"جا عَکسی!✩
"به نامِ خدای رهبرِ شهیدم.."
من گمان میکردم، رفتنش ممکن نیست؛
رفتنش ممکن شد. ( :
باورش ممکن نیست..
هیچوقت فکر نمیکردم فعالیتم را اینجا
اینگونه،
با این نام،
و با اینهمه دلتنگی..
آغاز کنم.
فکر میکردم اینجارا با همین نامِ "هوالمصورِ" زیبا و بیغمِ خدا شروع میکنم و با نشان دادن جزئیاتِ روزمره ی دوست داشتنی و مورد علاقه ام به یک سری آدم،
دورِ هم یک لذتی میبریم بلاخره..-
اما نشد.
عکس ها داشتند گوشه ای برای خودشان خاک میخوردند و من برای گذاشتنشان امروز و فردا میکردم و کمال به خرج میدادم؛ تا به الآن.
تا الآنی که دست تقدیر و سرنوشت
مرا کشید و کشید و کشید،
آورد و آورد و آورد.. تا اینجا.
اینجایی که
مرزِ بینِ
بهت و باور است، برایم..
روزهایی که در بهت گیر میکنم
و شبهایی که به باورش میرسم.
بهت و باورِ نبودِ کسی که غمِ از دست دادنش جوری وسطِ دلم لانه کرده که تا به خودم میآیم،
میبینم دارم برای هر شروعی این جمله را با خود تکرار میکنم..
''به نامِ
خدایِ
رهبرِ
شهیدم..''
آری.
رهبر شهیدی که با رفتنش، خیلی هارا برگرداند.
کسی که عزایش برایمان مانند عزای اباعبدالله است.
زنده و زنده کننده.
زنده کرده مارا، نورِ وجودش.
ما را. شبهایمان را. ایرانمان را..
شب هایی که تکه های دل شکسته مان را می آوریم وسط خیابان ها تا بگوییم
بکشید مارا. ملت ما بیدار تر میشود.
شبهایی که درس مقاومت میخوانیم کفِ این خیابان ها.
شبهایی که روایتگر ایستادگی و اقتدارِ ایران جانمان است..
"آن بی صفتی که رهبر ما را شهید کرد
از او حسین ساخت، خودش را یزید کرد..
و خودت یادمان دادی که کسی مثل ما با کسی مثل یزید بیعت نمیکند.
تو هم گر بودی تحسینمان میکردی.
و منِ کمتر از کم..
انگار که دنیای کوچکم برایم چرخیده و چرخیده و چرخیده.. تا رسالتم بشود ثبت این لحظات.
ولی این تصاویر فرق میکنند.
از جنس خاک خوردن نیستند.
زنده اند. و باید زنده کننده باشند.
زنده کننده امید در دلِ تردید.
اما هدف فقط ثبت عکس و گذاشتنشان اینجا نیست..
خرده روایت هایی در دل دارم که شاید با گفتنشان،
- دل ناآرامم را که میخواهد صدای این شبهای مقدسِ -مقاومتِ ایران عزیز- را به دنیا و آدمهایش برساند،
حداقل به گوش آدمی که شاید تردید کمی
در دلش لانه کرده، برساند،
و کمی آرام بگیرد.
پس شماهم قدم بر روی چشم من بگذارید و قرارِ این بی قراری شوید..
من نمیدانستم معنی هرگز را.
تو چرا بازنگشتی دیگر؟..
#من_نوشت
|@ja_aksi|
هدایت شده از -سبزِ آجُری!(:
Hamed Zamani - نیک موزیکHamed Zamani - Cheshme Majnoon 320.mp3
زمان:
حجم:
11M
🎧━━━━━━●───────
⇆ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ↻
-شورِ تو به این موجا رسید
.
-نورِ تو به این شبها رسید..
.
- پرچم سرخت به ما رسید..(؛
#موسیقی🎶
#حامد_زمانی