eitaa logo
ایثارگران همدل حنانه
97 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
3.2هزار ویدیو
311 فایل
کبری زمانی قهدریجانی فرمانده / پایگاه بسیج حنانه حوزه حضرت فاطمه (س) فلاورجان ۰۹۱۳۲۳۳۶۹۱۶
مشاهده در ایتا
دانلود
💌تشکر مدیر اینستاگرام از ایرانیان 🔹مردم ایران! شما در شرایط سخت اقتصادیِ کشورتان، سالیانه هزاران میلیارد تومان بابت خرید اینترنت خارجی و بخشی از آن‌را به‌خاطر استفاده از اینستاگرام پرداخت می‌کنید که مبلغی از این پول به بنده می‌رسد. به ازای عضویت و فعالیت هر یک نفر از شما، چند صد دلار به ارزش شرکت بنده اضافه می‌شود. بیشترین درآمدم از فروش اطلاعات خصوصی شما عزیزان است. اینستاگرام با کمک شما روزبه‌روز قدرتمندتر شده و بزرگ‌تر می‌شود🙏 🔹مدال افتخاری به رسم ادب ارسال می‌کنم برای نصب روی سینۀ مسئولین نهادها و قرارگاه‌های انقلابی دچار اختلال که با تلاش شبانه‌روزی و صرف هزینه‌های نجومی، تعداد زیادی از قشر مذهبی و حزب‌اللهی را به عضویت اینستاگرامِ✡ما درآوردند و موجب شدند به اطلاعات ارزشمند افرادی که حتی در خواب هم نمی‌دیدیم، دسترسی پیدا کنیم و جامعه اطلاعاتی ما کامل‌تر شود و از طرفی به هدف مهم دیگرمان هم رسیدیم؛ یعنی تأثیرگذاری بر خانواده‌های این قشر مهم در ایران، که متأسفانه حتی حاضر به دیدن ماهواره هم نبودند🎖 🔹از رسانه‌های ایران به‌خصوص رسانه ملی، از آموزش‌و‌پرورشِ عزیز و دیگر عزیزانِ دل که به تبلیغ و توسعه بی‌نظیر ما در ایران کمک ویژه کردند هم تشکر ویژه می‌کنیم💋 🔹در این‌جا جا دارد از حامیان اصلی ما و تمام ابزارهای خارجی، که رشد و توسعۀمان را در ایران، مدیون این عزیزان هستیم، یعنی آقایان ابوالحسن فیروزآبادی، نصرالله جهانگرد و محمدجواد آذری‌جهرمی که نور چشم ما هستند و سلبریتی‌های مهربان هم تشکر کنیم❤️ و البته حق‌وحساب‌شان هم محفوظ! 🔹همان‌طور که می‌دانید ما از زیرساخت‌های مخابراتی شما استفاده می‌کنیم و قوانین کشور شما را هم زیر پای‌مان له می‌کنیم؛ پس شما برای فعالیت در اینستاگرام، طبق قوانین ما باید فعالیت کنید و و سپاه را تروریست بدانید و فقط حق دارید علیه آن‌ها مطلب بگذارید، وگرنه ما مثل شما ترسو نیستیم و حذف‌تان می‌کنیم و شما هم با خفت و خاری برمی‌گردید و دوباره حساب‌تان را از صفر می‌سازید و ما تا اثرگذار شدید حذف‌تان می‌کنیم و این اتفاق که برای ما خیلی مثبت است، مدام تکرار می‌شود😎 🔹کلام آخر این‌که شما نخواهید توانست جایگزینی بومی برای اینستاگرام داشته باشید و دوستان «امنیتیِ آلوده به ما» در ایران، این اجازه را به شما نمی‌دهند؛ پس به حرف‌های افراطی‌ها توجه نکنید که مثلاً می‌گویند: حمایت از کالای ایرانی، رونق اقتصادی، تولید ملی، ما می‌توانیم، حمایت از جوان ایرانی و... و این را بدانید که قدرت تغییرات (سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و...) کشورتان و افکار مردم‌تان در دست ماست؛ پس در ساخت آیندۀ بهتر برای ما و ایجاد تغییرات اصلی در نظام ایران همچنان با فعالیت‌تان در اینستاگرام به ما اعتماد کنید و این را بدانید که بالاخره پیشرفت ما در ایرانِ شما طبیعتاً مشکلاتی هم خواهد داشت که شما از آن‌ها به‌عنوان آسیب نام می‌برید، مانند: خودکشی‌ها، طلاق‌ها، تجاوزها، خیانت‌ها، بی‌قانونی‌ها، مشکلات اقتصادی، قتل‌ها و... که البته اصلاً مهم نیست و پس از مدتی برای‌تان عادی می‌شود. 🔺در پایان از صبر و تحمل بی‌پایان قوۀ مهربان قضائیه و دیگر دستگاه‌ها و مسئولین لطیف و مصلحت‌اندیش ایرانی هم کمااال تشکر را داریم👏 ✍ دوست‌دارتان، آدام موسری از اسراییلِ به همت شما بزرررررگ💪
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.58M
════════﷽❀ ⃟⃟ ⃟🇮🇷 ⃟✤ 🔅 🇮🇷ثامن ۲۰🇮🇷🔅 🇮🇷 موضوع 🖋موضوع جلسه: تبیین شعار سال و امید آفرینی 🎙سخنران: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سمیرم جناب سرهنگ صالحی 🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇮🇷 📝 | آلمان متمدن و غارت نامیبیا 🍃🌹🍃 🔻 بین سال‌های ۱۹۰۴ تا ۱۹۰۸ نیروهای آلمانی ده‌ها هزار تن از قبیله را قتل‌عام کردند. آنها به این دلیل کشته شدند که علیه قیام کرده بودند. آلمانی‌ها با خدعه و نیرنگ و به زور اسلحه شهرهای اصلی کرانه آفریقا از مرز تا رودخانه اورنج را گرفتند و بعد به سمت آفریقای جنوب غربی پیش رفتند. اما مردمی که در برابر آلمانی‌ها قیام کرده بودند شدند، چنانچه با آمارهای موجود در سال ۱۹۱۱ از ۸۰ هزار هررویی و ۲۰ هزار نامایی فقط ۱۵۱۳۰ هررویی و ۹۸۷۱ نامای زنده ماندند!!! [قتل‌عام حدود ۹۰ هزار نفر در طی ۴ سال] 📚 کتاب شناخت ماهیت و عملکرد امپریالیسم، ص ۱۶۹. 👤 دکتر همایون الهی، استاد دانشگاه تهران | |
🔴 صاعقه عقوبت بخاطر ترک فرمان امام جامعه ⏪دوستانه با آقای قالیباف:بهای «منفعت»، بهای «حقیقت» ✍مهدی جمشیدی 1⃣. نباید در «کمین» ضعف‌های دیگران نشست و نقص‌های‌شان را «شکار» کرد. نباید «پرده‌دری» کرد و از کاه، کوه ساخت. نباید به دروغ‌ها و فریب‌کاری‌ها دامن زد و از تخریب، «لذّت» برد. امّا نباید تیغِ «نهی‌ازمنکر» نسبت به کارگزاران را نیز کُند کرد و «نگفت» و «توجیه کرد» و «نادیده انگاشت». 2⃣. اهل معنا این‌گونه بوده‌اند که رویدادها را «تعلیلِ معنوی» می‌کرده‌اند؛ یعنی برای حوادثِ ناخوشایند، در پیِ «عللِ معنوی» می‌رفته‌اند و تأمّل می‌کرده‌اند که آنچه رخ داده، بازتاب کدام کردۀ ناصواب‌شان است و چه کرده‌اند که چنین دیده‌اند. نقل است عارفی از کوچه‌ای می‌گذشت که درازگوشی، بی‌جهت به وی لگدی نواخت. او نیز همان‌‌جا در کنار کوچه نشست و در خویش فرورفت که چه کرده‌ام که اکنون باید «چوبِ توبیخِ الهی» در قالب این لگد به من نواخته شود؟ پس در «معادلات معنویِ این عالَم»، حتّی لگد یک درازگوش نیز «بی‌حساب» و «بی‌معنا» و «اتّفاقی» نیست: این جهان، کوه است و فعلِ ما ندا. 3⃣. چندی پیش، تصوّر قالیباف این بود که چنانچه از «اِعمال مدیریّت بر فضای مجازی» دفاع کند، «اعتبارِ اجتماعی»‌اش مخدوش می‌شود و پاره‌ای از مردم - که اسیر روایت‌سازیِ دروغینِ جریانِ غیرانقلابی شده‌اند - منتقد و مخالف وی خواهند شد و ازاین‌رو، «منزلت سیاسی»‌اش فروکاهیده خواهد شد. تصوّر وی، درست بود؛ در «منطقِ محاسبۀ سیاسی‌کارانه و عمل‌گرایانه»، نباید موضعی را برگرفت که سرمایۀ اجتماعی به خطر افکند و اعتبار و مکانتِ فرد، گزند ببیند. امّا در «منطق محاسبۀ معنوی و اخلاقی»، باید «حقیقت» را بر «منفعت» ترجیح داد و «رضای مردم» را بر «رضای خدا»، حاکم نکرد و به‌جای «منافع شخصی»، «مصالحِ جمعی» را برگرفت. چنین بود که رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش، در لفافه از «تعارض منافع» سخن گفت و به مجلسیان هشدار داد که در این «موقعیّت» قرار گرفته‌اند و باید برای حقّ و صلاح، از «آبرو و اعتبارِ اجتماعیِ» خویش درگذرند. امّا جریان غالب در مجلس - یا همان شبه‌اصول‌گرایان محافظه‌کار و قدرت‌گُزین – در این «ابتلای معنوی» و «امتحان اخلاقی»، شکست خوردند و برای «فرار از موقعیّتِ تعارضِ منافع»، حربۀ ارجاعِ طرح به شواری عالی فضای مجازی را تدارک دیدند. قالیباف نیز که گویا از تعارض درونی‌اش رنج می‌بُرد، یعنی نه می‌توانست «صدای حسین‌بن‌علی» را بشنود و به کربلا نرود و نه می‌توانست از «دنیای اعتباریِ خویش» درگذرد، از مسیر قافلۀ حسین فاصله گرفت؛ غافل از این‌که از صدای شنیده‌شده گریخته و باید در انتظارِ «عقوبتِ ترکِ فعل» باشد. 4⃣. قالیباف از «موضع حقّ» گریخت و جانب «خویش» را گرفت. گمان کرد که به واسطۀ دفاع از مدیریّتِ فضای مجازی، «هزینۀ اجتماعی» برای خویش می‌سازد؛ حال‌آن‌که آنچه در حاشیۀ «یک اتّفاق کوچک» رخ داد، داشته‌ها و اندوخته‌هایش را بر باد داد و «منزلت اجتماعی»‌اش را سوزاند. او به عاملِ حسن روحانی، نامه‌نگاری کرد و طرح مدیریّت فضای مجازی را ناکام نهاد. جفای بزرگ، روا داشت، امّا ناگاه، صاعقۀ عقوبت بر سر او فرود آمد و با همان دست‌به‌گریبان شد که از آن می‌گریخت. حال باید با خودش اندیشه کند که آبرو دادن برای «مدیریّت فضای مجازی» – که خواستۀ ولیّ حکیم بود – درخور بود، یا هزینه‌شدن برای «چمدان‌های کالاهای ترکیه‌ای»؟! بهای وجودیِ او، کدام یک بود؟! آری، کسی‌که فدای «حقّ» نشود، گداختۀ «باطل» خواهد شد. بد کرد و بد دید. این است سرنوشت بازیِ سیاسی‌کارانه با «مصالحِ عالیِ انقلاب و جامعه». و مگر پیش از او، سرنوشت حسن روحانی و علی لاریجانی را ندیدیم که چگونه به خاکِ سوختۀ ناکامی نشستند و حیات سیاسی‌شان پایان یافت؟! و پیش از آنها نیز کسان دیگر. 5⃣ دریغ که قالیباف در طول سال‌های گذشته، اغلب، اسیر توصیه‌های خام‌اندیشانه و عمل‌گرایانۀ اطرافیان و مشاورانش بوده و هر اندازه نیز که طعم شکست را چشیده، باز به خویش نیامده و از این بیراهه، بازنگشته است. آنان، او را در این دام اندختند. کاش مشاورانِ دام‌ساز و ندانم‌کارش را مرخص کند و با خدای خویش، به خلوت بپردازد که آیا این رویّه و منطق، کارساز بوده و محبّتِ وی را در دل و جان مردم افکنده است؟! آیا حاج‌قاسم نیز که با اتهامِ «ترجیحِ سوریه و عراق و لبنان و ... بر ایران» و «برداشتن از سفرۀ معیشت مردم به نفع فتوحات منطقه‌ای خویش» مواجه بود و طعنه‌ها و ملامت‌ها شنید، چنین مسیری در پیش گرفت، یا به واسطۀ «استقامت بر حقّ» و «صبر در برابر ابتلائات»، حتّی در همین دنیا نیز اعتبار و منزلت و قداست یافت؟!
خانواده‌های دارای ۳ فرزند وام مسکن می‌گیرند 🔹بانک مرکزی دستورالعمل تسهیلات قرض‌الحسنه «ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن» برای خانواده‌های فاقد مسکن که از سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می‌شوند را به بانک‌های عامل ابلاغ کرد. 🔹مبلغ این وام ۲۰۰ میلیون تومان بوده و بازپرداخت آن حداکثر ۲۰ سال است. بانک‌ها مکلفند با اعتبارسنجی متقاضیان و گرفتن سفته از متقاضی یا یک ضامن معتبر تسهیلات را پرداخت کنند. @Farsna