eitaa logo
این سَمتۍ⬿
10هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
825 فایل
یا ﷲ . باید از تاریخ بگوییم تا جاۍ جلاد و شھید عوض‌ نشود ـــ و آدرس ما در تمامی صفحات .روبیکا .ویراستی . بله .اینستاگرام ➜ insamti •نشر بدید ولی لوگو رو حذف نکنید،ممنونیم •نشر متون هم آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
؛ باشد که ما شبانگاهان بر سرشان بریزیم همچون عقابان تیز پروازی که شب و روز برایشان معنا ندارد. * شهید حاج‌احمد متوسلیان فرمودن • @insamti | این سمتۍ .
سید محمد حسین راجۍ در توییتر نوشت: حسینیان کار ِ خود را کردند، زینبیان نوبت شماست . اگر جھاد تبیین نکنیم این پیروزۍ عظیم ، توسط دشمن در ذهن‌ها به شکست تبدیل خواهد شد. اسرائیل بیشتر از سپر آهنیِ خود، به رسانه‌ها امید بسته است. با سرعت تمام شبھات بہ صورت گسترده شروع خواهد شد نوبت جنگ رسانه‌ایست. • @insamti | این سمتۍ .
عملیات اصلی ما رسانه داران شروع شده : • کشف واقعیت • پاسخ به شبھات• مقابله با کوچك نمایۍ حملھ ایران توسط دشمن • وایرال کردن تمامی نقاط قوت حمله و و و . . . • @insamti | این سمتۍ .
° . ما براۍ استقرار صلح، جنگ مۍکنیم، و شما براۍ استمرار جنگ، صلح را پیشنہاد مۍکنید. • @insamti | این سمتۍ .
نوشته بود: صبح توی اتوبوس یه نفر میگفت چھار تا ترقه زدن،انگار شاهکار کردن!گفتم:دم سپاه گرم که مردم بھ جایۍ رسیدن که ۱۸۵ پهپاد،‌۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین‌ به‌ زمین، براشون حکم ترقه داره ! 😂 • @insamti | این سمتۍ .
تو این چند روزۍ که بعد سیلۍ کانال هامو دنبال مۍ کردم گاهۍ دیدم مدیر کانال هایۍ که دم از اهل بیت و شھدا میزدن ولۍ براۍ این سیلۍ با عزت و به این مھمۍ بدونھ واکنش بودن ، بھ نظر خودم این افراد بزدل‌هاۍ نق‌زن بہ تمام معنا هستند، که آخرش میگن [ دلار چند ؟ ] . . • @insamti | این سمتۍ .
حمله ایران نھایت قدرت هجومۍ آن نبود ولۍ دفاع اسرائیل نھایت قدرت دفاعی اسرائیل بود و این یعنی شکست‌بزرگ برای اسرائیل که نشان مۍدهد هیچ شانسۍ در مقابل ایران ندارد. • کارشناس نظامۍ آمریکایۍ • @insamti | این سمتۍ .
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌° اۍ تکیه گاھ و َ پناھ زیباترین لحظه‌ هاۍ پرعصمت و پر شکوھ .◠◠ 🫂 حضرت ِ آقا ● • @insamti | این سمتۍ .
هدایت شده از کانال حسین دارابی
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴چه پیش گویی دقیقی این سخنرانی ۴۰ سال پیش آقاست در زمان جنگ تحمیلی، در زمانی که کشورما مورد تجاوز واقع شده، کمترین امکانات نظامی رو داریم... شاید کسانی که صحبت‌های آقا رو اون زمان گوش میدادن میگفتن مگه میشه؟ خیلی مثبت‌اندیشیه این صحبتهارو الان میشه فهمید فرد کنار آقا حاج قاسمه، جاش این روزا خیلی خالیه❤️ اخبار لحظه‌ای ایران و اسرائیل 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0 حتماعضوشوید⬆️