-خواهشا وقتی تو خودمم و حوصله حرف زدن ندارم هی نپرسید چرا حرف نمیزنی، چی شده یا چرا بی حالی
بخدا طوریم نیست فقط خیلی تو جمع بودم و میخام تو تنهایی خودم باشم
همینننن!
دوران مدرسه میگفتن هرکی جلو بشینه بچه زرنگ میشه منم یه سال رفتم جلو نشستم،
تجربهی جالبی بود، تا حالا هیچوقت انقدر از نزدیک نمیفهمیدم که نمیفهمم
مَجنون؛💕
چقدر سواد یاد دادن سخته ازون سخت تر یاد گرفتنه:)
آبجی من اصلا میگه مدرسه نمیرم😐🚶♂
مَجنون؛💕
آبجی من اصلا میگه مدرسه نمیرم😐🚶♂
منو آبجیت تو این موضوع باهم تفاهم داریم 😂
مَجنون؛💕
آبجی من اصلا میگه مدرسه نمیرم😐🚶♂
بگو منم از همون اول قصدم این بود ولی الان دیگه سال اخره دانشگامه😂