محبین
📪 پیام جدید برای ما جدید الورود ها نمیگید بفرمایید نه ینی چی ینی بفرماییم ولی نخوریم ینی چی #دایگو
(بفرمایید نه) یعنی همون بفرمایید نوش جان کنید😂
@ir_mohebin
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82142 آقاااا خوش اومدی به اهواز داداشم.
اومدی شهرمون رو منور کردی آقا صائب
#دایگو
محبین
📪 پیام جدید https://eitaa.com/ir_mohebin/82142 آقاااا خوش اومدی به اهواز داداشم. اومدی شهرمون رو من
لطف و محبت شماست
اتفاقا یه دوری هم تو اهواز خوردیم
سیتی سنتر و...
مردمانی خون گرم با روحیه جهادی
@ir_mohebin
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82127
چقدر حالم با دیدن پیامتون عوض شد
نگاه حضرت زهرا به زندگیتون..
تاحالا نیومدم معراج دعا کنید شهدا بطلبن
التماس دعا ی فرج
یا علی
#دایگو
محبین
📪 پیام جدید اقای رستگار بهشون بگید منم دوربین میخوام : )) #دایگو
من هیچ موقع برای شما دنیا رو از اهل بیت و شهدا نمیخوام...
این چیزا ارزش دعا کردن نداره
انگار بری پیش خدا با اون عظمت
بگی یه چوب کبریت میخوام...
@ir_mohebin
شاید باورتون نشه
من از 10 سالگی پایه ثابت راهیان نور بودم هر سال پدرم ازم امضا و اثر انگشت میگرفت که دیگه نرم
اما هر سال به یه بهونه ای دوباره جور میشد از 13 سالگی میشد سالی دو سه بار تا الان که 25 سالمه تو سال حداقل چهار بار میام یک ذره عشقم نسبت به این خاک کم نشده...
یک بار اومدی اینجا زمین گیر میشی
@ir_mohebin
اومدید هویزه حتما برید با دوستاتون این ستون ها رو امتحان کنید
وقتی تو این ستون حرف بزنید تو اون ستون صداتون به راحتی میاد
به خاطر معماریش
مثل بیسیم میمونه😄
@ir_mohebin
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82155 والا حاجی اسم خواهران بد در رفته برادرا هم کم نمیرن پیششون😂
در کل حاجی خاطرخواه زیاد داره
#دایگو
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82155
خواهران؟؟؟؟
والا ما که رفتیم از بس برادرا دورشو شلوغ کرده بودن نشد بریم جلو😅
#دایگو