دوران مدرسه میگفتن هرکی جلو بشینه بچه زرنگ میشه منم یه سال رفتم جلو نشستم،
تجربهی جالبی بود، تا حالا هیچوقت انقدر از نزدیک نمیفهمیدم که نمیفهمم
مَجنون؛💕
چقدر سواد یاد دادن سخته ازون سخت تر یاد گرفتنه:)
آبجی من اصلا میگه مدرسه نمیرم😐🚶♂
مَجنون؛💕
آبجی من اصلا میگه مدرسه نمیرم😐🚶♂
منو آبجیت تو این موضوع باهم تفاهم داریم 😂
مَجنون؛💕
آبجی من اصلا میگه مدرسه نمیرم😐🚶♂
بگو منم از همون اول قصدم این بود ولی الان دیگه سال اخره دانشگامه😂