eitaa logo
این سَمتۍ⬿
10هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
825 فایل
یا ﷲ . باید از تاریخ بگوییم تا جاۍ جلاد و شھید عوض‌ نشود ـــ و آدرس ما در تمامی صفحات .روبیکا .ویراستی . بله .اینستاگرام ➜ insamti •نشر بدید ولی لوگو رو حذف نکنید،ممنونیم •نشر متون هم آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
. ° 💠.| زیارتنامه‌حضرت‌خدیجه''سلام‌الله‌علیھا'' 📜• السَّلامُ عَلَیْكِ یا اُمَّ الْمُؤْمِنِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا زَوْجَةَ سَیّـِدِ الْمُرْسَلِینِ، اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا اُمَّ فاطِمَةَ الزَّهْراءِ سَیِّدَةِ نِساءِ الْعالَمِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا أَوَّلَ الْمُؤْمِناتِ، اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا مَنْ أَنْفَقَتْ مالَها فِی نُصْرَةِ سَیِّدِ الاَْنْبِیاءِ، وَ نَصَرَتْهُ مَااسْتَطاعَتْ وَدافَعَتْ عَنْهُ الاَْعْداءَ، اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یامَنْ سَلَّمَ عَلَیْها جَبْرَئِیلُ، وَ بلَّغَهَا السَّلامَ مِنَ اللهِ الْجَلِیلِ، فَهَنِیئاً لَكِ بِما أَوْلاكِ اللهُ مِنْ فَضْل، وَالسَّلامُ عَلَیْكِ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكاتُهُ . ° . 🏴• سلام بر تو اۍ مادر مؤمنان، سلام بر تو اۍ همسر سرور فرستادگان ، سلام بر تو اۍ مادر سرور بانوان دو جھان ، سلام بر تو اۍ نخست بانوى مؤمن، سلام بر تو اۍ آنكه داراییش را در راه پیروزى اسلام و یارى سرور انبیا هزینه كرد و دشمنان را از او دور ساخت ، سلام بر تو اۍ آن ڪه بر او جبرئیل درود فرستاد، و سلام خداى بزرگ را به او ابلاغ كرد، این فضل الھى گوارایت باد و سلام و رحمت و بركاتش بر تو باد . . . ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
🎙.| حضرت خدیجه‌ کبرۍ کیست !؟ جایگاه ایشان برای حضرت جبرئیل و پیامبر اکرم • • . . . ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
خَدیجه؛ (1).jpg
حجم: 1.1M
° ❖ آیت‌الله جوادی آملی : وجود مبارك خدیجه کبرۍ سلام‌اللہ‌علیھا، مریم ثانۍ است براۍ ما . ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
•خدایا !.. قرار بده مرا در این روز از متوكلان بدرگاهت و مقرر كن در آن از كامروایان حضرتت و مقرر فرما در آن از مقربان درگاهت به احسانت اۍ نھایت همت جویندگان . دعاۍ روز دهم ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
جزء دهم قرآن کریم .جزء دهم قرآن (تند خوانی) - hasanmojtaba.ir.mp3
زمان: حجم: 3.9M
جزء دهم ختم قرآن در ماه رمضان آیه ۴۱ از سوره انفال تا آیه ۹۲ از سوره توبه ❁ التماس دعاۍ فرج ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
این سَمتۍ⬿
𔖰📲𔖭 . . ‌° تو دورهمۍ این سمتۍ : شارژ بگیر ○ هر بار به تعداد : 🥇24 نفر ⤷ ● از ما شارژ هدیہ بگ
‌⩩ ✨ ༵ سلام و ارادتمند سال 1403 همه ‌ی دوستان مبارك ''🤍 طاعات و عبادات‌تون مقبول درگاه حق 🥇!⇦سوالات امروز رأس ساعت 21:00 از محتوای این پست‌هاست، از قبل مطالعه بفرمایید ؛ ▨ سوال¹برای دیدن محتوا کلیك کنید. ▨ سوال²برای دیدن محتوا کلیك کنید. ـــــــــــ ـ * جواب ها کاملا کوتاه در یك کلمه یا چند کلمه خلاصه شده . * یکۍ از اهداف ما اینه که در کنار شماها تاریخی‌مون رو افزایش بدیم . ● ساعت گوشی را تنظیم کنید که رأس ساعت بهتون یادآورۍ کنه و جا نمونید ـــــــــــ ـ لطفا پوستر رو بخونید • . . ⚠️ ⇩⇩ سوالات ⇩⇩ ¹. ما اگر تا 20 سال دیگر آن مقدار لازم از انرژی هسته‌اۍ را جمع آوری نکرده باشیم عاقبت مان چه می‌شود !؟ ـــــــــــ ـ ². پیامبر فرمودند از . . . . . که برمی‌گشتم حضرت جبرئیل فرمودند سلام ما را به حضرت خدیجه برسانید . ـــــــــــ ـ ارسال جواب : 👤 •| @in_samtiاتمام زمان پاسخگویی .
•خدایا !.. دوست گردان به من در این روز نیکى را و ناپسند بدار در این روز فسق و نافرمانى را و حرام کن بر من در آن خشم و سوزندگى را به یاریت اۍ داد رس داد خواهان. دعاۍ روز یازدهم ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
جزء یازدهم قرآن کریم .4_527607474996379813.mp3
زمان: حجم: 4.3M
جزء یازدهم ختم قرآن در ماه رمضان از آیه ۹۳ سوره توبه تا آیه ۵ سوره هود ❁ التماس دعاۍ فرج ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
این سَمتۍ⬿
هر چه آید بر سر ما همه از غیبت توست ..
🔰 || اگر شیطان در در بند است، پس چرا انسان در این ماه گناه می‌کند ⁉️ 📌پاسخ 🏷•| درست است که در ماه رمضان شیطان در غل و زنجیر است ولی '' انسان که در غل و زنجیر نیست . '' انحراف در انسان،به دو عامل شیطان و هوای نفس باز می‌گردد. 📿•|| خدا در قرآن وقتی به کید ''فریب'' شیطان می‌رسد می‌گوید : «إِنّ كيد الشيطان كان ضعيفا» قطعا کید شیطان ضعیف است ''نساء۷۶'' اما در مورد نفس انسان می‌گوید: «‌انّ نفس لامّاره بالسوء» نفس ''سرکش'' بسیار به بدی ها امر می‌کند ''یوسف ۵۳'' 👹•|| پس اگر شیطان در بند باشد ، هوای نفس تلاشش را خواهد کرد! به عبارت بهتر، درست است که در شیاطین گرفتار غل و زنجیرند ولی از عامل دوم که هوای نفس است نباید غافل شد. ‌• اگر قرار بود خداوند با گرفتار نمودن شیطان، عامل و زمینه معصیت را در انسان از بین ببرد، دیگر، « عمل صالح » و « عدم ارتکاب گناه » در این ماه از سوی انسان ارزشی نداشت. ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك