اینان برای عشق ورزیدن به خدای خویش جز دار زدنِ انسان راهی نمیدانند.📽🎞
(ایا هنوز قادر به خندیدن هستی؟
میترسم خدندیدن را نیز میان مردمان تلخ فراموش کنی.)
*فردیش.
(۰هَنوز مُشَخَص نَشُده که سوختَنِ مَردُمان سِتَم گَر دَر دوزَخ چه سودی بَرای مَردُمان بی گناه سِتَم دیده از این بَشَر دارَد ۰!؟)
*فریدیش.
اینا نباشن اصلا فیلم باحال نمیشه