_یه گوشه ی قشنگی از زندگیِ
بچه های عکاسِ وصل شده به بالا رو میتونی ببینی🕶؛
چند روزمرگی در قالب یه چنل>>✨️
مهمون لنزمون باش📸🎀
_کپی نکن نآزم🤍
جهت پیشرفت شما قشنگا👇🌸.
https://eitaa.com/joinchat/1830224312Cdf4d23533f
بزرگترین ضعف من، گریه کردن موقع عصبانیته...
حتی ممکنه حق با من باشه و اصلا قضیه مهمی نباشه اما من عصبی میشم و گریم میگیره. حس میکنم بدنم قدرت نگه داشتن خشم رو نداره. خودشو خلاص میکنه و با اشکام میریزتش بیرون.
آبروی منم میبره...