من با همتون قهرم تاکید میکنم همه
یعنی چی همیشه من باید اول پیام بدم مگه وظیفممه؟پیامم ندم ناراحت میشین پیام بدمم دوسال بعد سین میزنید خشک و خالی جواب میدادین الان واقعا فهمیدم چقدر براتون بی اهمیتم چهارروز نباشم نمیفهمید پیام نمیدید یعنی چی واقعا که.