• رهبر عزیزمان می فرمان که چگونه آرایش
نظامی بگیریم در برابر مقصود دشمن :
جبههی انقلاب و کارگزاران مقاومت باید این
وضع دشمن را بشناسند، آرایش خودشان را بر
طبق ایننظم دشمنومقصود دشمنقرار بدهند.
ما در مسائل نظامی، آرایش صفوفمان بستگی
دارد به هدف دشمن ؛ وقتی میبینیم دشمن به
یک نقطهای میخواهد حمله کند، نوعی آرایش
نظامی میگیریم که دشمن را ناکام کنیم؛این کار
درباب تبلیغات باید انجام بگیرد.آرایش تبلیغاتی
بایستی به سمتی برود که دشمن درست همان
سمت را هدف قرار داده، و آن عبارت است از
معارف اسلامی، معارف شیعی و معارف انقلابی؛
دشمن اینها را هدف قرار داده؛ باید در مقابل
اینها ایستاد. البتّه کار آسانی هم نیست لکن
خوشبختانه امروز ما فضلای زیادی داریم در
حوزههای علمیّه که در این زمینهها کار کردهاند،
فکر کردهاند، محصول دارند و جامعهی مدّاح
کشور میتواند کاملاً از آنها بهرهبرداری کند.
؛ ۱۴۰۴/۹/۲۰
➜ @Insamti
سالهاست که مردم این آب و خاک مورد
هجوم دشمن قرار گرفتند اما هدفشون
چیه؟
حضرت آقا اینطور فرمودند:
•هدف امروز دشمن تغییر و تصرف در
دلها و فکرها و مغزهاست،
امروز ما فراتر از درگیریهای نظامی که
وجود داشت دیدید بعضی هم عمداً در
این کانون میدمند برای اینکه مردم را
دل به شک نگه دارند، دلهره ایجاد کنند
ڪه موفق هم نمیشوند انشاءاللّه.
➜ @Insamti
•
.
ما الان هم وسط جنگیم، جنگ که فقط
وجهه نظامی نداره.
به قول حضرت آقا:
ما فراتر از درگیریهای نظامی در کانونِ
یک درگیری تبلیغاتی و رسانهای هستیم.
با کی؟
با یک جبههی وسیع، با یک جبهۀ وسیع.
ما در جنگ تبلیغاتی قرار داریم، در جنگ
معنوی قرار داریم. دشمن فهمید ڪه
تصرف این مُلک، اینخاک و این سرزمین
الهی و معنوی با ابزار فشار و ابزار نظامی
امکان ندارد.
➜ @Insamti
فهمید ڪه اگر بخواهد تصرفی بکند،
دخالتی بکند، موفقیتی پیدا کند باید دلها
را تغییر بدهد، باید مغزها و فکرها را عوض
کند. رفتند توی این خط.
* ما البتّه ایستادیم در مقابلشان، محکم،
اما خطر این است، خط این است، دشمن
هدفش این است امروز.
➜ @Insamti
این سَمتۍ⬿
؛ حضرت آقا اهداف دشمن را برای ما ترسیم می کند : حالا حرف من به طور خلاصه این است؛ من فقط همین یک جم
|| حالا ملت ایران در برابر این هجومها
چیکار کردن؟
حضرت آقا فرمودند:
ملّت ایران روزبه روز دارند برای اسلام آبرو
درست میکنند، نشان میدهند که اسلام
یعنی ایستادگی، اسلام یعنی قدرت، اسلام
یعنی صدق و صفا، اسلام یعنی خیرخواهی
و عدالتخواهی. اینها را دارند ملّت ایران
بتدریج نشان میدهند.
➜ @Insamti
تحوّلات بزرگ در یک کشور به چشم
نمیآید؛ چون تدریجی است، چون
طولانیمدّت است، کوتاهمدّت نیست،
در یكلحظه انجام نمیگیرد که انسان
ببیند، بتدریج انجام میگیرد اما من
میخواهم عرض بکنم به توفیقِ الهی
بتدریج جامعه پیشرفت میکند.
روح مقدّس شهیدان و
روح مقدّس امام بزرگوار شاد باد ڪه
اینراه را در مقابل ملّت ایران باز کرد.
#حضرت_آقا
۱۴۰۴/۹/۲۰ ➜ @Insamti
*
.
من عاشق ِآن رهبر نورانی خویشم
آن دلبر وارسته عرفانی خویشم🌼!'
ـ⿻• آدرس این سمتی ➜ insamti
من یه طلبم، از جنس دخترش
وقتی میرم توی جمع رفقام
با حضورم با کلامم و با رفاقتم
پیام خدا رو میرسونم 💌 !
➜ @Insamti
ـ ـــ من یه طلبم، از جنس دخترش
توی جمع های مختلف حضور دارم
من بلدم محیط رو عوض کنم،
نه اینکه محیط من رو عوض کنه !!
➜ @Insamti
من یه طلبم، از جنس دخترش
میدونم دشمن بدجوری نگرش دوستامو
نسبت به دین و کشور بد کرده
پس وقتی بحثی پیش میاد
به جای گارد گرفتن، اول در کمال آرامش
خوب حرفاشو میشنوم
بعد با مهر و محبت، منطقیترین استدلالها
رو حواله میکنم سمت دل رنجیدش ♥️!
➜ @Insamti