eitaa logo
رویدادها و تحلیل‌ها
3.6هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @azizghazan رویدادها و تحلیل‌ها https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
مشاهده در ایتا
دانلود
برادر و خواهر عزیز ززآ پس فردا تخت گاز از اینجا خواستی بری چالوس جوج بزنی، تهش سرت رو از پنجره بیرون نیاری داد بزنی رضاشاه روحت شاد! این یکی ده برابر قبلیا تونل و پل داره و کسی دیگه ای هم ساختش گفتم که در جریان باشید:) .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔴 سخنان رهبر انقلاب در مورد افراد بدحجاب را تحریف نکنید ! 🔰 رهبر انقلاب در مورد ضعیف الحجاب ها فرمودند: « بله، کار درستی نیست، بدحجابی یا ضعف حجاب درست نیست امّا این موجب نمی شود که ما این [افراد] را از حوزه‌ی دین و انقلاب و مانند اینها خارج بکنیم و خارج بدانیم » https://khl.ink/f/51655. ⏪ در حقیقت، در مواجهه با این افراد، ما دو راه بیشتر نداریم: 🔻یا اینکه همه آنها را ضد دین و یا بی دین بدانیم؛ که چنین دیدگاهی نه مورد پذیرش شرع است و نه معقولانه است. زیرا هر چند که آنها مرتکب گناه شده اند و در جای خود باید مورد ذم قرار گیرند، اما به مجرد این گناه، کسی بی دین یا ضد دین نمی شود. همانگونه که اگر کسی دزدی کرد، هر چند که گناه کرده است اما لزوماً ضد دین یا بی دین نیست. 🔻یا اینکه همه آنها را از دین خارج نکنیم و به نوعی آنها را به حال خود رها نکنیم و دلسوزشان باشیم. این دلسوز بودن بر اساس مصادیق و احوالات، گاهی با تبیین صورت می گیرد و گاهی هم با الزام قانونی و برخوردهای بازدارنده و قاطع. مانند پدر خانواده که گاهی اوقات با ملاطفت و گاهی اوقات که جای ملاطفت نیست، با الزام و قاطعیت جلوی عمل ناشایست فرزند خود می ایستد. ⚠️ بنابراین اگر ما همه شل حجاب ها یا ضعیف الحجاب ها را ضد دین و ضد انقلاب نمی دانیم به این معنی نیست که رفتار آنها را تایید کنیم و یا از اقدامات بازدارنده قانونی دست بکشیم. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
👥روبیکا برادر کوچکتر اینستاگرام!!! ✅یکی از دستاوردهای مهم اخیر ، باز شدن جای سرویس‌های داخلی در بین کاربران ایرانی و استقبال بی نظیر ایرانی‌ها از پیامرسان‌هایی همچون ایتا و روبیکا بود! ✅اکنون که حدود ۹ماه از اغتشاشات سال۱۴۰۱ و فیلترینگ اینستا و واتسآپ میگذرد ، وقت آن فرا رسیده که روبیکا به عنوان پیامرسانی که بیشترین مهاجرت کاربران ایرانی به سمت آن بوده ‌‌، پاسخگوی وضعیت نابسامان فرهنگی خود باشد! ⁉️روبیکا چرا [همچون پیامرسان ] در پالایش و حذف محتواهای مستهجن آن جدیت و سرعت کافی را ندارد؟ ⁉️چرا وضعیت فرهنگی روبیکا تفاوت چندانی با اینستاگرام ندارد و محتواهای دارای ناهنجاری در پنجره‌ی روبینو پیدا میشود؟ ⁉️برای مسئولین روبیکا پایبندی به قانون و اخلاق رسانه‌ای اهمیت بیشتری دارد یا باز گذاشتن فضا برای هنجارشکنان به نیت جذب حداکثری مخاطبان؟ ⁉️روبیکا که رقیب اینستا به حساب می‌آید، به چه منظور مدتی پیش طی بیانیه‌ای خواهان رفع فیلترینگ اینستاگرام شد؟ 📍پ.ن : وضعیت پر حرف و حدیث روبیکا از همان ۹ماه پیش و قبلتر از آن هم مشهود بود، اما آن زمان بنا بر تقویت پیامرسان‌های داخلی و کمک به پیروزی آنان در برابر رقبای خارجی بود و امروز زمان مطالبه‌گری و نقد است! ✍ میلاد خورسندی .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
تهران1402 VS پاریس1402 .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت وقیحانه اپوزیسیون از اقدامات تروریستی جیش‌العدل: آن‌ها می‌خواهند انتقام "عبدالمالک ریگی" را بگیرند و حق دارند! 💢 علیرضا نوری‌زاده: جیش‌العدل مورد تأیید و محبوب مردم است! .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبرانقلاب: من خودم را از جهت رسيدگی به فرزندانم، بخشی مدیون این مرد و کتاب این مرد می‌دانم. ۱۳۸۶/۱۰/۱۵ ▪️ سالگرد درگذشت آقای آذریزدی نویسنده کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
⭕️گفتار علماء و بزرگان اهل سنت درباره شخصیت «امام موسی کاظم (ع)» چیست؟ 🔸با مراجعه به کلمات اهل سنت در طول تاریخ پى مى بریم که حضرت (علیه السلام) مورد توجه خاص و احترام ویژه آنان بوده است. در اینجا به نقل برخى از این کلمات مى پردازیم: 9⃣یافعى یمنى مکّى (ت: ۷۶۸ ه.ق): «و فیها توفّى السید ابوالحسن موسى الکاظم ولد جعفر الصادق کان صالحاً عابداً جواداً حلیماً کبیر القدر... و کان یدعى بالعبد الصالح من عبادته واجتهاده، و کان سخیاً کریماً. کان یبلغه عن الرجل انّه یؤذیه فبعث إلیه بصرّة فیها الف دینار...؛ [۱] در سال ۱۸۳ آقاى ما ابوالحسن موسى (بن جعفر) کاظم فرزند جعفر صادق وفات یافت. او مردى صالح، عابد، بخشنده، بردبار و بزرگوار بود... او را به جهت عبادت و کوشش فراوانش «عبد صالح» نامیدند. مردى سخى و کریم بود. هر گاه به او خبر مى دادند که شخصى شما را اذیت مى کند، حضرت کیسه اى با هزار دینار براى او مى فرستاد...». 🔟ابوالفداء، اسماعیل بن کثیر دمشقى (ت: ۷۷۴ ه.ق): «وکان کثیر العبادة والمروءة، اذا بلغه عن احد انّه یؤذیه ارسل إلیه بالذهب والتحف؛ [۲] او مردى کثیر العبادة و بامروّت و مردانگى بود. هر گاه به او خبر مى رسید که کسى قصد اذیت شما را دارد براى او طلا و هدایا مى فرستاد...». 1⃣1⃣ابن حجر عسقلانى (ت: ۸۵۲ ه.ق): او از یحیى بن حسن بن جعفر نسّابه نقل کرده که گفت: «کان موسى بن جعفر یدعى بالعبد الصالح من عبادته واجتهاده... ومناقبه کثیرة؛ [۳] موسى بن جعفر را به جهت عبادت و کوشش بسیارش «عبد صالح» نامیدند... و مناقب او بسیار است». 2⃣1⃣جمال الدین یوسف بن تغرى اتابکى (ت: ۸۷۴ ه.ق): «در سال ۱۸۳ ه.ق موساى کاظم فرزند جعفر صادق... وفات یافت. او به جهت عبادتش معروف به «عبد صالح» و به جهت حلمش معروف به «کاظم» بود... او سیدى عالم، فاضل، باارزش، بخشنده، مورد ستایش و مستجاب الدعوه بود». [۴] 3⃣1⃣ابن حجر هیتمى (ت: ۹۷۴ ه.ق): «موسى الکاظم و هو وارثه علماً و معرفة و کمالا و فضلا. سمّى الکاظم لکثرة تجاوزه و حلمه. و کان معروفاً عند اهل العراق بباب قضاء الحوائج عند الله. و کان اعبد اهل زمانه واعلمهم واسخاهم...؛ [۵] موسى کاظم؛ او وارث جعفر صادق در علم و معرفت و کمال و فضل بود. به جهت کثرت حلمش او را «کاظم» نامیدند. او در عراق به «باب قضاء الحوائج عند الله» معروف است. او عابدترین و عالم ترین و سخاوتمندترین اهل زمان خود بود...». 4⃣1⃣شیخ‌محمّد‌بن‌على‌صبّان (ت: ۱۲۰۶ ه.ق): «امّا موسى الکاظم فکان معروفاً عند اهل العراق بباب قضاء الحوائج عند الله، و کان من اعبد اهل زمانه و من اکابر العلماء الأسخیاء... و لقّب بالکاظم لکثرة تجاوزه وحلمه؛ [۶] امّا موسى کاظم؛ او نزد اهل عراق معروف به باب قضاء الحوائج عند الله بود. او عابدترین اهل زمان خود و از بزرگان علماى با سخاوت بود... و به جهت کثرت بردبارى اش او را «کاظم» لقب داده اند». 5⃣1⃣ابن تیمیه حرّانى (ت: ۷۲۸ ه.ق):  «موسى بن جعفر مشهور بالعبادة والنسک»؛ (موسى بن جعفر مشهور به عبادت و عمل صالح بود). او همچنین مى گوید: «و امّا من بعد جعفر، فموسى بن جعفر. قال فیه ابوحاتم الرازى: ثقة امین صدوق من ائمة المسلمین؛ [۷] و امّا بعد از جعفر، موسى بن جعفر است که ابوحاتم رازى او را ثقه، امین، صدوق و از امامان مسلمین برشمرده است». پی نوشت‌ها؛ [۱] مرآةالجنان، ج۱، ص۳۰۵، حوادث سال۱۸۳ ه.ق [۲] البدایة و النهایة، ج۱۰، ص۱۹۷ [۳] تهذیب التهذیب، ج۸، ص۳۹۳ [۴] النجوم الزاهرة، ج۲، ص۱۱۲ [۵] صواعق المحرقة، ص ۳۰۷ و ۳۰۸ [۶] اسعاف الراغبین در حاشیه نورالابصار، ص۲۴۶ [۷] منهاج السنة، ج۲، ص۱۲۴ 📕اهل بیت از دیدگاه اهل سنت، على اصغر رضوانى، مسجد مقدس جمکران، ۱۳۸۵ش، ص ۱۲۴ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
رویدادها و تحلیل‌ها
قسمت هفتم دشمن ما هم همين‌طور؛ او هم براي ما برنامه دارد؛ او هم سياستي دارد. بايد سياست او را بشناسي
قسمت هشتم نهم ـ حفظ عزت و اقتدار ملي «عزت ملي عبارت است از اينكه يك ملت در خود و از خود احساس حقارت نكند. نقطه مقابل احساس عزت، احساس حقارت است؛ يك ملت وقتي به درون خود ـ به سرمايه‌هاي خود، به تاريخ خود، به مواريث تاريخي خود، به موجودي انساني و فكري خود ـ نگاه مي‌كند، احساس عزت و غرور كند، احساس حقارت و ذلت نكند. اين يكي از چيزهايي است كه براي يك ملت لازم است». (22/2/1388) «عزت يك ملت در سياست‌هاي گوناگون و در تعاملش با كشورهاي ديگر و دولت‌ها و قدرت‌ها اين است كه از استقلال رأي برخوردار باشد. يك دولت، يك نظام در مقابل قدرت‌ها آن‌چنان ظهور كند كه نتوانند در هيچ مسئله‌اي اراده خودشان را بر او تحميل كنند». (14/3/1388) «عزت ملي به اين است كه يك ملت به سنت‌هاي خود اهميت بدهد، احترام بگذارد، افتخار كند و به اينكه ديگران بگويند آقا شما مرتجعيد، اعتنا نكند». (14/3/1388) دهم ـ اتخاد سياست تهاجمي و برخورد قاطع با دشمن «تبديل موضع تهاجمي به موضع تدافعي، يك خطاست. و اين خطا بعضاً اتفاق افتاده است! چرا موضع تهاجمي؟ يعني ما با دنيا جنگ داريم؟ نه، معنايش اين نيست؛ ما طلبكاريم. ما در قضيه سياست‌هاي استعماري دنياي استعمارگر، طلبكاريم؛ در قضيه تعامل با مسئله زن در دنيا ما طلبكاريم؛ در مسئله ايجاد جنگهاي داخلي و تسليحات گوناگون ما از دنيا طلبگاريم؛ در مسئله اشاعه سلاح‌هاي اتمي و سلاح‌هاي شيميايي و ميكروبي ما از دنيا طلبگاريم؛ در مسئله خراب كردن اخلاقيات مردم و توسعه فرهنگ استهجان و لااُبالي‌گري و اشاعه شهوت جنسي ما از دنيا طلبكاريم؛ اين‌ها مطالبات يك ملت زنده و با مبناست از دنياي مسلطي كه اين كارهاي خلاف را دارد انجام مي‌دهد». (9/4/1386) «شما براي اينكه ايران را تهديد كنيد، مي‌گوييد ما قادريم كاري كنيم كه حركت انرژي در اين منطقه تأمين شود؛ اشتباه مي‌كنيد. دست از پا در مورد ايران خطا كنيد، حتماً حركت انرژي در اين منطقه به خطر جدي خواهد افتاد؛ اين را بدانيد. و شما هرگز قادر نيستيد امنيت انرژي را در اين منطقه تأمين كنيد... آن كسي كه منافع ما را تهديد كند، تيزي خشم اين ملت را خواهد ديد». (14/3/1385) «امريكايي‌ها بدانند، اگر تعرضي به ايران اسلامي بكنند، ايران اسلامي به منافع آنها در هر نقطه عالم كه امكان داشته باشد، لطمه وارد خواهد كرد. ما آن آدم‌هايي نيستيم كه بنشينيم كسي ضربه بزند، جواب ضربه او را ندهيم». (6/2/1385) چهار ـ اجتماعي اول ـ استفاده از ظرفيت همراه مردم و جوانان با نظام يكي از بزرگ‌ترين فرصت‌هاي ما همراهي مردم ما و جوان‌هاي ما با نظام و هدف‌هاي نظام و امام بزرگوار است. من به شما برادران و خواهران عزيز توجّه مي‌دهم كه نگاه كنيد در اين راهپيمايي‌هاي روز قدس يا بيست‌ودوم بهمن، عمده جوان‌ها هستند؛ اين جوان‌ها همان جوان‌هايي هستند كه شبانه‌روز به‌وسيله رسانه‌هاي صوتي و تصويري و اينترنتي، در زير بمباران تخريب قرار دارند». (1/1/1394) دوم ـ افزايش حضور مردم «اگر حضور مردم نمي‌بود، اگر فاصله‌ بين مردم و نظام ايجاد مي‌شد، نظام نمي‌توانست در مقابل دشمنان مقاومتي بكند. اين حضور مستحكم مردم است كه پشتوانه‌ ايستادگي مسئولان است. اين، دو تا نقطه‌ اصلي است؛ دين و مردم». (27/7/1389) سوم ـ اتحاد ملي و حفظ وحدت «دل‌ها به هم نزديك شد، حنجره‌ها يك فرياد را به گوش همه رساندند، مردم سراسر كشور از اقوام مختلف، با مذاهب مختلف، دنبال جمهوري اسلامي و برافراشته شدن پرچم اسلام با يكديگر هم‌دست و هم‌پيمان و هم‌سخن شدند. اين يكپارچگي در آغاز انقلاب توانست آن چنان فشاري بر دشمن وارد بياورد كه كمر رژيم طاغوت را بشكند. بعد از آن هم تا امروز در آزمون‌هاي گوناگون، همين وحدت ملت ايران بوده است كه سخن آخر را به گوش دشمنان رسانده است و دشمن را از اينكه بتواند در صفوف ملت ايران رخنه كند، مأيوس كرده است. اين وحدت را بايد حفظ كرد». (28/2/1388) سوم ـ گسترش عدالت و امنيت «نيروهاي مسلح ـ همچنان كه در بيان اميرالمؤمنين (عليه الصّلاه و السّلام) هست ـ حصارند؛ حصن و حصارِ بركشيده در پيرامون يك ملت و يك كشورند. حصار هميشه بايستي پابرجا باشد، حصار بايد رخنه پيدا نكند؛ لذا نيروهاي مسلح هميشه بايستي استواري خودشان را حفظ كنند. در داخل حصار، حوادث و شرايط گوناگوني پيش مي‌آيد؛ يك عده خوابند، يك عده بيدارند، يك عده دعوا مي‌كنند، يك عده مشغول عروسي‌اند، يك عده مشغول عزايند؛ اما اين حصار بايد در همه اين احوالات مستحكم باقي بماند. با اين چشم به نيروهاي مسلح نگاه كنيد. اين استحكام بايد دائم باقي باشد». (22/1/1389) «مسئله عدالت، مسئله احقاق حق، مسئله قانون‌گرايي، ايستادگي در مقابل زورگو، متجاوز، سوءاستفاده‌چي، دادن احساس امنيت و آرامش و طمأنينه به مردم در زندگي، چيزهايي نيست كه در نظام جمهوري اسلامي به چشمِ كم‌اهميت بشود به آنها نگاه كرد». (7/4/1386) .💥جنگ نرم ودشمن شناسی
💢چرا اکتبر 2023 مهم است؟ 🔹اکتبر 2023 (مهرماه 1402) ماهی است که 8 سال پیش در قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد به عنوان تاریخ انقضای محدودیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک ایران تعیین گردید. این قطعنامه پس از تأیید مفاد برجام از طرفین می‌خواهد تا بر اجرای کامل آن پایبند باشند، موضوعی که با خروج زود هنگام آمریکا از برجام در ادامه روند خود با چالش جدی مواجه شد. 🔸علی‌رغم اینکه روند توافق برجام آنطور که در قطعنامه 2231 تعیین شده بود به پیش نرفت با این حال تاریخ اعلام شده برای پایان بخشیدن به محدودیت‌های برنامه موشکی ایران تروئیکای اروپایی را به شدت نگران ساخته است چرا که می‌تواند مبنایی قانونی برای ایران در جهت گسترش برنامه موشکی فوق پیشرفته‌اش فراهم آورد خاصه اینکه‌ این تاریخ (اکتبر 2023) به کشورهای مختلف دنیا این اجازه را می‌دهد تا همکاری خود با ایران را زمینه موشکی و تسلیحاتی گسترش دهند و طبیعتا این موضوعی نیست که به مذاق جهان غرب خوش بیاید. 🔹اما این نگرانی برای غرب آنجایی دو چندان می‌شود که پس از ماه اکتبر احیانا ایران بخواهد موشک‌هایش را در ویترین فروش تسلیحات قرار دهد، موشک‌هایی متنوع و فوق پیشرفته که می‌تواند مشتریان زیادی را به خصوص در منطقه به خود جذب نماید و یک فصل جدیدی در فروش تسلیحات نظامی آغاز کند. البته نگرانی اروپا در قبال ایران به همین مقدار ختم نمی‌شود، شاید بهتر است بگوییم آنها عصبانی‌اند و این عصبانیت بی‌دلیل نیست. 🔸تروئیکای اروپا چه قبل از توافق برجام و چه پس از آن همه تلاش خود را به کار گرفتند تا به زعم خود جمهوری اسلامی را به بن‌بست بکشانند، تحریم‌های همه‌جانبه، حمایت از گروه‌های مخالف ایران، دمیدن در تنور از ناآرامی‌ها پمپاژ ناامیدی، سوءاستفاده از حقوق بشر و... برای اینکه مانع از قدرت‌یابی ایران شوند اما به قول این ضرب‌المثل اروپایی که «ظاهر اغلب آن طور که به نظر می‌رسد نیست.» 🔹اکنون تروئیکای اروپا احساس می‌کند پس سال‌ها تلاش و صرف هزینه‌ای بسیار نه تنها توانسته از قدرت ایران بکاهد بلکه روزبه‌روز بر توانایی‌های نظامی آن افزوده شده، از گروه‌های مقاومت حمایت کرده، قدرت‌های شرقی را در کنار خود نگه داشته و در حال گسترش مراودات با سایر کشورهای منطقه است، علاوه بر این ناآرامی‌های داخلی را مهار و در حال تلاش برای افزایش تولید و مهار تورم است و این به هیچ‌وجه برای اروپا مطلوب نیست. همه سر و صدای این روزهای آنان برخواسته از این موضوعات است. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🌹 مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، حاج مهدی اکبرپور روشن در معراج شهدای تهران 🥀 وداع جانسوز خانواده معزز شهید با پیکر مطهر شهید .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95