دروغ چرا؟
منم میترسم. درسته که قدرت نظامی ایران زیاده ولی نباید دشمن رو دست کم گرفت.
ممکنه پاسخ بده.
توکل بر خدا.
ممکنه روزهای سختی پیش رو باشه؛ ولی نه سختتر از چیزی که توی غزه هست.
بازهم توکل بر خدا.
خدای ما از همه تجهیزات نظامی دشمن قویتره.
طرف حق ایستادن هزینه داره.
شخصا نمیدونم چقدر آماده این هزینه دادنم. من هم میترسم.
ولی بازهم توکل بر خدا...
ما ملت امام حسینیم.
الان من برای فتح قدس روسری چریکیم رو بپوشم؟
یا مقنعه آستین دار؟
یا روسری مشکی؟
یا چفیه سرم کنم؟
🙄
☫مهشکن🇵🇸🇮🇷
الان من برای فتح قدس روسری چریکیم رو بپوشم؟ یا مقنعه آستین دار؟ یا روسری مشکی؟ یا چفیه سرم کنم؟ 🙄
خوشگله ولی گاهی بالای سرش صاف و گرد نمیایسته، خیلی وقت میبره تنظیمش کنم🙄
☫مهشکن🇵🇸🇮🇷
منم داشتم به این فکر میکردم که شب باحجاب بخوابم؛ نمیدونم واقعا ممکنه مستقیم ایران رو بزنه؟؟؟
آخه اصلا خوابم نمیبره...
بیاید دعا کنیم...
دو رکعت نماز بخونید و دعا کنید... صلوات و دعای فرج...