تعجب میکنم از کساني که به هنگام ِحال ِبدشان خود را در کربلا هنگام ِصحبت با حسین تصور نمیکنند !
آیا مرهم ِآنها ، قويتر از امید ِبه حسین است ؟
همراه
کی میشود دیدار حرمت برایم از نزدیک باشد؟-
آقای امامحسین ،
با فکر به حرم شما ،
اشك در چشمانم حلقه میزند ؛
خریدار این دل ِبیتاب ِنامرد نیستین ؟
البته که ،
تا به امروز هرچه بوده از لطف شما و بیمعرفتی ِما بوده ،
ولی ترسم آن است که بمیرم ، قبل از آنکه شش گوشه حرم شمارا دیده باشم ؛
مومن اگر قدر خودش را بداند
غیر ممکن است که دور گناه بگردد
و خود را به خفت اندازد .
[ شهید نجف آبادی ]
-اغلب فکر میکنیم
از بس گرفتاریم به خدا نمیرسیم
غافل از اینکه از بس به خدا نمیرسیم
گرفتاریم !
از آیت الله بهجت پرسیدند :
امام زمان ‹عج› کجاست ؟
فرمودند : آقا در قلب ِ شماست ،
مواظب باشید بیرونش نکنید :) .
بسم رب عشق !
محفل ِبیستُدو : نیاز معنوی .
قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتی برای ظهور امامزمانمون بفرستید🌱
تا حالا شده به این فکر کنید چرا نمیتونید لذت بندگی رو بچشید؟
در یک محفل درمورد یاد مرگ صحبت کردیم که یکی از راه های ترک گناه و بندگی خدا هستش!
رفقا شما وقتی نیاز های دنیاییتون رو کم کنید ناخداآگاه نیاز معنوییتون بیدار میشه!!
شما وقتی سمت فلان گناه نری خدا لذت گریه برای حسین رو بهت میده!
وقتی لذت های دنیاییتون رو خاموش کنید،
یهو به درجه ای میرسی اسم امام زمان میاد نمیتونی جلوی گریهتو بگیری..
همش دغدغه ظهور داری!
فلان روز بخاطر خدا به نامحرم نگاه نکردی ،
نماز هات برات شیرین تر میشه!