افتخـٰار کنم به ایرانی بودنم؟
به چی ؟ به چه دلیلی اصن ؟
به دلیل اینکه سر یه گوشی جون یه دختر رو میگیرن:)❤️🩹
افتخـٰار کـنم که ڪـشورمون امـنیت داره!؟
افتخار کنم که انقدر مردم با مـعرفت داریم کـه هـمه رو ناموسـن خودشـون میدونـن؟🖤
میدونی بعضی وقتا حالم از این کشور و مردمش به هم میخوره🙂💔📻 !›
ما چیزی نخواستیم نه استقلـٰال و نه آزادی
#فقط_امنیت_میخواستیم 👩🏻🦯❤️🩹
#تکرار_میکنم_امنیت
Луна
ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17483254480067
نظراتتون را درمورد رمان بنویسید خوشحال میشم ❤️🔥