I Døñt kñôw
1.اوه تازه دیدم که بعضیا هیت میدن بخاطر قیافش ولی خب در هرصورت خوشگله 2.ایوای 3.اینو فکر کنم با آنی
۱_
واقعا اینکه بهش هیت میدن خیلی مزخرفه
میگن توی ۳۷ ساله چرا مثل ۱۸ سالگیات جذاب نیستی اخه این چه سوالیه؟
I Døñt kñôw
1.اوه تازه دیدم که بعضیا هیت میدن بخاطر قیافش ولی خب در هرصورت خوشگله 2.ایوای 3.اینو فکر کنم با آنی
۲_ من بیشتر عامو فیگورو چوبدستیشو لگو و پوستراشو اصلا خودمو نمودم با دراکو🤣😭