Into it (ngc3918)
جواب بابام هر موقع بهش پیام میدم
وای عالی بود پاره شدم 🤣🤣🤣🤣🤣
هدایت شده از شکارگاهِ Zed
این پیام رو فور کنید و لینکِ کانال یا آیدیِ خودتون یا اسمِ مستعاری و ... برام میفرستید تو ناشناس یا پیویم تا بهتون یه عکسِ انیمهای رندوم بدم :
ناشناس :
https://abzarek.ir/service-p/msg/4018700
پیوی :
@Supernatural
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادداشت | Note
my dearest suho, couldn't sleep last night.
Because I know that it's over
Between us.
i'm not bitter anymore Because I know what we have was real.
and if in some distant place in the future we see eachother in our new lives I'll smile at you with joy and remember how Spent the summer beneath the trees
learning from eachother and growing in love The best love is the kind that awakens the soul and makes us reach for more that plants fire in our hearts and bring peace to our minds and that's what you given me
that's what I hope to give to you forever.
I love you, I'll be seeing you.
_عباسم ستون استوار هستی ام
_شرمسارم از این حال و روز مولایم کمترین اقتضای ادب، ستادن تمام قد پیش پای شماست.
_این پیکر به خون نشسته ات استاد ایستادگی است و همه مردان عالم را معلم مردانگی!
_جانم فدای چشمهایتان چرا گریه میکنید؟
_چه آورده اند بر سر تنها ذخیره ی اخوتم!
عباس من دستهایت کو؟
_به شوق دیدار ،شما دست و پا گم کرده ام
_سرت؟ چه به روز سرت آمده عباس؟
_سر را چه ،منزلت پیش پای عشق شما!؟
_بگذار این تیغها و تیرها را از تن و بدنت بیرون بکشم.
_ اینها نشانهای عشق شماست بر پیکر من، عمری چشم انتظار دریافت این نشانها بوده ام.
چشمانت! چه کرده اند با چشمهای تو این بی چشم و روترین خلق عالم؟
عباسِ حسین
کتاب سقای آب و ادب