𝖽𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌 (𝖾𝗇𝖽)
حس میکنم این سیاهچالهها هم زیادی عمیق و بزرگان، آره درسته بعضی اوقات خیلی ازشون میگیم و دلمون میخواد داخل اونها باشیم، ولی تا حالا فکر کردین ممکنه چقدر تاریک و ترسناک باشن؟
با وجود این همه ستاره فضا باز هم تاریکه، اگه اونجا هم مثل افکار و درد هامون باشه چی؟
اونجا واسه هر نفر ی طوری معنی میده و اگه داخل اون گم بشیم و نتونیم بیرون بیاییم باید چهکاری انجام بدیم؟
She is everything to me
The unrequited dream
A song that no one sings
The unattainable
She's a myth that I have to believe in.
And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am.