علی اکبر بود ..
بیست و چند ساله بود ..
جوان بود ..
" اِرباً اِربا " که شد ،
علی ، اصغر شد ..
گویی ، ششماهه شد ..
کوچک شد .. ..
همچو نرمههای شیشهای که شکسته شده ..
امشب روضه اقا علی اکبر(ع)
راس ساعت ۰۰:۰۰ در کانال محبین
#فور_واجب
@ir_mohebin
محبین
اقای عطایی میگه هیئت مثل عتبه مقدسه
هر چی منتسب به تو باشه مقدسه
امشب محفل ماهم مقدسه رفقا:)💔
با وضو باشید ان شاالله
@ir_mohebin