بزرگترین ضعف من، گریه کردن موقع عصبانیته...
حتی ممکنه حق با من باشه و اصلا قضیه مهمی نباشه اما من عصبی میشم و گریم میگیره. حس میکنم بدنم قدرت نگه داشتن خشم رو نداره. خودشو خلاص میکنه و با اشکام میریزتش بیرون.
آبروی منم میبره...
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دایی که میدونه حالت بده میاد میبرتت دور دور و میگه بیخیال همه چی اصلا..🙂😂