بزرگترین ضعف من، گریه کردن موقع عصبانیته...
حتی ممکنه حق با من باشه و اصلا قضیه مهمی نباشه اما من عصبی میشم و گریم میگیره. حس میکنم بدنم قدرت نگه داشتن خشم رو نداره. خودشو خلاص میکنه و با اشکام میریزتش بیرون.
آبروی منم میبره...
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دایی که میدونه حالت بده میاد میبرتت دور دور و میگه بیخیال همه چی اصلا..🙂😂
سلام دخترا صبحتون بخیرر😍
امیدوارم این هفته بهترین اتفاقا و بهترین روزا رو پیش رو داشته باشید🍁
موفق باشید💛💪🏻
” موفقیت یعنی ”
موفقيت يعنی: صبور بودن...💫
موفقيت يعنی: قدردان بودن...🎪
موفقيت يعنی: با آرامش زيستن...🏄♂️
موفقيت يعنی: عاشق زندگی بودن...❤️
موفقيت يعنی: توانايی دوست داشتن...😘
موفقيت يعنی: ناکامیها را جدی نگرفتن... 🚴♀️
موفقيت يعنی: از ناممکنها، ممکن ساختن... 😎
موفقيت يعنی: با شرايط مختلف خود را وفق دادن...🌿
موفقيت يعنی: اشتباه را پذيرفتن و تکرار نکردن آن... 🌱
موفقيت يعنی: هميشه جانب حق را نگاه داشتن... 🌴
موفقيت يعنی: خسته نشدن از مبارزه با دشواریها...💪🏼
موفقيت يعنی: از تجارب انسانهای موفق درس گرفتن👌🏻
پ.ن: لذت درس خوندن تو کتابخونه ✌🏼😍📚