نیویورک تایمز : 3000 نیروی لشکر 82 هوابرد ارتش آمریکا به خاورمیانه اعزام شدهاند.
- @Inter_PaShmam |
محسن رضایی : تا پایگاه های آمریکا از منطقه حذف نشن و آمریکا تهدیدی برای ایرانه و ایرانو ول نکرده و تحریما رو برنداشته جنگ ادامه داره
- @Inter_PaShmam |
عراق : آمریکارو از پایگاه ویکتوری انداختیم بیرون
- @Inter_PaShmam |
نتانیاهو: با ترامپ صحبت کرده ام و او معتقد است دست آورد هایی که به دست آوردیم میتواند گزینه ی خوبی برای آتش بس باشد.
- @Inter_PaShmam |
ترامپ گفته حالا که فکر میکنم جز آتیش بس هیچراهی برای باز شدن تنگه نیست
- @Inter_PaShmam |
مشاور اوباما : ترامپ با هیچکس در ایران صحبت نکرده و فقط داره برای خودش وقت میخره
- @Inter_PaShmam |
#گزارش_شما
سرزمین فتح نصب کنید، هم حوصله سربر نیست هم دلتون خنک میشه.
- @Inter_PaShmam |
اوه اوه الجزیره هم تایید کرد که پیامهای مثبتی بین یکی از مقامات ارشد ایران و آمریکا صورت گرفته
- @Inter_PaShmam |