eitaa logo
رویدادها و تحلیل‌ها
3.6هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @azizghazan رویدادها و تحلیل‌ها https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
: به واژه‌ای نکشیده‌ست مِنَّت از جوهر خطی که ساخته باشد مُرکَّب از باور کنون مرکب من جوهر است و جوهر نیست به جوش آمده خونم چکیده بر دفتر به جوش آمده خونم که این‌چنین قلمم دوباره پر شده از حرف‌های دردآور دوباره قصۀ تاریخ می‌شود تکرار دوباره قصۀ احزاب باز هم خیبر دوباره آمده‌اند آن قبیلۀ وحشی که می‌درید جگر از عموی پیغمبر عصای کینه برآورده باز ابوسفیان دوباره کوفته بر قبر حمزه و جعفر به هوش باش مبادا که سِحرِمان بکنند عجوزه‌های هوس، مُطربان خنیاگر مباد این‌که بیاید از آن سر دنیا به قصد مصلحتِ دین مصطفی؛ کافر چنان مکن که کسان را خیال بردارد که باز هم شده این خانه بی در و پیکر به این خیال که مرصاد تیر آخر بود مباد این‌که بخوابیم گوشۀ سنگر زمان زمانۀ بی‌دردی است می‌بینی که چشم‌ها همه کورند و گوش‌ها همه کر هزار دفعه جهان شاه‌راه ما را بست هزار مرتبه اما گشوده شد معبر خوشا به حال شکوه مدافعان حرم که سر بلند می‌آیند یک‌به‌یک بی‌سر اگر چه فصل خزان است، سبز پوشانیم برآمد از دل پاییز میوۀ نوبر به دودمان سیاهی بگو که می‌باشند تمام مردم ایران سپاهِ یک لشکر به احترام کسی ایستاده‌ایم اینک که رستخیز به پا کرده در دل کشور نفس نفس همۀ عمر مالک دل بود کسی که بود به هنگامه، مالک اشتر بغل گشوده برایش دوباره حاج احمد رسیده قاسمش از راه، غرق خون، پرپر به باوری که در اعماق چشم اوست قسم هنوز رفتن او را نمی‌کنم باور چگونه است که ما کشته داده‌ایم اما به دست و پا زدن افتاده دشمن مضطر چگونه است که خورشید ما زمین افتاد ولی نشسته سیاهی به خاک و خاکستر چه رفتنی‌ست که پایان اوست بسم الله چه آخری‌ست که آغاز می‌شود از سر جهان به واهمه افتاد از آن سلیمانی که مانده است به دستش هنوز انگشتر بدون دست علم می‌برد چنان سقا بدون تیغ به پا کرده محشری دیگر چنین شود که کسی را به آسمان ببرند چنین شود که بگوید به فاطمه مادر قصیده نام تو را برد و اشک شوق آمد که بی‌وضو نتوان خواند سوره کوثر خدا به خواجۀ لولاک داده بود ای کاش، هزار مرتبه دختر، اگر تویی دختر میان آتشی از کینه پایمردیِ تو کشاند خصم علی را به خاک و خاکستر فقط نه پایۀ مسجد که شهر می‌لرزید از آن خطابه، از آن رستخیز، از آن محشر تمام زندگی تو ورق ورق روضه‌ست کدام مرثیه‌ات را بیان کنم آخر؟ تو راهیِ سفری و نرفته می‌بینی گرفته داغ نبود تو خانه را در بر تو رفته‌ای و پس از رفتنت خبر داری که مانده دیدۀ زینب هنوز هم بر در کنون به تیرگی ابرها خبر برسد که زیر سایۀ آن چادر است این کشور رسیده است قصیده به بیت حسن ختام امید فاطمه از راه می‌رسد آخر https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔴 چگونه جامعه‌ای عفیف داشته باشیم؟ 🔻بخش اول 🔹چند سؤال جدی این روزها مطرح است که راهبرد ترویج عفاف در جامعه چیست؟ چگونه جامعه‌ی عفیف داشته باشیم؟ چگونه عفت را در جامعه و مردم نهادینه کنیم؟ و غیره. 🔸حقیر هم سوالاتی از برخی دوستان پرسیدم و مطالعاتی داشتم و پای منبر برخی اساتید عزیز نکاتی را یاد گرفتم که خلاصه ای از طرح کلان عفیف سازی جامعه را محضرتان ارائه می کنم. 1⃣ اول؛ عفت چیست؟ 🔹عفت در لغت به معنای نهفتگی و خودنگهداری درونی است. حالتی در نفس و جان انسان که مانع تسلط شهوت بر او می شود. 🔸در اصطلاح به معنای خویشتن داری در برابر تمایلات افراط‌گونه به لذت های مادی و نفسانی است. 🔹عفت، جزو چهار بنیان فضائل اخلاقی است. در نزد علمای اخلاق، چهار چیز زیر بنای اخلاق است: حکمت، عدالت، شجاعت و عفت. 🔸«نزد علمای اخلاق، ملکه‌ای نفسانی است که قوه شهویه انسان را مطیع عقل قرار داده است. فضیلت عفت حد واسط بین "شَرَه" به معنای فرو رفتن در شهوات و خمودگی به معنای دوری گزیدن از لذت‌های مشروع دنیوی مورد احتیاج بدن است.» (نراقی، جامع السعادات، ۱۹۶۷م، ج۱، ص۱۰۸-۱۰۹، ۹۴) 2⃣ دوم؛ گستره عفت چه مسائلی است؟ 🔹در کتب روایی و دینی، عفت به معنای خودنگهداری در برابر شهوات، معنای عام شهوت مطرح شده. یعنی شهوت قدرت، شهوت جاه طلبی، شهوت مالی و اقتصادی، شهوت جنسی، شهوت در گفتار و رفتار و غیره. 🔸در نتیجه، عفت در همه این موارد ضروری است و زمانی مطرح است که شخص قدرت انجام گناه را دارد لذا بر این قدرت، لجام می زند. عفت در رفتار، عفت کلام، عفت جنسی، عفت مالی و ... . 🔹محدود کردنِ عفت به مسائل جنسی و صرفاً حجاب، محروم کردن جامعه از یک فهم کلان از این عنصر بنیادین است. 3⃣ سوم؛ درجه اهمیت عفت برای افراد جامعه چگونه است؟ 🔹وقتی عفاف به معنای لجام زدن بر قوه و شهوت است، یعنی هر کس قدرت بیشتری در انجام گناه و حرام داشته باشد و امکان بیشتری برای شهوترانی دارد پس باید عفت بیشتری داشته باشد.(شهوت اعم از قدرت‌طلبی، جاه‌طلبی، امور جنسی و غیره) 🔸یعنی عفت یک مسئول و مدیر، باید بالاتر از سایرین باشد؛ چرا؟ چون امکان و قدرت بیشتری در انجام کار حرام دارد و چون عمل حاکم بر مردم تاثیر مستقیم دارد. الناس علی دین ملوکهم یعنی همین! هرچه که بالاتر برویم از یک بخشدار، شهردار، فرماندار، مدیرکل، استاندار، تا یک فرمانده، امام جمعه، سردار، وزیر، رئیس جمهور و رهبر، ضرورت عفت بیشتر و بالاتر است. هرم قدرت را اگر در نظر بگیریم هرچه که به نوک هرم نزدیک شویم، ضرورت عفت، بالاتر می‌رود. 4⃣ چهارم؛ عفت جامعه چه ارتباطی با عفت حاکمان دارد؟ 🔹رابطه مستقیم است. یعنی هرچه حاکمان، عفیف تر باشند، مردمان هم عفیف ترند. هرچه مسئولان و مدیران جامعه، عفت بیشتری داشته باشند و بر شهوتِ قدرت، جاه، مال، امور جنسی و غیره لجام بزنند، جامعه پاک تر و طاهرتر خواهد بود. لذا در نظام اسلامی، بیش از آنکه بر عفت مردم تاکید باشد(که تلاش برای عفت جامعه خوب و شایسته است) بر عفت مسئولان آن جامعه و مدیران و حاکمان تأکید شده است. 🔸اگر حاکمان یک جامعه، بر شهوت قدرت طلبی لجام نزنند، مردم هم دنباله رو خواهند بود. اگر حاکمان یک جامعه در کلام و ادبیات، عفت نداشته باشند مردمان نیز عفت کلام نخواهند داشت. اگر حاکمان یک جامعه دنبال شهوترانی جنسی، این مسئله در بین مردم هم ترویج خواهد شد. 5⃣ پنجم؛ عفت برای مرد مهم تر است یا زن؟ 🔹همانگونه که عفاف را معنا کردیم برای هر دو اهمیت بالایی دارد. عفت هم برای زن مهم است هم مرد؛ اما اگر منظور از عفت، عفت جنسی است، شهوترانی جنسی و میل به شهوترانی در مردان بیشتر از زنان است لذا تأکید بر عفت باید خطاب به مردان بیشتر باشد؛ شرع اگر محدودیت پوشش برای زن را در نظر گرفته، برای مرد بر عفت بیشتر تأکید کرده است. اینکه در یک مقطعی، برخی متدینین مخاطب تأکید عفت را بیشتر زنان می دانند ناشی از همان نگاه ناقص و محدود به عفت است. 6⃣ ششم؛ چگونه جامعه ای عفیف داشته باشیم؟ 🔹اگر عفت را به معنای دقیق و درست بخوانیم و بدانیم و اگر اهمیت آن را در هرم قدرت بیشتر درک کنیم، در می یابیم که مهم ترین و اصلی ترین راهبرد کلان برای جامعه عفیف، حاکمان عفیف است. باید برای افزایش عفت در طبقه حاکمان و مسئولان و مدیران جامعه، به معنای اینکه این قشر، بر شهوت قدرت، جاه، مال، امور جنسی و کلام و غیره، لجام بزند، فکری اساسی کرد. 🔸 توضیح بیشتر در این مطلب نمی گنجد. اما باید بدانیم راه عفیف ساختن جامعه، از اینجا می گذرد و لاغیر! چنانچه طبقه حاکمان، عفت پیشه کردند این فضیلت به سایر موثرین و نخبگان و بدنه جامعه سرریز خواهد شد. آنوقت خود طبقه حاکم برای نهادینه کردن عفت (به معنای کامل و جامع) در جامعه می‌داند چگونه ساختارسازی و قاعده‌گذاری کند. ✅ : https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
⭕️ آشوب در عربستان! 🔹 چرا سعودیها می توانند از طریق یک شبکه ماهواره ای ( ایران اینترنشنال)، یک مرکز جنگ روانی در فضای مجازی ( مرکز اعتدال) و استخدام چند سلبریتی ، مملکت ما را به آشوب بکشانند اما ما تا امروز موفق به «مقابله به مثل» و ایجاد شورش در عربستان نشده ایم؟ آن هم در حالی که بخش زیادی از شهروندان عربستان از حکومت آل سعود ناراضی‌اند؟ ❇️ پاسخ اینجاست که : مردم عربستان می دانند مجازات کوچکترین حرکت علیه آل سعود، «قطع گردن با شمشیر» است و حاکمان ریاض اهل رافت اسلامی و تساهل با آشوبگران و «تحریک کنندگان به اغتشاش» نیستند! ✍🏻دکتر محمد صادق کوشکی https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 در فیلم‌هایشان می‌گویند اعدام نکنید و الان دعوت به شستن خون با خون می‌کنند 🔹شهاب اسفندیاری: یکی از دلایل رفتار این روزهای سلبریتی‌ها، رسانه‌هایی هستند که ۴۳ سال است می‌گویند ۶ ماه دیگر کار تمام است. 🔹هنرمندان جاده صاف‌کن جماعتی شده‌اند که عرضه برگزاری یک تجمع در لندن را ندارند. https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🌏پاسخ  قاطعانه ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه 🔷دبیردوم نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک در صحن مجمع عمومی سازمان ملل: 🔹ادعاهای ریم هاشمی وزیر امور همکاری‌های بین المللی امارات متحده عربی و تکرار ادعاهای بی اساس در خصوص جزایر ایرانی در خلیج فارس، هجمه به تمامیت ارضی ایران است. 🔹ما چنین بیانیه غیرمسئولانه و ادعای بی‌اساس را مداخله در امور داخلی ایران و ناقض اصول بنیادین حقوق بین‌الملل از جمله اصول حسن همجواری و عدم مداخله در امور داخلی سایر دولت‌ها می دانیم. 🔹جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس جزء جدایی ناپذیر خاک ایران بوده و هستند و ایران بر حاکمیت خود بر این جزایر تاکید می کند. هرگونه ادعای خلاف آن، قاطعانه مردود است. 🔹بدیهی است که تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت آن بر جزایر فوق قابل مذاکره نیست. 🔹بر اساس حقایق تاریخی که سالها قبل از تاسیس امارات متحده عربی ایجاد شده است، این جزایر ایرانی بوده، ایرانی است و ایرانی باقی خواهند ماند. https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔴حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه تهران از شنبه 🔹برگزاری کلاس‌های درس برای دانشجویان همه رشته‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱ طبق برنامه آموزشی از قبل طراحی‌شده به صورت حضوری برگزار می‌شود. 🔹بازه زمانی پیش‌بینی شده برای حذف و اضافه از روز شنبه تا روز دوشنبه (۱۶ تا ۱۸ مهر ماه) است. https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
📝 نامه اعتراضی قدیری ابیانه به رئیس جمهور بنی صدر 📆 آذر ۱۳۵۹ به دنبال سخنرانی ۲۸ آبان ۱۳۵۹ بسمه تعالی برادر سعید سنجابی روابط خارجی دفتر ریاست جمهوری پس از عرض سلام و آرزوی موفقیت برای شما و کلیه مسلمین در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گزارشی را که اینجانب در باره عکس العمل مطبوعات خارجی در باره اظهارات آقای بنی صدر رئیس جمهور نوشته اند برایتان ارسال می دارم. (ضمیمه شماره 1) بسیار متاسفم از اینکه مشاهده می کنم که نتیجه یک سال زحمات مسئولین تبلیغات خارج ار کشور منجمله خود من در معرفی انقلاب اسلامی را آقای بنی صدر با سخنان نظیر سخنان عاشورای خود خنثی می‌نمایند. ایشان باید توجه داشته باشند که این اظهارات در خارج بر علیه فقط حزب جمهوری اسلامی تلقی نمی‌شود. اتهامات مزبور در سطح افکار عمومی به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران وارد می‌گردد. در لحظاتی که بایستی تبلیغات خارجی بر علیه جنایات صدام حسین و حزب بعث عراق متمرکز شود و در زمانی که بایستی فجایعی که موشک های عراقی در دزفول ببار آورده در سطح جهانی مطرح شود، مطالبی که آقای بنی صدر در باره وجود شکنجه و سانسور و اختناق در جمهوری اسلامی ایران مطرح نموده‌اند مهر تاییدی بود بر تبلیغات سوئی که علیه انقلاب اسلامی در خارج از کشور جریان دارد. با توجه به امر به معروف و نهی از منکر و با توجه به وظیفه‌ای که بعنوان رایزن مطبوعاتی بر دوش دارم مصرا خواهانم آقای رئیس جمهور کوشش نمایند تبلیغاتی را که بر علیه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بر اثر سخنان خود ایشان پدید آمده خنثی نمایند. در غیر اینصورت فعالیت من و دیگر مسئولین تبلیغاتی هیچ منشاء اثری نخواهد بود. امیدوارم که کلیه مقامات مملکتی برای وقت و زحمات اینجانب و مسئولین دیگر اررزش قائل شوند و همچون سخنرانی عاشورای خود بهانه به رسانه‌های گروهی چپ و راست جهت کوبیدن جمهوری اسلامی ندهند. در ضمن یک کپی از کتابی که راجع به ماجرای طبس چاپ شده است بضمیمه توضیح آن جهت مطالعه و بررسی ارسال میدارم. با آرزوی موفقیت برای کلیه مشئولین مملکتی در حفظ و صدور انقلاب اسلامی رایزن مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران محمد حسن قدیری ابیانه https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔴با توجه به و قطعی مکرر تمامی نرم افزار های خارجی از جمله اینستاگرام، واتساپ و تلگرام و... جهت دسترسی راحت شما مخاطبین عزیز به اخرین اخبار گروه بصیردرایتاتاسیس شد. https://eitaa.com/joinchat/1927741635C7532797707 پوشش لحظه ای اخرین اخبار بدون سانسور❌👆 کانال جنگ نرم ودشمن شناسی https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🚨حملات مجدد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای حزب دموکرات در مرز اشنویه https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
10.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بی حجابی عادی بشه حل میشه!بیناشو 🔰🔰🔰🔰🔰  خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاه 🕛در لحظه باخبر شوید ارتباط با مدیریت https://eitaa.com/Jangnarmvdoshmanshnase✍🏻 لینک https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مسئله حجاب وحرص وطمع  خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاه 🕛در لحظه باخبر شوید ارتباط با مدیریت https://eitaa.com/Jangnarmvdoshmanshnase✍🏻 لینک https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95