فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله:
🌸شیطان تا زمانی از مومن می ترسد كه به نمازهای پنج گانه توجه كند و در سر وقت نمازها را بجای آورد اما هنگامی كه وقت نماز را ضایع كرد، بر او جرأت پیدا می كند و او را در گناهان بزرگ می اندازد
📚وسائل الشیعه، ج 3، ص 18
#امام_زمان
#ربیع_الاول
•💜•
دو روز قبل از اعزام به سوریه گفت:
خواب دیدم بدنم با #خمپاره قطعه قطعه شده
وبه آسمان پرواز کردم🕊
و از آن بالا پیکرم را می بینم و می خندم
#شهیدسیدجواداسدی✨
🌹🍃🌹🍃اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 😭🌷🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 علت اصلی بسته شدن درها در زندگی!
🔻وقتی اخبار و روایات را بررسی میکنیم اولین آسیب شما جوانان، غضب است.
❗️ هر دری که به روی شما بسته شود از غضب بسته میشود.
#استاد_فاطمینیا
#تربیت_فرزند
✍ آیتالله بهجت (ره) :
وقتی دل مؤمنی را شاد كنید، خدا از لطف، مَلکی را خلق میکند که آن مَلک، شما را از بلاها و تصادفات و ... حفظ میكند.
این که میبینید در برخی تصادفات بعضیها محفوظ میمانند در حالی که به نفر کناری آنها آسیب وارد میشود به سبب این است که آن شخصِ محفوظ مانده، در مسرّت اهل ایمان نقش داشته است.
📚 برگی از دفتر آفتاب، ص ١٨۴
سلام
ببخشید حاج آقا. آیا شما درارائه خدمات باکسی یا کانالی دررقابت هستید؟
دکترهدایی :
سلام علیکم
نه خیر. ما قصدمان خدمت وکمک به حل مشکلات مردم است وبا کسی وکانالی درحال رقابت نیستیم.
البته اطلاعاتی دراختیار داریم
که نشان می دهد برخی افراد وکانال ها که کارهاوخدمات مشابه مارا انجام می دهند مارا رقیب خود دانسته واقدامات ناشایستی هم کرده اند که نیازی به نقل آن نیست.
اللهم ارزقنا التوفیق
فی حل معظلات المومنین
آمین رب العالمین
🔺 ۱۲ خاصیت باورنکردنی نوشیدن آب ولرم
چیزی که بیشتر مردم نمیدانند این است که آب ولرم(جوشیده و از دما افتاده) مزایای منحصربهفرد خودش را دارد،مزایایی که در آب سرد یافت نمیشود.
۱. کاهش وزن
۲. رفعِ گرفتگی بینی و گلو
۳. کاهش دردهای عادت ماهانه
۴. سمزدایی از بدن
۵. پیشگیری از پیری زودرس
۶. پیشگیری از آکنه و جوش
۷. سلامتی و شادابی مو
۸. افزایش رشد مو
۹. پیشگیری از شورهی سر
۱۰. تقویت گردش خون و سیستم عصبی
۱۱. کمک به هضم بهتر
۱۲. پیشگیری از یبوست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طبیب کوچولو تب داشت با چند تا کار ساده تبش رو کنترل کردم امروز داره رو عروسکش اجرا میکنه 😍
کف پای عروسکش پیاز گذاشته و جوراب پوشیده که تبش بیاد پایین و حالش خوب بشه ❤️
🔴 انسانهای متمدن چگونه اعتراض میکنند؟
💬 #مشرق
🔹 "اعتراض خیابانی"؛ نسخههای جنگل برای جامعه متمدن!
🔸 اشرف بروجردی، فعال چپ و از مقامات دولت روحانی در گفتوگو با ایسنا، درباره راهکار پایان یافتن اعتراضات و ناآرامی ها در کشور، اظهار کرده است:
✅ مردم وقتی دست به اعتراض میزنند که احساس کنند به حرف آنها توجهی نشده و به خواسته آنها پاسخی داده نمیشود. مساله حجاب نماد تراکم اعتراضات شد، اما این اعتراضات ریشههای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دارد. برای پایان دادن به اعتراضات باید مردم احساس کنند که تغییراتی ایجاد میشود.
🔹 او با اشاره به مشکلات اقتصادی و خواسته مردم برای حل این مشکلات، میافزاید: مردم الان احساس نمیکنند مسئولان گامی برای حل این مشکلات برداشتهاند؛ بنابراین اعتراض میکنند. از سویی مردم احساس میکردند که به تدریج نقش آنها کمرنگ شد و نادیده گرفته شدند، ولی چیزی نگفته و در مقابل نادیده گرفته شدن، سکوت کردند. از دیگر سو مردم منتظر کاهش مشکلات با تصویب برجام بودند. آنها منتظر ماندند کسانی که از ابتدا با این مساله مخالف بودند، حالا که به مسئولیت رسیدهاند این پرونده را به نتیجه برسانند، اما این مساله هم حل نشد و مردم دیگر خسته شدهاند که تغییری در زندگی و معیشت آنها ایجاد نشد.
🔸 صاحب این سخنان کأنه جامعه را با جنگل و مردم را با احشام اشتباه گرفته و در این تصور است که در فضای اجتماعی هم باید همانند جنگل؛ هنگامی که مشکلی در آب و علف و دما پدید آمد؛ انسانها یکدیگر را بدرّند، نعره بزنند و هرکس به ضعیفتر یا از دور چنگ و دندان نشان بدهد!
✅ این در حالی است که انسان موجودی مدنیالطبع است و برای همین اجتماع را بوجود آورد و زیست قانونمند را در قالب سیاست پذیرفت.
🔹 فلذاست که انسان متمدن، حل مشکلات خود را از مسیر عقلانیت و سیاست و "رأی خوب" میجوید نه از مسیر اغتشاش و اعتراض بدون مجوز خیابانی.
🔸 میماند "چیستی روش اعتراض در اجتماع" که انتظار بود خانم بروجردی پس از اینهمه سال ارتزاق از بیتالمال و ماندن بر مساند سیاسی؛ به جای قانون جنگل؛ همانرا برای مردم توضیح میدادند. که ندادند...!
✅ راه اعتراض در جوامع متمدن از دو طریق قوانین احزاب یا قوانین شهروندی ممکن است.
🔹 به این طریق که گروهی از شهروندان در صورتی که به موضوعی اعتراض عقلانی داشته باشند و نهادهای قانونی هم این عقلانیت را تأیید کنند؛ میتوانند از ۲ طریق اعلام به احزاب و یا عزم گروهی نسبت به دریافت مجوز اعتراض از نهادهای قانونی اقدام کنند.
💢 سپس تعهدات قانونی لازم در زمینه احترام به قانون، پلیس و حقوق دیگران را ارائه دهند و در نهایت در ساعت و مکان مقرر و طبق تعهدات مضبوط اقدام به "اعتراض قانونی" کنند.
#سیاسی
➖➖➖➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عواقب کریمانه تربیت نکردن بچهها
👤 #محسن_عباسی_ولدی
✅ سیاست چند گانه دشمن برای تربیت بچهها
#فرهنگی #اجتماعی
➖➖➖➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هزینه ۱۰۰ هزارپوندی ایراناینترنشنال برای تولید شایعه
👤#محمد_لسانی فعال رسانهای
✅ پنج رسانه معاند فارسی زبان، آرامش را برای ایران برنمیتابند گفت: «ایران اینترنشنال» در ۲ماه گذشته ۱۰۰ هزار پوند برای تولید شایعه و برجستهسازی دروغ در فضای مجازی هزینه کرده است.
#سیاسی #اجتماعی
➖➖➖➖➖➖➖
تنها جایی که
پرچم ایران پایین میاد؛
روی پیکر شهداست!🌷🇮🇷
#لبیک_خامنهای✊
#خطاطی✒️
✨﷽✨
✨ #پندانـــــــهـــ
هوای یکدیگر را داشته باشید
دل نشکنید
قضاوت نکنید
هنجارهای زندگی کسی را
مسخره نکنید
به غم کسی نخندید
به راحتی ازیکدیگر گذر نکنید
آدم ها !!دنیا دو روز است
هوای دلتان راداشته باشید....
✅ نکته طلایی
👤 استاد دکتر محمد مهدی اصفهانی از اساتید بزرگ و بنام مکتب طب ایرانی اسلامی به نقل از علامه حسن زاده آملی می گوید:
«بعضی از بیماری ها برای استشفاء نیاز به تدابیر نفسانی و معنوی دارند.
همه بیماری ها را با دادن منضج و مسهل و داروهای مختلف که در طب سنتی متداول است نمی شود درمان کرد بلکه یک درمان دیگری هم غالبا لازم است، چرا که ریشه بسیاری از بیماری ها، گناه است(مانند دروغ، غیبت، تهمت، نگاه حرام، لقمه حرام، گناهان جنسی، ظلم کردن، آزار دیگران و...) و ریشه اش انحراف از «فطرت سلیم» است.
📔تدابیر نفسانی و معنوی در پیشگیری، درمان بیماری ها و ارتقاء سلامت/ص۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫 گوشه ای از فضایل آیة الکرسی
🌷 امیرالمومنین علیه السلام:
اگر میدانستید آیةالکرسی چیست و چه آثار و فضایلی دارد هیچ گاه و در هیچ حالی آن را رها نمی کردید.
(امالی شیخ طوسی ص ۵۰۸)