eitaa logo
این سَمتۍ⬿
10هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
825 فایل
یا ﷲ . باید از تاریخ بگوییم تا جاۍ جلاد و شھید عوض‌ نشود ـــ و آدرس ما در تمامی صفحات .روبیکا .ویراستی . بله .اینستاگرام ➜ insamti •نشر بدید ولی لوگو رو حذف نکنید،ممنونیم •نشر متون هم آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
💥. سَتزُول 👈🏻 از بین خواهد رفت اسرائیل ، ـــــــــــــــــ از بین خواهد رفت این وعده‌ی قطعی ست !! @insamti | این سمتی •
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نسخه ی با کیفیت برای پروفایل و استوری رفقا برای فلسطین تولید زدن تا من و شما استفاده کنیم در این میدان جنگ مجازی و مبلغ باشیم ✌️🏼♥️ • @insamti | این سمتی •
‌ یکۍ از القاب و ویژگۍهای حضرت احمد ابن موسۍ علیہ‌السلام، کہ در دوران‌های بعد دوران شھادت این لقب بہ ایشان منتصب شد - امین ولایت - است. ‌معرفی این حضرت بہ عنوان امین‌ِ ولایت ‌‌توسط علما و بزرگان، ریشھ تاریخۍ دارد ‌و در کتاب‌هاۍ معتبـر داستان امین‌‌ بودن ‌ایشان مطرح‌ شده‌است کھ وقتی حضرت ‌موسی‌‌ابن‌‌جعفر بھ شھادت رسیدند ‌خیلی ‌از شیعیان بہ نزد حضرتـ ‌‌احمد ‌‌ابن ‌‌‌موسۍ آ‌‌مدند و اعلام ‌کردند کھ ما مۍ‌خواهیم با ‌شما بیعتـ کنیم. - این مراجعہ به حضرتـ‌‌شاهچراغ در برخے از افراد به دلیل بیعـت بود و دلیل دیگر ایجاد فتنھ بود که فرقه‌اۍ را به اسم احمدیهـ راه اندازۍ کنند .. که این اتفاق افتاد اما بعد از مدتـ اندکے در نطفہ به دلیل اقدامات حضرتـ شاهچراغ " علیہ‌اسلام " خفه شد. ‌ بعد از مراجعه شیعیان براۍ بیعت با حضرت احمدابن‌موسـۍ، ایشان همراھ با شیعیان به مسجد می‌روند، حضرتـ بالای منبر می‌روند و خطبہ بلیغےرا مےخوانند و پس از یاد خداوند می‌فرمایند: کهـ ای‌مردم ! من قبل از شما با حضرت امام رضا علیہ‌السلام، امام خودم بیعتـ کرده‌ام و اطاعتـ ایشان بر همہ ما واجبـ و گفتار ایشان حجت است.‌ @insamti | این سمتی •
ــــــــــــــــــ • شِعرهاۍ امروزم برایِ حضرت‌تان !' @insamti
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💙❛ﺸﺎﻫ.jpg
حجم: 1.1M
فایل با کیفیت شاهچراغ وادی عرفان ! • @insamti | این سمتی •
• . یکی از طلاب اصفهانی می‌گوید: زمانی برای خودسازی و تزکیه نفس چندماهی به‌مشهد مقدس مسافرت نمودم روزی خدمت آیت اللّٰه العظمی بهجت رسیدم،ایشان بدون اینکه سؤال کنم، فرمود: آقا خودسازی به این شکل فایده‌ای ندارد بروید به اصفهان و مادرتان را خشنود کنید. • @insamti | این سمتی •
🪞. چرا اینقدر می‌گید چکار کنم بهتره ! یکبار بگیم، چکاری نکنم بهتره . . @insamti