محمد جواد ظریف امین عارف نیا علی عبدالعلی زاده حسین عبده تبریزی عباس عبدی رئوف قادری محمد قائم پناه محمد کبیری حسین مرعشی شهیندخت مولاوردی مصطفی مولوی فاطمه مهاجرانی
  علی شکوری‌راد کیست ؟ پزشک و سیاست‌مدار اصلاح طلب ایرانی و دبیرکل حزب اتحاد ملت، اهل طارم زنجان است. وی از حامیان میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸بود. او همچنین نماینده مردم تهران در مجلس ششم و عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی بود. او در اولین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب شد.  بازداشت شکوری راد در ۲۰ مهر ۱۳۸۹ پس از مراجعه به دادسرا بازداشت شد. دادستان تهران دلیل بازداشت او را اتهامات امنیتی اعلام کرد. او در نهایت در ۶ آبان ۱۳۸۹ با قید وثیقه از زندان آزاد شد.   در زمان دولت یازدهم وی از طرفداران دولت یازدهم ایران بود و پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۲ را از دستاورد‌های حمایت اصلاح‌طلبان از وی می‌داند. وی با اینحال از عملکرد وزارت اطلاعات دولت یازدهم در قبال اصلاح‌طلبان، انتقاد کرده و مدیریت وزیر اطلاعات این دولت را بر این وزارتخانه را ضعیف می‌داند؛ زیرا موجب تشدید فشار‌ها بر اصلاح‌طلبان امیدوار به آزادی فعالیت‌های سیاسی بیشتر شده‌است.   عدم احراز صلاحیت برای انتخابات مجلس یازدهم همزمان با انتشار اخباری مبنی بر عدم احراز صلاحیت برخی از نامزدهای مجلس یازدهم، در تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۹۸ اعلام شد که شکوری راد نیز صلاحیتش احراز نشده است