محبین
بعضیها از ترس اینکه فقیر نشن، یه عمر مثل گداها زندگی میکنن! @ir_mohebin
پدربزرگم خدا رحمتش کنه میگفت:
زن اگه حسابگر باشه زندگی گلستان میشه
ولی اگه یه مرد حسابگر باشه
به زن و بچه اش سخت میگذره
درست و غلطش و نمیدونم ولی فکر کنم درست باشه
@ir_mohebin
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82247
من به عنوان یه فرزند ۱۸ ساله ی به شدت ضربه دیده. ، خیلی اینو تایید میکنم...
#دایگو
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
حسابگر مرد
به نظرم به خاطر رفاه خانواده که سخت میگیره یکم که بعد راحتی نصیب خانواده بشه
با چشم دیدم پدرم اگر حساب و کتاب میکنه برای اینکه بتونه به وسیله که میشه با خرد خرد جمع کردن بخریم
سختی داره ولی پدرم به هرحال داره برای این خانواده میجنگه
البته مادر بحث جدا که هرچی داره فدای بچه هاش میکنه ولی با شرایط الان مرد باید حسابگر باشه
#دایگو
محبین
📪 پیام جدید میشه ایدیتون رو بدید #دایگو
خیر متاسفانه شرمندم🙏
کلا دیگه خیلی وقته آیدی نمیزارم
حسین جانم ..
که هر کس میبرد نام تو،
من بیدار میگردم..
صلی الله علیک یا ابا عبدالله
@ir_mohebin
محبین
با یک نفس تمام جهنم شود بهشت
گویند اگر جهنمیان یک صدا حسین...❤️
مگه میشه بدون نام و یاد تو زندگی کرد؟
صبح و ظهر و شب نداره...
@ir_mohebin
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82255
شیش و نیم صبح کجایی مومن🥲🤌🏻برو بخواببببب
#دایگو
محبین
📪 پیام جدید https://eitaa.com/ir_mohebin/82255 شیش و نیم صبح کجایی مومن🥲🤌🏻برو بخواببببب #دایگو
منم میرم مدرسه دیگه...☺️
مدرسه عشق و ایثار و شهادت
@ir_mohebin