هدایت شده از محسن عباسی ولدی
⁉️میدونید چرا خیلی از پدر و مادرا انگیزهای برا بازی با بچههاشون ندارن؟🤔
✅ یکی از دلایل بیتوجّهی والدین به بازی با بچهها، اینه که بازی رو ضرورتِ زندگی بچه نمیدونن. تا وقتی هم که ضرورتِ بازی براشون روشن نشه، انگیزهای برا بازی با بچهها و یا فراهم کردن زمینۀ بازی برا اونا پیدا نمیکنن. ♨️
🔰بعضی از فواید بازی برا بچهها رو با هم مرور کنیم:
1⃣ بازی با بچهها باعث میشه بین اونا و والدین، رابطهی عاطفی ایجاد بشه. بچهها به کسایی که بیشتر باهاشون بازی میکنن، علاقۀ بیشتری دارن. بدون بازی کردن با کودک و فراهم کردن زمینۀ بازی برای اون، راهای دیگهی ابراز محبّت، کارآییِ لازم رو نداره.👌
2⃣ خیلی از قابلیتهای کودک، تو بازی بروز پیدا میکنه. بچهها موقع بازی با محیط اطرافشون آشنا میشن و قوانین برقراری ارتباط با محیط رو یاد میگیرن.✌️
3⃣ بازی، ترس کودک تو خیلی از کارها رو از بین می بره و به اون یاد میده بدون کمک بقیه و با اتّکا به توان خودش، میتونه خیلی از کارها رو انجام بده. بازی، کودک رو وادار میکنه از هوش و حافظۀ خودش استفاده کنه.💪
4⃣ بچه توی بازی با استفاده از تجربیاتی که براش اتّفاق میافته، خیلی از مسائل مورد نیازش رو یاد میگیره. این یادگیری در حالی اتّفاق میافته که اون احساس نمیکنه به صورت رسمی تحت آموزش قرار گرفته.☝️
#من_دیگر_ما #بازی
#کتاب_چهارم #تربیت_فرزند
#محسن_عباسی_ولدی
🌐http://ketabefetrat.com
@abbasivaladi
جوان امروزی حق دارد دو سوال از نسلی که انقلاب کرد بپرسد:
۱. چرا انقلاب کردید؟
۲. نتیجه انقلاب چه بود؟
در استوری صفحه اینستاگرام به این مساله پراخته ام مراجعه کنید
نشانی صفحه اینستاگرام #علیرضا_زادبر
https://www.instagram.com/zadbar.ir
پیشنهاد میکنم دکتر علیرضا زادبر را دنبال کنید👇
https://eitaa.com/joinchat/4020437188C7b1796884a
درباره #تاریخ_معاصر حرف های شنیدنی زیادی برای گفتن دارد...
دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس
https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
نقد و بررسی دوره های مبتنی بر قانون جذب
قسمت اوّل: ثروت!
در دوره های مبتنی بر #قانون_جذب، تأکيد زیادی بر اهمیت #ثروت می شود.
اگر می خواهید ثروت را جذب کنید، در دوره ... شرکت کنید!
خب، این چه اشکالی دارد؟
مگر داشتن ثروت بد است؟
پاسخ:
نه، داشتن ثروت، به خودی خود، بد نیست.
اما از نظر من این تبلیغات قطعا مسأله دار هستند. چرا؟
۱. ایجاد یک نگرش به زندگی که در آن صرفا ثروت و سلامت و رفاه ارزش داشته باشد، در بهترین حالت خود، یک نگرش ناکامل است.
۲. برگزارکنندگان این دورهها، عموما موارد موفق را گزارش میکنند و یافتههای متقنی از اثربخشی دورههای خود ارائه نمیدهند. جالب است که برخی از ایشان شرکت کنندگان را مقصر علت عدم تاثیرگذاری دوره معرفی میکنند. برخی نیز، از ابتدا میگويند دوره ما روی افراد خیلی دقیق اثر ندارد و فقط افرادی که خیلی عمیق نمیشوند نتایج شگفت انگیز دوره را لمس میکنند!
۳. در مطالعات روانشناختی ملاحظه شده است که در مورد برخی افراد، وقتی ایشان برای یک مورد هزینه زیادی میپردازند، درصدد توجیه چرایی آن برمی آیند. مثلا اگر برای یک جنس صد تومنی، سیصد تومن پرداخته باشند، از آن جنس بیشتر تعریف میکنند یا عیوبش را پنهان میکنند یا سعی میکنند به اندازه سیصد تومن از آن کار بکشند. لذا، وقتی برای یک دوره اینچنینی هزینه بالایی میپردازند، برای توجیه خود هم که شده، محتمل است تلاش خود را بیشتر کنند تا موفق شوند و این تلاش آنها باشد که به موفقیت منتهی شده باشد و نه محتوای آن دوره!
۴. آیا ثروتمندان واقعا شادتر و آرام ترند؟
پژوهشهای روانشناختی نشان داده که برندگان ثروت های بادآورده (مثل لاتاری) نه تنها شادی بیشتری را، در بلندمدت، تجربه نمیکنند که حتی شادی های عادی و روزمره را هم ممکن است از دست بدهند! بله، البته داشتن پول کافی برای خرید ملزومات زندگی خوب است، اما انسانهای ثروتمند از دیگرانی که از عهده تأمین اولیه مخارج زندگی برمیآیند شادتر نیستند (نک: سانتراک، ۲۰۰۳، زمینه روانشناسی، ترجمه فیروزبخت، ۱۳۸۵، ج ۲، ص ۱۱۲).
جالبتر اینکه برخی تحقيقات نشان داده که حتی دوبرابر شدن قدرت خرید واقعی بر رضایت از زندگی هیچ تأثیری نداشته است (نک: سلیگمن، شادمانی درونی، ترجمه تبریزی و همکاران، ۱۳۹۶، ص ۷۵).
#مارتین_سلیگمن، روانشناس مثبت گرای معروف، در این باره چنین مینويسد: 《اینکه پول تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد، بیشتر از خود پول بر میزان شادی شما تأثیر میگذارد. به نظر میرسد که مادی گرایی نتیجه عکس به همراه خواهد داشت: در تمام سطوح درآمد واقعی، کسانی که برای پول ارزشی بیش از سایر اهداف قائل هستند، رضایت کمتری از درآمد خود و به طور کلی در مورد زندگی خود دارند؛ هر چند علت دقیق این مسأله مشخص نیست》(همان منبع، ص ۷۷).
حالا سؤال⁉️
دورههایی که با ایجاد تغییر در نگرش افراد، مادی گرایی را در ذهن ایشان به فلسفه زندگی تبدیل میکنند و در بسیاری موارد چیزی هم تحویل این افراد نمیدهند، به راستی چه منفعتی دارند؟
دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس
https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
9.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مولای ما نمونه دیگر نداشته است
اعجاز خلقت است و برابر نداشته است
وقت طواف دور حرم فکر می کنم
این خانه بی دلیل ترک برنداشته است
دیدیم در غدیر که دنیا به جز علی
آیینه ای برای پیمبر نداشته است
سوگند می خورم که نبی شهر علم بود
شهری که جز علی در دیگر نداشته است
طوری ز چارچوب در قلعه کنده است
انگار قلعه هیچ زمان در نداشته است
یا غیر لافتی صفتی در خورش نبود
یا جبرئیل واژه بهتر نداشته است
چون روز روشن است که در جهل گمشده است
هر کس که ختم نادعلی بر نداشته است
این شعر استعاره ندارد برای او
تقصیر من که نیست برابر نداشته است
حمیدرضا برقعی
فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام علی علیه السلام، روز مرد و روز پدر، بر همه عزیزان و به ویژه مردان و پدران عزیز مبارک🌺🌸
دفاع از سه پایان نامه مهیّج در رابطه با فضای مجازی (با تاکید بر اینستاگرام)
با سلام و احترام
ان شاءالله عصر پنجشنبه (از حدود ساعت ۱۴ به بعد) از سه رساله مرتبط با فضای مجازی (با تاکید بر اینستاگرام) دانشجویان عزیزمان (در مقطع کارشناسی ارشد مشاوره خانواده) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر (یزد) دفاع خواهد شد.
خانم اخلاقی: بررسی نگرش نوجوانان نسبت به اینستاگرام: یک مطالعه کیفی
خانم حسین زاده: دغدغه های والدین در رابطه با استفاده نوجوانان از فضای مجازی و چگونگی مواجهه ایشان با این مسائل: یک مطالعه کیفی
خانم منفرد: بررسی فرایندی زمینه های نمایشگری زوجی در فضای مجازی: یک مطالعه کیفی
یافته های جالب توجه و جذابی به دست آمده است.
در صورت تمایل، شرکت کنید.
یک پایان نامه دیگر هم داریم که درباره فضای مجازی نیست. کار خانم کیان افروز هست که به بررسی تجارب زیسته شوهران از زندگی با همسران با مشکل وسواس تمیزی پرداخته است.
دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس
https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
در اینکه از نگاه آمریکا و غرب،
#سلبریتی_ایرانی شایسته دریافت جایزه #کن و #گِرَمی،
امّا #دانشمند_ایرانی مستحق مرگ و ترور است،
نشانههایی است؛ برای کسانی که اندیشه میکنند!!!
پ.ن: و اندیشیدن، راه رستگاری است...
#شروین
#عنکبوت_مقدس
#برای_اسارت_شرف
✍️#محمدجوادمحمودی
@negashteh | نگاشته
دو دفاع جذاب از پایان نامه دانشجویان ارشد روانشناسی اسلامی مثبت گرای دانشگاه آزاد اسلامی یزد
خانم دشتی: اثربخشی آموزش تربیت عاطفی مبتنی بر کلام نیک بر مبنای آموزه های اسلامی بر رابطه والد_کودک و خودکارآمدی والدینی مادران دارای فرزند ۲ تا ۷ سال یزدی
خانم وفاداری: تدوین پروتکل کنترل خودارضایی بر مبنای مدل خودنظم جویی اسلامی
ان شاءالله چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱، ساعت ۸ صبح، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس
https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
کارگاه آموزشی با موضوع
🔴 نقش فطرت در تربیت و مشاوره (رایگان)
🔸با حضور استاد محمد شجاعی
📅 دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
⏰ ساعت ۱۵:۳۰
ویژه:
🔸مشاورین و روانشناسان
🔸معلمین و فرهنگیان
🔸مربیان حوزه دانش آموزی
🔸طلاب و روحانیون
🌐 ثبت نام از طریق لینک زیر:
https://survey.porsline.ir/s/EbhjDmS
📍 یزد، بلوار دهه فجر- آستان مقدس
امامزاده سید نصرالله (ع)
🆔 @bargah_noor
✅ پیشنهاد می شود دانشجويان گرامی در جلسه شرکت کنند.
دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس
https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
بررسی یک برداشت اشتباه اجتماعی در رابطه با موضوع مصلحت الهی
قسمت اوّل
...کار خدا بود که این جور شد، اگر مصلحت نبود که این جور نمیشد، خدا خودش نمیگذاشت که اینجور بشود. اینکه «آنچه هست همان است که باید باشد و آنچه نیست همان است که نباید باشد» خودش یک منطق است، منطق جبرگرایی ؛ منطق ابن زیاد است که وقتی با زینب (سلام الله علیها) مواجه میشود فوراً مسئله خدا را طرح میکند که «الْحَمْدُ للَّهِ الَّذی فَضَحَکمْ وَ قَتَلَکمْ وَ اکذَبَ احْدوثَتَکمْ». این جملهها خیلی معنا دارد: خدا را شکر، این خدا بود که شما را کشت، این خداخواهی بود، عجب فتنهای برای مسلمین درست کرده بودید، شکر خدا را که شما را کشت، شکر خدا را که شما را رسوا کرد. رسوایی در منطق او چیست؟ در منطق او هرکس که به حسب ظاهر در جبهه نظامی شکست بخورد، دیگر رسوا شده و قضیه تمام شده است؛ اگر او بحق میبود که در جبهه نظامی غالب میشد. «وَ اکذَبَ احْدوثَتَکمْ» یعنی مغلوب شدن شما دلیل بر این است که حرفتان دروغ بود.
✅ زینب چه گفت؟ گفت: «الْحَمْدُ للَّهِ الَّذی اکرَمَنا بِنَبِیهِ» خدا را شکر که ما را گرامی داشت که پیغمبر را از میان ما قرار داد و ما از خاندان پیغمبر هستیم، «انَّما یفْضَحُ الْفاسِقُ وَ یکذِبُ الْفاجِرُ وَ هُوَ غَیرُنا وَ الْحَمْدُ للَّهِ» آن کسی که در جبهه نظامی شکست میخورد رسوا نشده است. معیار رسوایی چیز دیگری است. معیار رسوایی، حقیقتجویی و حقیقتطلبی است. آن که در راه خدا شهید میشود رسوا نشده؛ رسوا آن کسی است که ظلم و ستم میکند؛ رسوا آن کسی است که از حق منحرف میشود. ملاک رسوایی و غیررسوایی این است. این طور نیست که اگر کسی کشته شد، پس حرفش دروغ بوده است.
معیار دروغ و راست بودن، خود انسان است، ایده انسان است، حرف و عمل انسان است.
حسینِ من کشته هم بشود راست گفته، زنده هم بماند راست گفته. تو کشته هم بشوی دروغگو هستی، زنده هم بمانی دروغگو هستی. بعد به شدت به او حمله میکند...
«وَ عَرَضَ عَلَیهِ عَلی بْنَ الْحُسَینِ» یعنی بر او [ابن زیاد] علی بن حسین را عرضه کردند. فرعونوار صدا زد: «مَنْ انْتَ؟» (باز منطق جبرگرایی را ببینید) تو کی هستی؟ فرمود: «انَا عَلِی بْنُ الْحُسَینِ» من علی بن حسین هستم. گفت: «الَیسَ قَدْ قَتَلَ اللهُ عَلِی بْنَ الْحُسَینِ؟» مگر علی بن حسین را خدا در کربلا نکشت؟ (حالا دیگر باید همه چیز به حساب خدا گذاشته شود تا معلوم شود که اینها همه برحق هستند!) فرمود: من برادری داشتم، نام او هم علی بود و مردم در کربلا او را کشتند. گفت: خیر، خدا کشت. فرمود: البته که قبض روح همه مردم به دست خداست، اما او را مردم کشتند...
👈 این یکی از خصوصیات اهل بیت بود که با منطق جبرگرایی- که در دنیا جبر است و در عین جبر عدل است، یعنی بشر در این جهان هیچ وظیفهای برای تغییر و تبدل و تحول ندارد و آنچه هست آن است که باید باشد و آنچه نیست همان است که نباید باشد و بنابراین بشر نقشی ندارد- مبارزه کردند.
استاد شهید مطهری (ره)، حماسه حسینی، جلد ۱، صص ۳۹۹_۳۹۸
دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس
https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
انسانها چه زمانی می توانند مطمئن باشند که آنچه نصیبشان شده خیر آنهاست؟!
قسمت دوم
...انسان وقتی میتواند هرچه بر سرش بیاید از آن راضی باشد یعنی از خدا راضی باشد که خدا از او راضی باشد. آن آیه قرآن در چهار جا هست: رَضِی اللهُ عَنْهُمْ وَ رَضوا عَنْهُ[مائده، ۱۱۹؛ توبه، ۱۰۰؛ مجادله، ۲۲؛ بینه، ۸] خدا از آنها راضی است آنها هم از خدا راضی هستند. این معنایش چیست؟
✅ اگر انسان برسد به این مرحله که خدا از او راضی باشد یعنی اگر به مرحلهای برسد که او باشد و انجام وظیفه فقط، خودش را از هواهای نفس خارج کرده باشد، همیشه در هر مرحلهای هر کاری را که میکند به خاطر وظیفه و لله میکند، در هر شرایطی که قرار میگیرد حسابش فقط این است که در این شرایط تکلیف من چیست، به تکلیف و وظیفهاش عمل میکند، یک چنین آدمی خدا از او راضی است. خدا کی از بنده راضی است؟ وقتی که بنده روی مرز تکلیف خودش عمل کند.
اگر انسان این جور باشد، بعد او هم از خدا راضی میشود، چرا؟ چون وقتی انسان در این مرحله باشد که فقط و فقط در هر شرایطی به وظیفهاش عمل کند باید یقین داشته باشد که از ناحیه خدا جز خیر به او نمیرسد. یعنی نهایت امر برای او سعادت و خوشبختی است.
استاد شهید مطهری (ره)، گفتارهایی در اخلاق اسلامی (۱۳۹۸)، صص ۱۱۳_۱۱۲
دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس
https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
علّت رخدادهای [به اصطلاح] بد در زندگی چه هستند؟
قسمت سوم
گاهی وقتی اتفاق بدی میافتد، میگوییم مصلحت بوده است. حال میخواهیم بدانیم این گفته واقعی است و این سخن درست است؟ در پاسخ باید گفتم که حوادث بدی که در زندگی انسانها رخ میدهد، از لحاظ منشأ، یکنواخت و مانند هم نیستند؛ لذا نمیتوان در تمام آنها به صورت قطعی حکم کرد که مصلحت این بود، بلکه این رخدادها میتواند از عوامل گوناگون سرچشمه گیرد:
۱ـ در برخی از موارد؛ سبب آن رخداد بد، خود شخص است، به عنوان مثال؛ همسر و فرزندان فردی به دلیل کمکاری و رسیدگینکردن او، جذب نااهلان و افراد منحرف شده و خانواده او از هم میپاشد، گاه این فرد به جای اینکه مسئولیتش را بپذیرد، با توجه به اینکه عذاب وجدان، او را راحت نمیگذارد و آزارش میدهد، برای رهایی از این حالت، پاشیدن خانواده را به گردن تقدیر و مصلحت میاندازد.
۲ـ برخی از بدیها به عنوان کیفر و تأدیب به انسانها میرسد. چنانکه امام حسین (علیه السلام) چنین دعا میکند: «اللَّهُمَّ لَا تَسْتَدْرِجْنِی بِالْإِحْسَانِ وَ لَا تُؤَدِّبْنِی بِالْبَلَاءِ»؛[۱] خدایا! مرا با احسان در دام استدراج[۲] گرفتار مساز و با بلا، تأدیبم مکن.
۳ـ مصیبتها وسیلهای برای آزمایش: امتحان و آزمایش انسان ها از سوی خداوند متعال از سنتهای الاهی است.
قرآن کریم میفرماید: «آیا مردم پنداشتهاند که با گفتن این که ایمان آوردیم رها میشوند و هرگز مورد آزمایش قرار نمیگیرند؟ ما امتهایی را که پیش از آنان بودند، آزمایش کردیم، خدا راستگویان و دروغ گویان را کاملاً میشناسد».[۳]
۴ـ با این وجود در پارهای از موارد؛ ما میپنداریم که رخدادی، شرّ و بد است، امّا در حقیقت آن اتفاق، رخدادی به مصلحت ما است. خداوند در قرآن میفرماید: «چه بسا چیزى را خوش نداشته باشید، حال آنکه خیرِ شما در آن است. و یا چیزى را دوست داشته باشید، حال آنکه شرِّ شما در آن است».[۴]
به عنوان نمونه به چند مورد اشاره میشود:
الف. در سختیها و مشکلات زندگی؛ اگر انسان صبر و تحمل کند گوهرهای درون وی خود را نشان خواهد داد، همانطور که زینب کبری (سلام الله علیها) با صبر و تحمل در مقابل سختیهای عاشورا خودسازی نموده، زمانی که در برابر ابن زیاد و یزید قرار میگیرد از برادر و اهل بیتش دفاع میکند.[۵]
ب. گاهی انسانها به دلیل سرگرمی دنیا از خدا و معاد غافل میشوند که خداوند از سر لطفشان آنها را مبتلا به بلایایی میکند تا از خواب غفلت بیرون بیایند که این بیدار باش و هشداری است برای آنها.
نتیجه اینکه؛ گرچه گاهی رخدادهایی ناپسند به نظر میآید، اما در واقع، این به مصلحت و خیر افراد است، اما این موضوع کلیت ندارد و نمیتوان چنین قضاوت و داوری نمود که هر رخداد بدی که برای یک انسان رخ میدهد، به خیر و صلاح اوست. البته شاید بتوان گفت که هر رخدادی چه خوب و چه بد، برای یک انسان مؤمن، نتایج خوبی را برای او به دنبال خواهد داشت.
پی نوشتها:
[۱]. اربلی، علی بن عیسی، کشف الغمة فی معرفة الأئمة، ج ۲، ص ۳۱
[۲]. استدراج، سنتى الهى است که خداوند هنگام معصیت بنده، بر نعمتش میافزاید و او از استغفار و توبه غافل میشود.
[۳] عنکبوت، ۲ و ۳.
[۴]. بقره، ۲۱۶.
[۵]. برای آگاهی بیشتر به سایت اسلام پدیا، مدخل «خطبه حضرت زینب در کوفه و شام» مراجعه شود.
منابع قسمت سوم:
سایت اسلام کوئیست
کشف الغمة فی معرفة الأئمة، اربلی، ج ۲
تبیان
دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس
https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
ما با افتخار می آییم، نه با منّت گذاشتن!
باید مقتدر و مظلوم باشی که در نخستین سالهای شکل گیری ات، دنیای مستکبر علیه تو جنگ راه بیندازد تا تو را به زمین بزند
مظلوم و مقتدر هستی که بسیاری از شخصیتهای برجسته ات را شهید کردند و هنوز مانده ای
مقتدر و مظلوم هستی که برای تخریب اسلامی که تو می خواهی به دنیا بشناسانی، دهها نسخه ضداسلامی و غیراسلامی به نام اسلام باید تولید کنند تا بلکه نام تو هم تخریب شود
مظلوم و مقتدر هستی که همه ساله علیه تو برنامه ریزی میکنند تا نباشی
مهم هستی که مخالفان تو را با جوایز متنوع در عرصه های گوناگون بزرگنمایی میکنند
مظلوم و مقتدر هستی که دانشمندانی داری که برای ترورشان سالها برنامه میریزند
انقدر مهم هستی که تلاش کنند تمام اطرافت را با پایگاه های نظامی خود محاصره کنند و در عین حال جرات اقدام هم نکنند
ما به این پرچم و به این دین و به نظام افتخار می کنیم، نه اینکه بگوییم حالا امسال هم بیاییم تا ببینیم چه می شود! این انقلاب، روی همه دنیا تاثیر گذاشته و کابوس دشمنانش از اقتدار بیشتر او حتما تبدیل به واقعیت خواهد شد ان شاءالله
مرگ بر آمریکا توهین به یک کشور محترم نیست. مرگ بر امریکا، اعلام مخالفت صریح با مرکزی است که قصد دارد با هویت زدایی از هر فرهنگ خدامحور و مستقل، ضدارزشهای خود را بر همه دنیا تحمیل کند.
مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر نگرشی که مفاهیم بلندی چون آزادی را به پست ترین جایگاه خود تنزّل داده است.
مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر نگرشی که منافع فردی مادی را بر همه چیز ترجیح می دهد.
مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر نگرشی که همه چیز و همه کس را کالایی در خدمت منافع خود میبیند.
مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر نگرشی که به اسم مبارزه با تروریسم، میلیونها میلیون انسان را کشته یا آواره کرده است.
مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر نگرشی که تعریف خانواده را جوری تغییر داده که هر کثافت کاری زیر یک سقف با آن عنوان توجیه شود.
مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر نگرشی که می گوید یا حرف غیرمنطقی و زور من را بپذیر یا برای نابودی ات تلاش خواهم کرد.
و در یک کلام، مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر نگرشی که ميگويد حاکم دنیا من هستم. من که منهای خدا و ارزشهای الهی و فطرت انسانی، می خواهم بر همه مسلط شوم...
الله اکبر...
الله اکبر...
الله اکبر...
انقلاب اسلامی، یک نه بزرگ به ضدارزشهای شیطانی و یک آری بزرگ به ارزشهای الهی است، آن هم با پشتوانه مردمی...
ان شاءالله با افتخار در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهیم کرد و در جهت پیشبرد اهداف بلند این انقلاب تلاش خواهیم کرد و اطمینان داریم که به یاری خدا، دشمن خارجی و دنباله های او در داخل و منافق متظاهر تیرشان به سنگ میخورد و مکرشان به خودشان بازمیگردد...
ایران سربلندمان را دوست داریم...
دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس
#می_آیم_چون...
https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231