☫مهشکن🇵🇸🇮🇷
🔰 بسم الله قاصم الجبارین 🔰 📚 داستان بلند #خورشید_نیمه_شب جلد دوم شهریور (درام، معمایی، تریلر) ✍️ب
🔰 بسم الله قاصم الجبارین 🔰
📚 داستان بلند #خورشید_نیمه_شب
جلد دوم شهریور
(درام، معمایی، تریلر)
✍️به قلم: فاطمه شکیبا
قسمت 177
زنجیر را باز میکنم و در را نیز؛ اما نه به قدری که ایلیا بتواند وارد شود، به اندازهای که خودم بتوانم بین در و چارچوبش بایستم.
ایلیا با صدای بلند سلام میکند و دو دست پرش را بالا میآورد.
-تبریک میگـ...
چشمش به چاقوی توی دستم که میافتد، رنگینکمان دور سرش غیب میشود و لبخندش میخشکد. نگاهش روی چاقو میماند و میگوید: امیدوارم موقع آشپزی مزاحمت شده باشم...
-نخیر، برش داشتم که اگه لازم شد آدمای مزاحم رو بکشم.
ایلیا با همان لبخند خشکیده سرش را تکان میدهد و دستانش را بالاتر میگیرد.
-من مزاحم نیستم. میتونی تفتیشم کنی!
-خب، کارت رو بگو.
-اومدم شام پیروزی بخوریم! اگه اجازه بدی.
-اگه اجازه ندم چی؟
لب و لوچهاش آویزان میشود.
-دلم میشکنه و خودم همهشو تنهایی میخورم.
شانههایم را تکان میدهم.
-خب به درک.
در را میبندم و پاکشان برمیگردم به سمت لپتاپم؛ ناگاه اما، به یاد تماس آن شبش میافتم، آن احوالپرسیِ بیموقعِ مسخرهاش، که وقتی حالا به آن فکر میکنم میبینم خیلی هم مسخره نبود. ایلیا از سوءقصد خبر داشت.
میدوم به سمت در و از ته دل آرزو میکنم نرفته باشد. در را باز میکنم. ایلیا با قیافه لهشده و دستهای آویزان، همچنان همانجا که بود ایستاده. وقتی میبیند در را باز کردهام، کورسوی امیدی در چشمانش میدرخشد و میگوید: میشه بیای باهم شام بخوریم؟
ادامه دارد...
قسمت اول رمان:
https://eitaa.com/istadegi/9527
⛔️کپی بدون هماهنگی و ذکر منبع، مورد رضایت نویسنده نمیباشد⛔️
#مه_شکن ✨
🌐https://eitaa.com/istadegi
امشب دعا کنید خدا خودش کمکمون کنه که با کمترین هزینه بیشترین ضربه رو به اسرائیل بزنیم...
دروغ چرا؟
منم میترسم. درسته که قدرت نظامی ایران زیاده ولی نباید دشمن رو دست کم گرفت.
ممکنه پاسخ بده.
توکل بر خدا.
ممکنه روزهای سختی پیش رو باشه؛ ولی نه سختتر از چیزی که توی غزه هست.
بازهم توکل بر خدا.
خدای ما از همه تجهیزات نظامی دشمن قویتره.
طرف حق ایستادن هزینه داره.
شخصا نمیدونم چقدر آماده این هزینه دادنم. من هم میترسم.
ولی بازهم توکل بر خدا...
ما ملت امام حسینیم.
الان من برای فتح قدس روسری چریکیم رو بپوشم؟
یا مقنعه آستین دار؟
یا روسری مشکی؟
یا چفیه سرم کنم؟
🙄
☫مهشکن🇵🇸🇮🇷
الان من برای فتح قدس روسری چریکیم رو بپوشم؟ یا مقنعه آستین دار؟ یا روسری مشکی؟ یا چفیه سرم کنم؟ 🙄
خوشگله ولی گاهی بالای سرش صاف و گرد نمیایسته، خیلی وقت میبره تنظیمش کنم🙄