eitaa logo
شعور .
69 دنبال‌کننده
185 عکس
15 ویدیو
2 فایل
؛ مجلس تمام گشت و به پایان رسید عمر ؛ ما همچنان در اول ِ وصف ِ تو مانده‌ایم .. . ‌. ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از «امین»
✍️ «ای وای محرم شده و خامنه‌ای نیست!» 🏴 سرودۀ جدید آقای افشین علا در رثای رهبر شهید انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای رضوان‌ الله علیه، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام. ▪️ای وای محرم شده و خامنه‌ای نیست هم‌صحبت ما غم شده و خامنه‌ای نیست ▪️سالی دگر آغاز شد و حنجره‌هامان با مرثیه همدم شده و خامنه‌ای نیست ▪️ای‌ وای که بار دگر این سینۀ مجروح محتاج به مرهم شده و خامنه‌ای نیست ▪️هم جان من آمد به لبم هم جگرم سوخت هم قامت من خم شده و خامنه‌ای نیست ▪️در شام غریبان به شمار سپه شام از طاقت من کم شده و خامنه‌ای نیست ▪️مانند زمانی که به خون خفت ابالفضل هنگامۀ ماتم شده و خامنه‌ای نیست ▪️از بانگ جگرسوز «علمدار نیامد» لرزان، تن عالم شده و خامنه‌ای نیست ▪️ای‌ وای که در بیت، حسینیۀ عشاق بی‌مونس و همدم شده و خامنه‌ای نیست ▪️بر پای اسیران غمش بند یتیمی چون سلسله محکم شده و خامنه‌ای نیست ▪️تا شعله بگیرد دل من هر طرف، آتش از طعنه فراهم شده و خامنه‌ای نیست ▪️در سعی و صفای حرمش چشم محبان چون چشمۀ زمزم شده و خامنه‌ای نیست ▪️برخاسته این قوم به هر کوی و خیابان ایران، همه پرچم شده و خامنه‌ای نیست ▪️در سوگ شهیدان، رخ هر آینه‌ پنهان در آه دمادم شده و خامنه‌ای نیست ▪️«روزی که نباشد!» همه گفتیم محال است این فرض، مسلم شده و خامنه‌ای نیست ✍ شاعر: «آقای افشین علا» @khamenei_poems
روزی که نباشد .. همه گفتیم محال است . این فرض مسلم شده و خامنه‌ای نیست 💔
همیشه دلهره دارم از این به هم نرسیدن کسی سراغ نداری تو را به من برساند؟
پیکرها تشییع می‌شوند ؛ اندیشه‌ها نه .
از همیشه تنهاتر عشق تو کوچه گرد کرد مرا، این منِ از همیشه تنهاتر در غمت ای غم تو عاشق سوز! چشم من کاش هر چه دریاتر شهر در انتظار رؤیت توست، همه از روی بام چشم به راه چون قرار است ماه من روزی، باشی از روی نیزه پیداتر شهر در انتظار رؤیت توست، همه آمادهٔ پذیرایی همه شهر حاضرند ولی بام ها، سنگ ها، مهیاتر چه‌کند کاروان اگر کوفه؟ چه‌کند کاروان اگر در شام؟ این همه پرسشِ بدون جواب و یکی از یکی معماتر می‌شود دید هر کجا حتی، بین این کاسه آب، عکس تو را با لب خشک می شود حالا، آخر قصه‌ام چه زیباتر... - رضا یزدانی
_
هدایت شده از فاضل نظری
برای آرزو های محال خویش میگریم اگر اشکی نماند در خیال خویش میگریم شب دل کندنت میپرسم ایا باز میگردی؟ جوابت هر چه باشد بر سوال خویش میگریم - فاضل نظری
هدایت شده از 🌱💫 دیدار عشق 💫🌱
کی میدونه شاید این آخرین روضه من بود کی میدونه شاید فردا تنم بین کفن بود تو میدونی که من عشق تورو یادم نمیره تو میدونی تو قبرم واسه تو گریه ام میگیره عشقت را رها نکردم دستم را رها نکردی ممنونم که این گدا را از خانه جدا نکردی🖤
هدایت شده از "جا عَکسی‌!✩
نشاندی روی زخم کهنه ی من مرحم خوبی حریمت آشنا کرده مرا با عالم خوبی.. جهان، این هیچ سردرگم، فریبم داد با گندم برای دفعه ی چندم نبودم آدم خوبی.. گریزان از همه دنیا خودم را یافتم این‌جا.. خودم را با بدی هایم، کنارت "ای همه خوبی"..(: رها کردی مرا از غم نشاندی جان آن غم، "غم" . غمِ دیگر که خیلی دوستش دارم! غمِ خوبی..(؛ شلوغیِ ضریح تو عجب آشفته گیسویی‌ست سپیدی ها. سیاهی ها.. چه درهم برهمِ خوبی.. تو می آیی و از نزدیک میبینم تو را آخر همان وقتی که می‌میرم. عجب "می‌میرمِ خوبی... «غمِ خوب» -سید حمیدرضا برقعی؛. @ja_aksi
شعور .
کی میدونه شاید این آخرین روضه من بود کی میدونه شاید فردا تنم بین کفن بود تو میدونی که من عشق تورو
آخر می‌کُشی مرا عشق... می‌میرم شبی برایت می‌میرم اگر بیایی بالای سر گدایت💔
هدایت شده از ....?
به خانه می رفت با کیف و با کلاهی که بر هوا بود چیزی دزدیدی ؟ مادرش پرسید دعوا کردی باز؟ پدرش گفت و برادرش کیفش را زیر و رو می کرد به دنبال آن چیز که در دل پنهان کرده بود تنها مادربزرگش دید گل سرخی را در دست فشرده کتاب هندسه اش و خندیده بود... حسین پناهی
«علی‌الاصول!» علی‌الاصول، یکی تنگه را رها کرده‌است میان معرکه بر ترس، اقتدا کرده‌است علی‌الاصول یکی برخلاف رأیِ ولی برای وعدهٔ دشمن، حساب وا کرده‌است علی‌الاصول، یکی وقت رزم در میدان به اجتهاد خود این‌گونه پابه‌پا کرده‌است علی‌الاصول، یکی پشت پا زده به اصول یکی به جادهٔ خاکی زده، جفا کرده‌است اگرچه از سر دل‌سوزی است و حسن نظر... در این نبرد، کم آورده و خطا کرده‌است چه سود می‌بَرد آن‌کس که دور از این مردم بر این معامله اصرار نابجا کرده‌است؟! چه حاصل است از این نامه با چنین گرگی که نانوشته دریده‌است و نقض‌ها کرده‌است ...و جنگ راه خطیری‌است، مرد می‌طلبد ...و جنگ، جوهر افراد برملا کرده‌است و صلح نیست از این رستخیز، راه گریز چنان‌که عافیت‌اندیش، ادعا کرده‌است علی‌الاصول، امام شهید، خامنه‌ای برای مردم ما صبح و شب دعا کرده‌است علی‌الخصوص همین بعثت خیابانی برای دیدن خورشید، کوچه وا کرده‌است علی‌الاصول، خداوندِ مردم مبعوث شگفت‌معجزه‌ای گاه با عصا کرده‌است عصای معجزه، امروز نیست جز فریاد عصای معجزه عشق است و کارها کرده‌است ✍️