eitaa logo
مجتمع آموزش عالی حکمت و مطالعات ادیان
1.8هزار دنبال‌کننده
7.2هزار عکس
679 ویدیو
791 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸 قرآنی و حدیثی ✳️ آغاز بیست و ششمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی در 4 بخش: 1️⃣ طلاب و دانشجویان (از20شهریور) 2️⃣ استادان و کارکنان (از 20شهریور) 3️⃣ خانواده های طلاب (از 1مهر) 4️⃣ خانواده استادان و کارکنان (از 1مهر) 📌 ثبت نام، دریافت منابع، شرکت در آزمون های کتبی، ارسال تلاوت ها و ... به نشانی http://quran.miu.ac.ir/page/26 مراجعه کنید ⭕️ اطلاع رسانی های مورد نیاز از طریق کانال ایتای اداره کل قرآن و حدیث المصطفی انجام خواهد گرفت. 🔸https://eitaa.com/quran_miu
دفترچه طلاب و کارکنان -شفاهی.pdf
638.1K
1️⃣ ⭕️ راهنمای بخش شفاهی بیست و ششمین قرآنی و حدیثی المصطفی 💠 ویژه طلاب - کارکنان و استادان 🆔 @Quran_MIU
دفترچه طلاب و کارکنان -کتبی.pdf
476.7K
2️⃣ ⭕️ راهنمای بخش کتبی بیست و ششمین قرآنی و حدیثی المصطفی 💠 ویژه طلاب - کارکنان و استادان 🆔 @Quran_MIU
دفترچه خانواده طلاب.pdf
494.5K
3️⃣ ⭕️ راهنمای بیست و ششمین قرآنی و حدیثی المصطفی 💠 ویژه خانواده طلاب 🆔 @Quran_MIU
دفترچه خانواده کارکنان.pdf
297.7K
4️⃣ ⭕️ راهنمای بیست و ششمین قرآنی و حدیثی المصطفی 💠 ویژه خانواده کارکنان و استادان 🆔 @Quran_MIU
تألیف کتاب روش های آسان برای حفظ قرآن توسط جناب آقای موسی حسین لی از طلاب محترم کشور آذربایجان
اطلاعیه مهم در خصوص ثبت لینک آثار تبلیغی مبلغین محترم مجازی در سامانه جامع /// پرداخت کمک هزینه اینترنت (دوره تبلیغی محرم الحرام1399)
💠 💠 💎 مرز ایمان و کفر 🔻امام باقر عليه‌السلام: حُبُّنا إيمانٌ و بُغضُنا كُفرٌ ◻️دوست داشتن ما، ايمان است ◼️و دشمن داشتنمان، كفر. 📚 الكافي: ج ۱، ص ۱۸۸، ح ۱۲ ‌
46.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راهنمای ثبت گزارش های تبلیغی در فضای مجازی در ایام ماه محرم
با سلام ثبت نام طلاب و اساتید و کارکنان آغاز شد. 🔰🔰🔰لطفا دقت فرمایید که آغاز ثبت نام برای خانواده های طلاب و اساتید و کارکنان از اول مهرماه ( 99/7/1) می باشد.
💠 💠 ❓چرا به امام زین العابدین (ع)، "سجاد" می‌گویند؟ 🔻امام باقر علیه‌السّلام: كانَ أثَرُ السُّجُودِ فِي جَميعِ مَواضِعِ سُجُودِهِ فَسُمِّىَ السَجّادُ لِذلِكَ ◼️ اثر سجده در تمام مواضع هفت‌گانه سجده او (امام سجاد علیه السلام) نمايان بود؛ از اين جهت «سجّاد» ناميده شد. 📚 بحار الأنوار، ج ۴۶، ص ۶