بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿۱﴾
وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿۲﴾
فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا ﴿۳﴾
لطفا قرائت بشه
۲تا کار مهم امشب انجام بدید اگه خوابتون نمیاد:
۱. دعا و نماز و توسل برای پیروزی رزمندگان مقاومت.
۲. امیدوارم لازم نشه ولی محض احتیاط، برید توی سایت هلال احمر و دستورالعملهای مربوط به شرایط اضطراری و کمکهای اولیه رو بخونید.
☫مهشکن🇵🇸🇮🇷
۲تا کار مهم امشب انجام بدید اگه خوابتون نمیاد: ۱. دعا و نماز و توسل برای پیروزی رزمندگان مقاومت. ۲.
مسئله استرس دادن نیست
باید با واقعیتها مواجه شد؛
البته الان اسرائیل درگیر جنگه و حسابی تا الان هم هزینه داده و دچار شکاف سیاسی و اجتماعی شده، و حمله به ایران برای اسرائیل حماقت محضه،
ولی الان اسرائیل مثل یه غریق ممکنه به هرچیزی چنگ بزنه و هر حماقتی مرتکب بشه.
به هرحال یه احتمال ضعیف رو هم باید براش تدبیر کرد.
نباید ترسید،
باید تدبیر کرد.