eitaa logo
محبین
75.3هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
ماشاالله ماشاالله به این جمعیت حاضر در میدان های انقلاب... امروز به والله که سنگر خیابان است. @ir_mohebin
مشت‌ها را گره کنیم این آخرین پیام رهبر شهید ماست. مرگ بر امریکا
وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا برای تو بچه مذهبی میگم... حواست باشه تو این اوضاع تردید به دلت راه ندی و یه لحظه و یه قدم از ولایت فقیه فاصله نگیری... @ir_mohebin
ما گناهی نداریم:) @ir_mohebin
دوستان همشهری اصلا نزدیک به محل انفجار نشید خواهشا...
محبین
دوستان همشهری اصلا نزدیک به محل انفجار نشید خواهشا...
همون نقطه رو دوباره میزنه خواهشا نزدیک نشید... شاید ترکش بهتون نخوره اما موج انفجار بعدش براتون سنگینه! @ir_mohebin
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادری در راهپیمایی شهید شد:) با زبان روزه فریاد زنان بر استکبار و ظلم چه افتخاری بالاتر از این؟ @ir_mohebin
هیچ موقع ملتی که شب تا سحر با زیر صدای پدافند تو خیابون احیا گرفته، اومده خونه موقع سحری خوردن محله‌ش بمباران شده و زمین زیر پاش لرزیده، دوساعت دیگه هم با دهن روزه میخواد پاشه بره روز قدس رو تهدید نکن😊 @ir_mohebin
شاید به بهانه چهارشنبه سوری نیروهاشون بیان بیرون.... اقدامی علیه کلانتری ها و خیابون ها انجام بدن.. اون ها فقط دنبال یک بهانه اند! اما باید الان رسمی اعلام بشه کسی امسال حق برگزاری چهارشنبه سوری رو نداره و در صورت روئیت فلان ماه یا سال براش مجازات داره‌... البته با حضور پر شور مردم و نیرو های امنیتی این سه شنبه ، چهارشنبه هم به لطف خدا عبور خواهیم کرد... ولی من به عنوان یک فرد مطلع پیامی دارم برای کسایی که قصد دارند بیان تو خیابون: این تو بمیری دیگه از اون تو بمیری ها نیست! گذشت که با شمشیر و قمه و اسلحه میومدی تو خیابون ۱۰۰ نفرتون به یک نظامی حمله میکردید و به فجیع ترین شکل ممکن اون رو به شهادت میرسوندید الان هر کسی چه دختر چه پسر‌‌ در این شرایط جنگی بخواد اقدامی علیه انقلاب انجام بده فکر کنم عمودی بیاد افقی بره پزشکی قانونی... حواستون رو جمع کنید دست از پا خطا نکنید... که این دفعه اعتراض و اغتشاش اسمش نیست ، اسمش: جنگ علیه پیاده نظام اسرائیله @ir_mohebin
دلم میخواد کیم جونگ اون بزنه به سرش فردا از اون موشک قشنگاش یه چهارتا بزنه تو قلب تل آویو... موشک که نیست ساختمون ۴۰ متریه😄 @ir_mohebin
موج جدید حمله موشکی سپاه پاسداران
الان به این جمله امام خمینی رسیدید؟: اگر سپاه نبود کشور هم نبود! @ir_mohebin