این ترم دانشگاه خیلی اذیت کرد سر برنامه ریزی و ارائه دروس:)
امتحانارو از اواسط آذر تاریخ زدن اما کلاسا اصلا روی نظم نبود و تازه از هفته دیگه یه جورایی قراره ثبات پیدا کنه و نمیدونم توی 2 ماه چجوری قراره 20 واحد رو بخونم و مسلط بشم روش و این به معنای اینه که قراره این دو ماه حسابی تلاش کنمو وقت بزارم تا بهترین نتیجه رو بگیرم وقتی دی نمره هام اومد میزارم که ببینید حتی اگه زمان هم کم باشه با تلاش زیاد میشه بهترین نمره رو گرفت:)
(اینو اینجا نوشتم بمونه که هرموقع خواستم کم کاری کنم یادم بیاد قراره نمره هامو بزارم لاقد از ترس آبروم بشینم بخونم😂)
مَجنون؛💕
حرم ِ مطهر ِ بابا رضا ، به یاد همهی ممبرای ِ مهجور و به یاد ِچنلهای ِ: ژیپسوفیلا ، مجنون ، لنا ،
دمِ شما گرم(:
عکس ما برعکس ما زیارت میکند..
709.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش منم تو این وضعیت بودم و بزرگ نمیشدم..(: