eitaa logo
پژوهش حوزه علمیه خراسان
11.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
316 ویدیو
439 فایل
ارتباط با مدیر کانال @s_m_mirzadeh ارتباط با مجموعه همکاران مدیریت پژوهش https://eitaa.com/howzehpajohesh/7818 ⛔️انتشار پست های این کانال فقط با ذکر آدرس کانال مجاز است⛔️
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰همایش ملی سنت های کارآمد 💠نشست اول: 🔸جایگاه بی بدیل استاد در نظام تعلیم و تربیت حوزه علمیه 🔸رونمایی از کتاب حضرت آیت الله مرتضوی (زيد عزه) 👥باارائه اساتید محترم: 🔹حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن مهدوی مهر (رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی) 🔹حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید حسن وحدتی شبیری (رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی) 📆زمان: یکشنبه 19 اردیبهشت ماه ⏰ساعت: 17:30 الی 19:30 📲پخش زنده و بر خط: 🌐https://www.skyroom.online/ch/kalamona/tadris_movafagh •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
جلسه اول نشست بازاریابی شبکه ای آشنایی اجمالی با موضوه.mp3
17.92M
💠 🔴با عنوان ✳️بررسی فقهی بازاریابی شبکه ای از منظر اقتصاد خرد و کلان اسلامی و قانون اساسی با ارائه استاد ✨ حجه الاسلام سید مصطفی حسنی استاد حوزه علمیه و پژوهشگر علوم اسلامی ♦️جلسه اول ✳️اهم مطالب ارائه شده ✅امروزه بازاریابی شبکه ای دارای هویتی تمدنی و نظام واره ای است که در زنجیره اقتصادی تولید، توزیع، مصرف در جامعه اسلامی اثر گذار است ؛ این شرکت ها به گونه ای فعالیت می کنند که در یک نگاه کلان بر تمام مولفه های تمدنی تاثیر گذار هستند ؛ از این رو واکاوی مسئله از بعد فقهی و حقوقی ضروری است . ✅به طور کلی در نظام اقتصاد اسلامی هر نوع تولید ثروت مطلوب باید بر اساس فعالیت صحیح صورت بگیرد از این رو تولید ثروت از راه ربا، فعالیت های دلالی، اکل مال به باطل، به شدت مورد مذمت قرار گرفته است، و از اصول حاکم بر اقتصاد اسلامی این است که هر فعالیت اقتصادی سالم منطبق بر اصول اعتقادی، اخلاقی، حقوقی و فقهی انجام پذیرد. ✅از عناصری که در نظام اقتصادی غیر مطلوب است دلالی و کسب سود بدون زحمت از مصادیق اکل مال به باطل است و ممنوع می باشد لذا مسلم است که در راستای تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی، در زنجیره تولید، توزیع و مصرف به هر شکلی جایز نیست . ❇️واحد پژوهش مدرسه علمیه ولیعصر کرمانیها (عج) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
جلسه دوم نشست نقد و بررسی ماهوی.mp3
15.58M
💠 🔴با عنوان ✳️بررسی فقهی بازاریابی شبکه ای از منظر اقتصاد خرد و کلان اسلامی و قانون اساسی با ارائه استاد ✨ حجه الاسلام سید مصطفی حسنی استاد حوزه علمیه و پژوهشگر علوم اسلامی ❇️اختصاصی کانال وارثین ♦️جلسه دوم ✳️اهم مطالب ارائه شده ✅نقد ماهوی بازایابی شبکه ای: از منظر ﻣﺒﺎﻧﯽ اﻗﺘﺼﺎد اﺳﻼمی، اﻧﺘﻘﺎل ﻣﺎﻟکیت، ﺑﺪون ارزش اﻓﺰوده ای مطلوب نمی باشد و سود حاصله از مصادیق "قاعده فقهی اکل مال به باطل" می باشد. اساسا از منظر ﻣﺒﺎﻧﯽ مکتب اﻗﺘﺼﺎد اﺳﻼم، دﻻﻟﯽﻫﺎي ﻏﯿﺮ ﻻزم و کسب سودهای بدون زحمت کشی و بدون ارزش افزوده امری ناپسند، مذموم و غیر مطلوب است. ✅بدیهی است، تمام افراد درگیر در این زنجیره، از تولید تا مصرف به استناد قاعده فقهی تعاون بر اثم، قاعده مقدمیت مرتکب عملی غیر مطلوب می شوند. ✅نقد ماهوی بازیابی شبکه ای به لحاظ اصول قانون اساسی : به استناد اصول قانون اساسی این فعالیت باید به تایید مجلس و شورای نگهبان برسد که متاسفانه چنین عملی اتفاق نیافتاده است، بنابراین این شرکت ها دارای ماهیتی غیر قانونی می باشند و سیره عقلاء در کل عالم فعالیت غیر قانونی را جایز نمی شمارند که البته ذینفعان در این شرکت ها راههایی را برای فریب افراد و برخی حاکمان ساده اندیش انتخاب کرده اند تا فعالیت های خویش را قانونمند جلوه دهند. ✅بیان اشکالات ماهوی دیگر این قرار داد ✅بیان اشکالات ﺗﻄﺒﯿﻖ ﺑﺮ ﺟﻌﺎﻟﻪ ✅بیان اشکالات تطبیق بر وﮐﺎﻟﺖ ❇️واحد پژوهش مدرسه علمیه ولیعصر کرمانیها (عج) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh
(‌شماره5⃣ ) پیشینه مسئله یا پیشینه پیدایشی: ذکر قدمت و سنّ مسئله را پیشینه مسئله می‌گویند. زمان پیدایش و شرایط بروز و ظهور مسئله و تطورات و تحولات آن در طول زمان یا بر اساس جریان و رشد طبیعی اندیشه پیشینه مسئله است. پیشینه تحقیق یا پیشینه پژوهشی: به همه تلاش‌های انجام شده برای حل مسئله را پیشینه تحقیق می‌گویند. این پیشینه ممکن است به حالت‌های مختلفی مثل کتاب، مقاله، پایان‌نامه و قالب‌های دیگر یافت شود. باید از آثار مهم در این زمینه، یک گزارش مختصر نقادانه تهیه کنید و اعلام کنید که کار شما به خاطر داشتن نوآوری موازیکاری و تکرار مکررات نیست. در این است که در اولی از عوامل پیدایش و شرایط آن صحبت می‌کنیم اما در دومی از منابعی که تلاش کردن آن را حل کنند و از میزان حل شدن مسئله، سخن می‌گوییم. ـــــــــــــــ 📚برگرفته از جزوه روش تحقیق حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن اسلام‌پور کریمی ــــــــــــــــــــ واحد پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد 💐با ما همراه باشید •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═
✅ موضوع: بررسی چرایی امر به ضرب در قران و پیامدهای آن 🎤 استاد ارجمند : حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر علی غلامی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام 🗓 زمان: دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ⏰ ساعت ۱۰ ونیم 🖥 به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی 🌐و در بستر فضای مجازی سامانه lms2 ⬅️به آدرس https://islamshenasi.lms2.hozehkh.com/ws/hceo3kt166b ✳️برگزار کننده: مرکز تخصصی زن و خانواده اسلام شناسی با همکاری پژوهشکده زن و خانواده قم 📌 اطلاع رسانی رویدادهای علمی مرکز تخصصی زن و خانواده در وبسایت زیر: 👇 🌐 Womencenter.mashhad.ir 📌 مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا سلام الله علیها •┈┈••••✾•🍀🌺🍀•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
جلسه دوم: ✅موضوع: "قرآن کریم و خوانش هستی" 🎙با ارائه: حجةالاسلام و المسلمین پورعابدین 📆زمان: شنبه ۱۸ اردیبهشت 🕰ساعت ۱۶:۳۰ 🔸شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است، 📎لینک ورود به نشست👇👇 https://az.lms2.hozehkh.com/ws/lg7iwi0cj5m 🕌برگزارکننده: واحد پژوهش مدرسه الزهراء فردوس •┈┈••••✾•🍀🌺🍀•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣 💠 موضوع: آموزش Word 🎤ارائه: حجت الاسلام و المسلمین استاد محسن علیخانی ( استاد مهارتهای شکلی پژوهش) 🗓 زمان دوشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ساعت ۱۹ چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ساعت ۱۹ شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ساعت ۱۹ دوشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۹ چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ساعت ۱۹ شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ساعت ۱۹ 🔰سرفصل های جلسات👇 eitaa.com/pajuohesh/647 📌نکته:برای ورود به وبینار ابتدا بر روی لینک جلسه بزنید و وارد حساب کاربری خود شده و سپس بر روی پیوستن به جلسه کلیک نمایید 🔗 لینک شرکت در وبینار: 🌐https://ba2.lms2.hozehkh.com/ws/word ✳️ برگزار کننده: واحد مدرسه علمیه بقیة الله(عج)شهرستان آشخانه 💐با ما همراه باشید •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
(جلسه سی و یکم)ویژه ماه مبارک رمضان ✅ سلسله نشست های علمی-پژوهشی ✅ موضوع: شرح نهج‌البلاغه 🎤ارائه دهنده: حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی (زید عزه) پژوهشگر و استاد حوزه علمیه 🗓 زمان :19 اردبیهشت ماه 1400 🕚 ساعت: 13:45 ✅شرکت در این وبینار علمی برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است . 🌐به صورت آنلاین هر روز در ماه مبارک زمان از طریق سامانه آموزش الکترونیک LMS2 برگزار می شود. لینک وبینار 👇 https://motahhari.lms2.hozehkh.com/ws/nqls2cv8f3i 📚واحد پژوهش مدرسه علمیه شهید مطهری (ره) فریمان و حوزه مکتب نرجس (س) فریمان •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋
(شماره 1️⃣) عنوان مقاله ۱.هر آغازی، مهم و آغازی‌ترین عنصر مقاله شما، عنوان است. ــــــــــ ۲.هزاران نفر، عنوان مقاله شما را می‌خوانند اما تنها عده کمی تصمیم می‌گیرند مقاله را بخوانند. ــــــــــ ۳.پختگی و شایستگی عنوان از خبرگی و توان علمی شما حکایت می‌کند. ــــــــــ ۴.ممکن است مقاله شما علیرغم دارا بودن ارزش علمی، تنها به خاطر عنوان نامناسب، از جستجوی محققان در مطالعات مرتبط، کنار گذاشته شود. ــــــــــ ۵.عنوان را ناظر به مسأله تحقیق خود انتخاب کنید.برای نوشتن عنوان مقاله، روی پرسش اصلی مطالعه خود، متمرکز شوید تا خواننده از اصل مسأله شما مطلع شود. ــــــــــ ۶.عنوان مقاله باید حتی‌الامکان در برگیرنده واژگان کلیدی تحقیق شما باشد. ــــــــــ ۷.باید از انتخاب عنوان عام و کلی پرهیز کنید. در هر شرایطی از اخذ انتخاب عنوان تکراری،پرهیز کنید. ــــــــــ ۸.عنوان باید رسا باشد. لذا از به کار بردن واژه‌های نامأنوس،اکیداً خود داری کنید. ــــــــــ ۹.اختصار در عنوان، در شرایط مساوی یک امتیاز محسوب می‌شود. البته نباید درستی و دقت رافدای اختصار و ایجاز کنید. معمولا تعداد کلمات عنوان، بین سه تا هشت کلمه است. ــــــــــ ۱۰.عنوان پیشنهادی مقاله خود را به عده‌ای از دوستان و استادان خود عرضه کنید. اگر برداشتآنها از عنوان شما متخالف بود، عنوان شما گویا نیست. ــــــــــ ۱۱.عنوان مقاله به هیچ وجه نباید بیش از آن چیزی است را از تحقیق شما به دست می‌آید، ادعاکند. ــــــــــ ۱۲.اخذ پاسخ مسأله در عنوان، شایسته نیست. از به کار بردن کلماتی که نشانه تعصب و یا باعثبرانگیختن احساسات است بپرهیزید. ــــــــــ ۱۳.در عنوان مقاله در ابتدای تحقیق می‌توانید یک"عنوان کاری" انتخاب کنید و پس از تأمل و دقت کافی در پایان مرحله نگارش مقاله می‌توانید آن را به "عنوان نهایی" تبدیل نمائید. 📚برگرفته از فلش کارت ساختار مقاله علمی،سید مهدی موسی‌زاده ــــــــــــــــــــ واحد پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد 💐با ما همراه باشید •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═
📚فراخوان بیست و سومین همایش "کتاب سال حوزه" 📚کتاب‌های (پژوهشی-ترویجی-فرهنگی نبلیغی(منتشر شده حوزویان در سال 1399 👨‍🎓 پایان‌نامه‌های سطح 4دفاع شده در سال 1399 💎جهت مطالعه محورهای ویژه پوستر را ملاحظه کنید ⏳مهلت ارائه آثار: پایان خرداد 1400 🔵 سایت: http://www.ketabehowzeh.ir/ •┈┈••••✾•🍀🌺🍀•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣 💠 موضوع: آموزش Word 🎤ارائه: حجت الاسلام و المسلمین استاد محسن علیخانی ( استاد مهارتهای شکلی پژوهش) 🗓 زمان دوشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ساعت ۱۹ چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ساعت ۱۹ شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ساعت ۱۹ دوشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۹ چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ساعت ۱۹ شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ساعت ۱۹ 🔰سرفصل های جلسات👇 eitaa.com/pajuohesh/647 📌نکته:برای ورود به وبینار ابتدا بر روی لینک جلسه بزنید و وارد حساب کاربری خود شده و سپس بر روی پیوستن به جلسه کلیک نمایید 🔗 لینک شرکت در وبینار: 🌐https://ba2.lms2.hozehkh.com/ws/word ✳️ برگزار کننده: واحد مدرسه علمیه بقیة الله(عج)شهرستان آشخانه 💐با ما همراه باشید •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
📚فراخوان بیست و سومین همایش "کتاب سال حوزه" 📚کتاب‌های (پژوهشی-ترویجی-فرهنگی نبلیغی(منتشر شده حوزویان در سال 1399 👨‍🎓 پایان‌نامه‌های سطح 4دفاع شده در سال 1399 💎جهت مطالعه محورهای ویژه پوستر را ملاحظه کنید ⏳مهلت ارائه آثار: پایان خرداد 1400 🔵 سایت: http://www.ketabehowzeh.ir/ •┈┈••••✾•🍀🌺🍀•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
✅ موضوع: بررسی چرایی امر به ضرب در قران و پیامدهای آن 🎤 استاد ارجمند : حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر علی غلامی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام 🗓 زمان: دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ⏰ ساعت ۱۰ ونیم 🖥 به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی 🌐و در بستر فضای مجازی سامانه lms2 ⬅️به آدرس https://islamshenasi.lms2.hozehkh.com/ws/hceo3kt166b ✳️برگزار کننده: مرکز تخصصی زن و خانواده اسلام شناسی با همکاری پژوهشکده زن و خانواده قم 📌 اطلاع رسانی رویدادهای علمی مرکز تخصصی زن و خانواده در وبسایت زیر: 👇 🌐 Womencenter.mashhad.ir 📌 مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا سلام الله علیها •┈┈••••✾•🍀🌺🍀•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
معرفی محصولات تخصصی قرآنی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور الف: نرم‌افزارها الف-۱: معاجم لفظی 🔖جامع تفاسیر نور 🔖کتابخانه احادیث تفسیری 🔖تفسیر نور 🔖مجموعه نرم‌افزارهای آثار مفسران الف-۲: معاجم موضوعی 🔖معجم موضوعوعی تفسیر التبیان و المیزان الف-۳ دانشنامه‌ها 🔖دانشنامه علوم قرآن 🔖دانشنامه تفسیر طبری (جدید) 🔖دانشنامه تفسیر صافی (جدید) ب: پایگاه‌های اینترنتی 🔖پایگاه جامع قرآنی (رایگان) 📌برای تجربه و مشاهدهٔ هر یک از محصولات روی نام آن محصول کلیک کنید.👆👆👆 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
(جلسه سی و دوم)ویژه ماه مبارک رمضان ✅ سلسله نشست های علمی-پژوهشی ✅ موضوع: شرح نهج‌البلاغه 🎤ارائه دهنده: حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی (زید عزه) پژوهشگر و استاد حوزه علمیه 🗓 زمان :20 اردبیهشت ماه 1400 🕚 ساعت: 13:45 ✅شرکت در این وبینار علمی برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است . 🌐به صورت آنلاین هر روز در ماه مبارک زمان از طریق سامانه آموزش الکترونیک LMS2 برگزار می شود. لینک وبینار 👇 https://motahhari.lms2.hozehkh.com/ws/nqls2cv8f3i 📚واحد پژوهش مدرسه علمیه شهید مطهری (ره) فریمان و حوزه مکتب نرجس (س) فریمان •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋
📚 موضوع: درآمدی بر موضوع‌شناسی با تأکید بر 🎤آقای دکتر سید احمد عاملی و حجت الاسلام دکتر علی نعمتی 🏢هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی با همکاری مرکز تحقیقات اسلامی ✍️چکیده نشست: 🔰کارکردهای مثبت اقتصادی در کنار ابهامات شرعی آن ✅رمزارزها ریشه در فین‌تک‌ها دارد. ✅دو نوع نگاه خرد‌نگر و کلان‌نگر به رمزارزها ✅شکست انحصار دولت در چاپ پول توسط رمزارزها ✅امکان تقلب در رمزارزها وجود ندارد. ⁉️آیا توکن‌های اولیه رمزارزها مالیت شرعی دارد؟ ✅نحوه مواجهه کشورها با بیت‌کوین ✅چشم‌انداز روشن رمزارزها و فناوری بلاک‌چین 🔶🔶مشروح گزارش نشست را در نشانی زیر دنبال نمایید: 🌐https://eco.hozehkh.com/28879/ معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚فراخوان بیست و سومین همایش "کتاب سال حوزه" 📚کتاب‌های (پژوهشی-ترویجی-فرهنگی نبلیغی(منتشر شده حوزویان در سال 1399 👨‍🎓 پایان‌نامه‌های سطح 4دفاع شده در سال 1399 💎جهت مطالعه محورهای ویژه پوستر را ملاحظه کنید ⏳مهلت ارائه آثار: پایان خرداد 1400 🔵 سایت: http://www.ketabehowzeh.ir/ •┈┈••••✾•🍀🌺🍀•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
راهنماي شركت در شانزدهمين فراخوان آثار پژوهشي حوزه علميه خراسان سال تحصيلي ۰۰-۹۹ قالب ارائه آثار *(كتاب؛ مقاله؛ پايان نامه؛ طرح و ايده‌های پژوهشی؛ نرم‌افزارهاي پژوهشي) * شیوه‌‌نامه ۱. هر شركت‌كننده، مي‌تواند ۵ اثر بفرستد. ۲. پورتال طلبگي شركت‌کننده باید فعال باشد. ۳. اثر پژوهشی که به فراخوان‌های گذشته حوزه، فرستاده شده است، پذیرفته نمی‌شود. ۴. رساله‌هاي سطح سه و سطح چهار، و پايان‌نامه‌هاي مقطع ارشد و دكتري که دفاع و قبول شده‌اند، پذیرفته می‌شود. این پایان‌نامه‌ها باید بدون نام نویسنده، استادراهنما و مشاور باشد. (تائيديه جلسه دفاع از طريق ايميل دبيرخانه dabirkh1400@gmail.com ارسال گردد.) ۵. مقالات در قالب word با سايز 14 و فونت Bbadr تنظيم گردد. ۶. حجم مقاله، کمتر از۱۵ صفحه و بیشتر از ۲۵ نباشد. (هر صفحه ۳۰۰ کلمه) ۷. نام نویسنده در مقاله نباشد. ۸. مقالات چاپ شده در نشريات نیز، پذیرفته می‌شود. ۹. در صورت برگزيده شدن آثاری كه نويسنده مشترك دارند، تنها به نويسندهٔ مسئول و فرستنده اثر، گواهي ارائه خواهد شد. ۱۰. آثار پژوهشی با زبان‌های عربی، انگلیسی و ... پذیرفته‌ می‌شود . مهلت ارسال آثار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ نشانی سامانه فراخوان آثار اینجاست. http://spnf.hozehkh.com/account/LoginHoze تلفن راهنما: ۰۵۱۳۲۰۰۸۳۲۷ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
📚انتشارات حوزه علمیه خراسان در اولین نمایشگاه مجازی قرآن کریم شرکت کرده است، این انتشارات آثار منتشره خود در حوزه دین را در سایت نمایشگاه مجازی قرآن کریم ارائه نموده است. این نمایشگاه از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برقرار است، ✅عموم علاقه‌مندان به کتب دینی و مذهبی می توانند با مراجعه به سایت: http://IQFA.IR بخش فروشگاهی کتب دینی مورد علاقه خود را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری نمایند، آدرس مشاهده آثار انتشارات حوزه علمیه خراسان: https://b2n.ir/a88902 📦آثار خریداری شده از این نمایشگاه به صورت به آدرس داده شده ارسال می شود. ✅آدرس خبر: https://www.hozehkh.com/OneEntry?entryID=40295 •┈┈••••✾•🍀🌺🍀•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
💠ویژگی_رساله_سطح_چهار 🔶️ 🔴رساله سطح چهار چه ویژگی باید داشته باشد؟ 🔻پاسخ: رسالة علمي سطح چهار حوزه افزون بر همه بایسته‌های رسالة علمي سطح سه، بايستگی‌های دیگری را نیز نیاز دارد که به شرح ذیل است: 1️⃣رسالة سطح چهار، نشانة تخصص و خُبرگي نگارندة آن در يك موضوع خاص است. به همین دلیل، بایستی نويسندة آن، بيشترين و كامل‌ترين اطلاعات را در آن موضوع به دست آورد که متخصص‌ترين فرد آن موضوع شناخته شود. 2️⃣ رسالة سطح چهار بايد نشان‌دهندة قريب‌الاجتهاد بودن نگارندة آن در همان مسئله باشد. از همین رو، ضرورت دارد كه مسئلة رساله جاي نقد و بررسي و میدان رد و بدل آرا و انظار باشد. افزون بر این، باید اقوال، نظريات و فرضيه‌هاي مختلف در آن دیده شود. 🔸️ نگارندة‌ رساله بايد ديدگاه‌هاي مختلف را نقل کند، ادلة هركدام را گزارش دهد و آنها را تحليل، نقد و بررسي نماید. 🔸️ بدین ترتیب، خود نويسندة رسالة پس از انتخاب مباني لازم، باید به جمع‌بندي اقوال پرداخته، خود در آن مسئله اظهار نظر کند و با استدلال‌هاي كافي، آن را به اثبات برساند. 🔸️پس از آن، با ذكر ايرادها و اشكالات و شك‌هايي كه احتمال دارد بر آن نظر وارد شود، به دفع و پاسخ آنها بپردازد. 🔸️در انتها نیز به نتايج مترتّب بر قول مختار خود روي آورد. 3️⃣ قدرت علمي و تخصص اصلي نگارندة رسالة سطح چهار بايد در رسالة علمي او ظهور و بروز یابد. 🔸️به همين جهت، هرچه نگارش رساله عالمانه‌تر، دقيق‌تر و مستدل‌تر باشد، بهتر است. 🔸️فراموش نشود كه رسالة سطح چهار، پژوهشي، علمي و تخصصي است و بايد دقيق‌ترين اثر در آن موضوع و مسئله خاص باشد. 4️⃣ رسالة علمی سطح چهار بايد تا اعماق موضوع رساله پيش رود. از این رو، تمام آنچه با مسئله ارتباط دارد، اعم از اقوال، ادلة نقلي و عقلي و همة فرض‌ها و احتمالات و شقوق مختلف و تقسيمات آن، دقيقاً بايد به بحث گزارده شود. ❇️واحد پژوهش مدرسه علمیه ولیعصر کرمانیها (عج) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
نشست جلسه سوم بازاریابی .mp3
20M
💠 🔴با عنوان ✳️بررسی فقهی بازاریابی شبکه ای از منظر اقتصاد خرد و کلان اسلامی و قانون اساسی با ارائه استاد ✨ حجه الاسلام سید مصطفی حسنی استاد حوزه علمیه و پژوهشگر علوم اسلامی ♦️جلسه سوم ✳️اهم مطالب ارائه شده ✅تبیین مغایرت بازایابی شبکه ایی با قانون اساسی ✅نداشتن مجوز قانونی بازاریابی شبکه ای و مقررات مربوط به آن ✅گزارشی از مباحث قانونی مسئله مذکور در مجلس شورای اسلامی ✅بررسی استناد قاعده المومنون عند شروطهم برای شرعی بودن بازاریابی شبکه ای ❇️واحد پژوهش مدرسه علمیه ولیعصر کرمانیها (عج) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝