صباح الخير .
يا مَن تحييون في نفوسنا أملاً
جديدًا."و في قلوبكم دفء العالم كلّه...
«صبح بخیر،
ای کسانی که در قلب ما
امیدِ تازهای را زنده میکنید...
و در قلبهایتان گرمای تمامِ جهان وجود دارد...» 🌱🥰
بلوغ زمانیه که از مردم نپرسین که چرا دیگه باهاتون تماس نمیگیرن یا پیامک نمیدن.
تو متوجه تغییر میشی و اونو میپذیری، بدون درام، بدون دعوا.
تو فقط با لبخند دور میشی.
إبتسامتك
التي تاخذ مكانًا صغيراً من وجهك...
تأخذ كل قلبي...
لبخند تو،
که جای کوچکی از چهرهات را پر میکند؛
دل من را میبرد...✨️
امیدوارم یکی بیاد تو زندگیتون که هروقت باهاش حرف میزنید تو دلتون بگید"وای خدا چقدر میفهمه چیمیگم"