امیدوارم یکی بیاد تو زندگیتون که هروقت باهاش حرف میزنید تو دلتون بگید"وای خدا چقدر میفهمه چیمیگم"
کاش همه بدونن وقتی دیر سینمیکنم
حتما نمیخوام کلاس بزارم ،
فقط امادگی روحی برا جواب دادن
به پیاما و ارتباطبرقرار کردن ندارم .
خیلی یهویی دیشب با بچه ها تصمیم گرفتیم برای یکی از دوستامون تولد بگیریم و خیلی هم یهویی همه چی اماده شد صبح ک رفتیم مدرسه باز هم همه چیز اماده بود ولی کسی ک میخاستیم براش تولد بگیریم نیومده بود😐💔
حالا با هزار مکافات با گوشی بچه ها زنگ زدیم مامانش ک هرطور شده بیاریدش
و از اونجایی ک مامان ب شدت پایه ای داره ی دروغی سرهم کرده بوده واون رو اورد مدرسه و ما تولدشو مبارک کردیم😂
قصه ما ب سر رسید.
این ترم دانشگاه خیلی اذیت کرد سر برنامه ریزی و ارائه دروس:)
امتحانارو از اواسط آذر تاریخ زدن اما کلاسا اصلا روی نظم نبود و تازه از هفته دیگه یه جورایی قراره ثبات پیدا کنه و نمیدونم توی 2 ماه چجوری قراره 20 واحد رو بخونم و مسلط بشم روش و این به معنای اینه که قراره این دو ماه حسابی تلاش کنمو وقت بزارم تا بهترین نتیجه رو بگیرم وقتی دی نمره هام اومد میزارم که ببینید حتی اگه زمان هم کم باشه با تلاش زیاد میشه بهترین نمره رو گرفت:)
(اینو اینجا نوشتم بمونه که هرموقع خواستم کم کاری کنم یادم بیاد قراره نمره هامو بزارم لاقد از ترس آبروم بشینم بخونم😂)