eitaa logo
کانال رسمی استاد جواد حیدری
4.7هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
386 ویدیو
168 فایل
💻کارشناس ارشد کلام اسلامی مدرس حوزه و دانشگاه کارشناس پاسخگویی به شبهات 🌐پاسخگویی شبهات اعتقادی 🆔 @khameneieshQ
مشاهده در ایتا
دانلود
⁉️چرا امام رضا، از خوراکی مسموم استفاده کردند؟مگر امام علم‌غیب ندارد؟ ✍️پاسخِ جواد حیدری استاد حوزه و دانشگاه 1️⃣علم غیب مخصوص خداوند است و آگاهی دیگران نسبت به غیب،متوقف به اذن او است در قرآن کریم می‌خوانیم:«عالِمُ الْغَيْبِ فَلا يُظْهِرُ عَلى غَيْبِهِ أَحَدا إِلاَّ مَنِ ارْتَضى مِنْ رَسُولٍ فَإِنَّهُ يَسْلُكُ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ وَ مِنْ خَلْفِهِ رَصَدا»«داناى غيب اوست و هیچ‌کس را بر اسرار غيبش آگاه نمی‌سازدمگر رسولانى كه آنان را برگزيده و مراقبينى از پيش رو و پشت سر براى آن‌ها قرار می‌دهد سوره‌جن/26و27 2️⃣علم امامان علیهم‌السلام،ذاتی و استقلالی نیست و طبق روایات،اگر بخواهند چیزی را بدانند،خدا به آن‌ها می‌آموزدامام صادق‌می‌فرمایند:«إِذَا أَرَادَ الْإِمَامُ أَنْ يَعْلَمَ شَيْئاً أَعْلَمَهُ اللَّهُ ذَلِكَ»هرگاه امام اراده کرد چیزی را بداند، خداوند آن را به او می‌آموزد الكافي،ج1 3️⃣حضرات‌معصومین علیهم‌السلام،مکلف نبودند تا بر اساس علم غیب عمل‌کنندبلکه مأمور به‌ظاهر بودندپیامبرخدا می‌فرماید:«إِنَّمَا أَقْضِي بَيْنَكُمْ بِالْبَيِّنَاتِ وَ الْأَيْمَان»من بین شما فقط باشاهد و قسم‌هایتان قضاوت‌می‌کنم الكافي،ج7 4️⃣اهل‌بیت علیهم‌السلام،تسلیم قضا و قدر الهی بودند و داشتن علم به چیزی،مانع تسلیم خدا بودن آن ذوات نورانی و تغییر قضا و قدر حتمی خدا نیست امام حسین‌فرمودند«رِضَى‌اللَّهِ‌رِضَانَا أَهْلَ‌الْبَيْت»رضایت‌خدا رضایت ما اهل‌‌بیت‌است بحارالانوار،ج44 متن کامل را اینجا بخوانیم👇 ↪️ snai.ir/961908 ╔═ ⚘════⚘ ═ ⇲@javadheidari110@ramezan_ghasem110 ⚘═
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌چه کسانی مورد رحمت قرار می گیرند؟ امام علیه‌السلام : رحمت خدا بر آن بنده‌ای كه امر ما را زنده گرداند. عرض كردم: چگونه امر شما را زنده می‌کند؟ امام فرمود: ما را فرا می‌گیرد و آنها را به مردم ؛ زيرا مردم اگر زیبایی‌های سخن ما را بدانند، بی‌گمان از ما می‌کنند. 📚شیخ صدوق، عيون أخبار الرضا عليه السلام : ج۱، ص۳۰۷. 🔵ان شاء الله همیشه کلام اهل بیت علیهم السلام و تعالیم این بزرگواران را فرا بگیریم و به مردم بیاموزیم. @javadheidari110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
2_1152921504696577338.mp3
5.38M
🔖آیا طبق آیات قرآن، آسمان ها و زمین بهم متصل بوده اند؟😳 📃پاسخی کوتاه به ادعای اسلام ستیزان_ دکتر سها 📣استاد جواد حیدری ✅ آیدی دریافت سوالات دینی👇👇 @khameneieshQ کانال رسمی استاد جواد حیدری 👇👇 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 ♨️ https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☑️☑️ پاپ کره ای/ خطر بسترسازی جهت آشوب 🔻 کی‌پاپ ها( پاپ کره جنوبی) از گروه‌های نوپدیدی هستند که در بستر موج کره‌ای ایجاد شده‌اند اما به‌نظر قدرت نرم و فراگیر موج کره‌ای، از برخی شبه معنویت‌ها و عرفان های کاذب فعال در ایران پیشی گرفته است. ➕ طرفداران کی‌پاپ در فضای مجازی به شدت فعال هستند و اگر روزی بنا به اتفاقی تجمعی در فضای واقعی داشته باشند، چالش‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی و امنیتی ایجاد خواهند کرد. عموماً فن‌ها (طرفداران) نوجوان هستند و فضای هیجانی و احساسی بر آنان غلبه دارد و همین موضوع بر چالش‌های ذکر شده می‌افزاید. ⚠️ در ماه جاری خبری در محافل فرهنگی منتشر شد مبنی بر اینکه در مجموعه عباس آباد تهران و درست در مقابل باغ موزه ملی دفاع مقدس، محفل یادبودی برای خواننده تازه درگذشته کره‌ای برگزار شد. در این مراسم، دختران با لباس سیاه و ... در حال گریه و زاری برای مرگ این خواننده درجه چندم کره‌جنوبی بودند که اتفاقاً خودکشی کرده است. در شهر رشت هم مراسمی توسط نوجوانان دهه هشتادی و نودی‌ها برگزار شد. در برخی شهرهای دیگر هم خبر برگزاری این مراسم منتشر شد. ➕ در فضای مجازی هم بسیاری از فن‌ها همین رویه را داشتند. نکته جالب توجه این بود که فن‌های گروه‌های مختلف کی‌پاپ معمولاً با سایر فن‌ها تعامل خوبی ندارند ولی در این حادثه یک همبستگی بین آن‌ها ایجاد شد و بدون توجه به اینکه فن(طرفدار افراطی) کدام گروه باشند با یکدیگر مراسم برگزار نمودند. 📌 علاقه طرفدارن کی‌پاپ به خوانندگان کی‌پاپ، باعث می‌شود قوای شناختی و تعقل، تحت تاثیر قرار گیرد. توجه افراطی روی این خوانندگان به الگوگیری سبک زندگی غیراخلاقی و نامتعارف می‌انجامد. بهتر است بدانید که این آیدول‌ها(خوانندگان و اعضای اصلی گروه) همچون عروسک‌های دست‌ساز هستند و برای اینکه ظاهر جذابی پیدا کنند، عمل‌های زیبایی متعددی با هزینه بسیار بالایی بر روی آن‌ها انجام شده است تا از طریق ظاهر پرستی به جذب مخاطب بپردازند. ▫️ با توجه به اینکه این آیدول‌ها از لحاظ سیاسی تابع نظام سرمایه‌داری غرب هستند و در مسائل فرهنگی و اجتماعی و... مروّج فرهنگ منحط غربی می‌باشند، احتمال اینکه از ظرفیت فن‌ها برای اعتراضات استفاده شود بسیار زیاد است. ▫️ فن‌ها قبلاً با تعاملات در فضای مجازی توانسته‌اند یک کار تشکیلاتی و منظم انجام دهند، مثلاً در فراخوانی که در خبرگزاری فارس با عنوان «درخواست اجازه برای اجرای کنسرت بی‌تی‌اس در ایران» داشتند تا تاریخ 29 اردیبهشت 1402 تعداد 56565 نفر شرکت و از این پویش حمایت کردند. شروع این پویش اول اردیبهشت بود، یعنی در عرض کمتر از یک ماه این جمعیت وارد پویش و از آن حمایت کردند. لازم به‌ذکر است فن‌ها هم قبلاً پویش‌هایی در این رابطه داشته‌اند؛ همچنین اگر یک صفحه در فضای مجازی علیه این موج کره‌ای محتوا تولید کند، سعی می‌کنند به صورت هماهنگ با گزارش‌دهی باعث مسدود شدن فعالیت آن شوند. ⛔️ رویدادهایی مانند این نشان از نفوذ قابل توجه فرهنگ کشور کره و کِی پاپ (پاپ کُره‌ای) در میان نوجوانان و جوانان سرزمین‌مان دارد که در سایه غفلت مسئولین و با استفاده از اینستاگرام در حال جولان دادن در پوست زیرین فرهنگ کشور است. ⚠️ فضای مجازی یک بستر برای آمادگی و تمرین می‌باشد که اذهان را برای فعالیت در دنیای حقیقی آماده می‌کند. تسخیر ذهن نوجوانان یعنی همین؛ این یک جنگ شناختی است که بسیاری از فرزندان ما در این جنگ آسیب دیده‌اند و اگر به فکر چاره نباشیم، در آینده نه‌چندان دور با یک بحران مواجه خواهیم شد. @javadheidari110
💠 💬عدِّه یعنی چی و خانم‌ها چند جور عده دارن؟ 🔹 همه مراجع: عِدِّه مدت زمانیه که خانم‌ها بعد از جدایی یا مرگ شوهرشون باید ازدواج نکنن. 📝 خانم‌ها در این پنج مورد باید عِدِّه نگه دارن: 1️⃣ بعد از طلاق و جدايى؛ 2️⃣ بعد از این‌که به هر دلیلی معلوم بشه عقد باطل بوده یا باطل بشه؛ مثلاً طبق نظر خیلی از مراجع، عقد خونده‌شده بدون اجازه پدر باطله. 3️⃣ بعد از تمام يا بخشيده‌شدن مدت صیغه و عقدموقت؛ چون توی صیغه یا باید مدت تموم بشه یا آقا مدت مونده رو به خانم ببخشه تا دیگه زن و شوهر نباشن. 4️⃣ بعد از رابطه جنسی اشتباهی با مرد غریبه؛ 5️⃣ بعد از مرگ شوهر. ⭕️نکته: براى واجب‌شدن عده در موارد «یک»، «دو» و «سه»، حتماً باید رابطه جنسی برقرار شده باشه؛ وگرنه عده واجب نیست. 📚توضيح‌المسائل مراجع، م۲۵۱۰، ۲۵۱۱ و ۲۵۱۷؛ تحريرالوسيله، ج۲، عدة وطىء الشبهه، م۲؛ سيستانى، منهاج‌الصالحين، م۵۶۷؛ تبريزى و وحيد، منهاج‌الصالحين، العده، م۱۴۷۰؛ پرسمان احکام. کانال احکام استاد صالحی💎 •┈┈••✾••┈┈• @amirsalehi110
الله کجاست؟.ogg
982.3K
❎ بر اساس آیات قرآن، گاهی خدا را نزدیک و گاهی دور از انسان معرفی می کند. لطفا توضیح دهید. 🔹الله از رگ گردن به انسان نزدیکتر است (سوره ق آیه ۱۶) و در عین حال او بر روی تختش نشسته است (سوره حدید آیه ۴) 🎙استاد حیدری کانال رسمی استاد جواد حیدری 👇👇 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 ♨️ https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b
هدایت شده از مرضیه رمضان‌قاسم
🔆 🔅 🔆 🔅 🔆 🔅 🔆 🔅 🔆 🔅 🔆 🔅 🔆 پرســـ❓ــش ⁉️شیعه لازمه‌ی اطاعت مطلق را عصمت می‌داند پس ولایت مطلقه‌ی فقیه چیست؟ ⁉️مگر ولی‌فقیه معصوم است که از اطاعت کنیم؟ پاســـ🖊ــــخِ استادحیــــــدرے زیدعزه 1⃣ هیچ کسی اعتقاد به عصمت فقیه ندارد. 2⃣ ولایت مطلقه باید برای ما تبیین شود زیرا برخی از روی غرض و عناد و برخی دیگر از سر جهل، ولایت مطلقه‌ی فقیه را آن گونه که باید و شاید تبیین نمی‌کنند. ولایت مقید که خیلی از فقها و علمای شیعه بر آن معتقد هستند این است که: ۱) فقیه ولایت دارد بر فتوی. ۲) برخی از علماء علاوه بر مقام افتاء (فتوا دادن) معتقد ولی، ولایت بر قضاوت نیز دارد، ولایت مقیده‌ی فقیه یعنی منحصر کردن و قید زدن ولایت، به مقام افتاء و قضاوت. ۳) برخی دیگر از فقها معتقدند به اینکه ولایت فقیه مطلق است یعنی علاوه بر مقام افتاء و قضاوت، تصدی‌گری و سرپرستی جامعه را نیز بر عهده دارد. ♻️نتیجه اینکه: ✳️ ولی‌فقیه "هر ویژگی و اختیاری که امام معصوم فقط در اداره‌ی جامعه بر عهده داشته را او نیز عهده‌دار است. ✳️ ولایت فقیهی که امام خمینی فرمودند همان ولایت رسول‌الله است این در اداره‌ی جامعه است. حضرت امام خمینی (ره) در صحیفه‌ی خود تصریح کرده‌اند: ولایت مطلقه‌ی فقیه قطعاً و حتماً به این معنا نیست که مقام فقیه مقام معصوم باشد بلکه به این معناست که ویژگی‌های اختصاصی معصوم قطعاً شامل حال فقیه نمی‌شود پس ولایت مطلقه‌ی فقیه با اطاعت مطلقی که متفرع بر عصمت است کاملاً متفاوت است، اینجا مسئله، مسئله‌‌ی حکومت و اداره‌ی جامعه است، در حالیکه مسئله‌ی عصمت مسئله‌ی الگو، هدایت و سیر الی‌الله است. 🆔 @javadheidari110 🔆 🔅 🔆 🔅 🔆 🔅 🔆 🔅 🔆 🔅 @ramezan_ghasem110
جنگ جنگ روایت هاست❗️ ∆ معاونت خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان برگزار میکند ؛ ایران دخت روایت میکند ؛ ✨دوره نخبه پروری ویژه علاقمندان در حوزه زنان و خانواده✨ •{ برای ظهور هویت مستقل زن مسلمان ایرانی }• @IBSNA_
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💬 کیفیت خطاب کردن نام دیگران کانال احکام استاد صالحی💎 •┈┈••✾••┈┈• @amirsalehi110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❎با سلام و عرض ادب ❇️ بعد از چند روز مسافرت و خاموش بودن گوشی در روز آخر سفر، به محض برخط شدن با سوالات متعددی مواجه شدم که پاسخ گویی به آن ها با افتخار هنوز ادامه داره. ✅ در بین سوالات، عزیزی در رابطه با روایتی از امام صادق علیه السلام مبنی بر شیر خوردن رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم از سینه ی ابوطالب توضیح خواسته بود. ↙️ گفتم پاسخ را با شما سروران هم در میان بگذارم: ↩️ این روایت سند ضعیفی دارد و قابل اعتماد نیست. ↩️ فارغ از بحث سندی، پذیرش اعجاز گونه ی چنین اتفاقاتی، محذور و منع عقلی ندارد. ↔️ نتیجه اینکه، مطلب فوق فاقد اعتبار و غیر قابل پذیرش هست. ✍ جواد حیدری کانال رسمی استاد جواد حیدری 👇👇 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 ♨️ https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b
🧩 🧩 🧩 🧩 🧩 🧩 🧩 🧩 🧩 🧩 🧩 🧩 🧩 🧩 پرســـ❓ــش ⁉️چرا در اسلام زن برای خروج از منزل باید از همسرش اجازه بگیرد؟ پاســـ🖊ــــخِ استاد حیــــــدرے زیدعزه هر چند بسیاری از علت و حکمت های احکام الهی برای ما روشن نیست ولی در رابطه با سوال مذکور نکاتی تقدیم حضورتان می‌گردد: 1⃣ هر مجموعه‌ای نیازمند به یک مدیر و رهبر است تا آن مجموعه را اداره کند؛ به همین دلیل نیازمند آن است که برای این مجموعه قوانینی وضع شود و اسلام برای مجموعه کوچک خانواده به صورت معمول مرد را با توجه به این که اکثر مسئولیت‌های اداره‌ی خانه به دوش اوست او را به عنوان مدیر خانه قرار داده است و این یک امتیاز نیست بلکه یک بار مسئولیت سنگین برای اداره خانه و‌ خانواده است. به همین جهت یکی از قوانین خانه این است که زن با هماهنگی همسرش از خانه خارج شود تا به نظم و اداره‌ی خانه لطمه‌ای وارد نشود. 2⃣ یکی دیگر از حقوق مرد؛ حق جنسی است که بر عهده‌ی زن می‌باشد که در این نیاز متقابل؛ زن باید درخواست همسرش را تامین کند و به این جهت که گاهی خروج از منزل به این نیاز لطمه وارد می کند، اجازه برای ترک منزل لازم و ضروری است. 3⃣ باید به این نکته توجه داشت که این گونه قوانین در حد یک اصل قانونی است برای زمانی که اختلافی پیش آمد برای حل اختلاف، مبنا و قانونی باشد اما ما در عرف جامعه نداریم که زن برای هر خروجی از منزل بخواهد اجازه‌ای از همسرش بگیرد بلکه بصورت توافقی خیلی از این‌ مسائل بین زوجین حل شده است و کسی به این نکات توجه‌ای ندارد و در‌ خانه اصول اخلاق باید حاکم باشد و نه اصول فقه ♻️نتیجه اینکه این حکم فقهی، برای همیشه نیست بلکه استثناهایی نیز دارد که زن می‌تواند بدون اجازه‌ی همسرش از خانه خارج شود بطور مثال اگر زن هنگام عقد شرط کند که بتواند بدون اجازه از خانه خارج شود این قانون اجازه گرفتن لازم الاجرا نخواهد بود. 🇮🇷کانال رسمی استاد جواد حیدری👇 https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
پاسخ حجت‌الاسلام راجی به عباس عبدی 🔹 پی‌نوشت شورای نگهبان صرفاً یک نهاد فکری و مشورتی است نه اجرایی و لذا سن اعضای آن نه تنها تأثیری در اتقان مصوبات ندارد، بلکه در این مواقع تجربه است که عنصر اصلی به شمار می‌رود 🆔 @Shobhe_Shenasi
⭕️آیا خوردن نیم خورده ی گربه مستحب است؟ آیا روایتی در این‌باره داریم❓ پاســـ🖊ــــخِ استادحیــــــدرے "زیدعزه" ❎ مرحوم شیخ حر عاملی (ره) در کتاب گرانسنگ وسائل الشیعه، بابی با عنوان «باب طهاره سؤرالسِّنّورِ وَ عَدَمِ کَراهَتِه»؛ «باب پاک بودن نیم خورده ی گربه و مکروه نبودن آن»، تدوین فرموده اند. از هفت روایتی که در این باب مطرح شده است، مطالب زیر استفاده می شود: (۱) 1⃣ دور ریختن نیم‌خورده گربه مکروه است. 2⃣ نیم‌خورده گربه پاک است و می‌توان با آن وضو گرفت یا غسل کرد. 3⃣ نیم‌خورده حیوانات حرام گوشت مکروه است، ولی در مورد گربه، برخی فقها معتقدند که چنین کراهتی وجود ندارد. ❇️ اما در رابطه با استحباب خوردن از نیم خورده ی گربه، مطلبی در روایات یافت نشد و فتوایی از فقهای بزرگوار مشاهده نکردم. در پایان ضمن تاکید بر رعایت بهداشت در امر خوردن و آشامیدن و فرق گذاشتن بین پاکی و تمییزی و نجاست و کثیفی؛ به فتوایی از آیت الله مکارم شیرازی حفظه الله اشاره می کنم: «نيم خورده حيوانات حرام گوشت، مکروه است و در مورد گربه، اگر حيوان آلوده باشد، آن نيز مکروه است». (۲) 📚 پی نوشت ها: 1. وسائل الشیعة، ج ‏1، ص 227 - 228 2.https://makarem.ir/main.aspx?typeinfo=21&lid=0&catid=952&mid=251980 https://makarem.ir/main.aspx?typeinfo=21&lid=0&catid=952&mid=251980 . ✨✨✨✨✨✨ ✅ آیدی دریافت سوالات دینی👇👇 @khameneieshQ کانال رسمی استاد جواد حیدری 👇👇 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 ♨️ https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b
💠 پرسش: چرا در قرآن دستور به زدن زنان داده‌شده است؟ ...................................................................................................................................... ✍ پاسخ: نکته اول : در فرهنگ قرآن کریم ، زن و مرد در حقوق مادی و معنوی مساوی بوده و تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد . «هر كس از مرد و زن كار نيكى به‌شرط ايمان به خدا به‌جای آرد ما او را به زندگانى خوش و باسعادت زنده ابد مىگردانيم و اجرى بسيار بهتر از عمل نيكى كه مىكردند به آنان عطا مىكنيم».)1) نکته دوم: هنگامیکه به کتاب‌های لغت مراجعه میکنیم یکی از معانی (ضرب)، تکان دادن و هوشیار کردن هست(2) و این معنا با در نظر گرفتن شرایط ضرب (نباید باعث کبودی و آمدن خون شود) و ابزار ضرب (گرسنگی، مسواک،دستمال پیچیده)،در بیانات نورانی اهل‌بیت علیهم‌السلام تقویت میشود. پیامبر اکرم صلوات‌الله‌علیه و اله می‌فرمایند : من تعجب می‌کنم از كسى كه همسرش را می‌زند درحالی‌که خود اولى از او به كتك خوردن است ، زنانتان را با چوب نزنید، زیرا در آن قصاص است، ولى آن‌ها را به گرسنگى و ندادن پوشاك بزنید تا در دنیا و آخرت سود برید.(3) محقق سبزواری میگوید:«مراد از ضرب، ضرب تأدیبی است ،نباید سخت باشد و باعث كبودى شود و نباید با شلَاق و چوب او را بزند و بعضى از اصحاب گفته‌اند نباید به‌صورت و لگن و شكم بزند).4) نکته سوم : جواز ضرب(زدن) بامعنای مذکور، همان‌گونه که در خود آیه شریفه تصریح‌شده، منحصر به حالت نشوز زنان و آن‌هم بعدازاینکه راه‌کارهای عقلی و عاطفی کارساز نبوده ،هست (نشوز آن است که زن در مقابل تکلیف اختصاصیاش نسبت به شوهر بدون هیچ عذر موجهى سرپیچى نماید). نکته چهارم : چقدر زیباست که همگان در مسئله ی معاشرت با زنان ، اهل‌بیت علیهم‌السلام را الگوی خود قرار دهیم ، که همیشه با مهربانی و گذشت ، باعث تنبه و بیداری طرف مقابل خود میشده‌اند. پینوشت : 1. نحل/97 🌎کانال رسمی استاد جواد حیدری_گروه فرهنگی تبلیغی پاسخگو 🆔 @javadheidari110
🔷 سلام . دوستان سعی کنند به صورت آنلاین، جلسه را دنبال بفرمایند. 🔹 قبلا از محضر دو استاد بزرگوار بهره برده ام. مباحث قابل استفاده و ارزشمند است. @javadheidari110
شک در تعداد تسبیحات اربعه ‌ ✍ کسی که می‌داند تسبیحات اربعه را گفته، ولی تعداد آن را نمی‌داند، چیزی بر او واجب نیست ولی تا به رکوع نرفته می‌تواند بنا را بر اقل گذاشته و آن را تکرار کند تا یقین کند که سه مرتبه گفته است. 📚 رساله نماز و روزه، مسأله ۱۸۵ کانال احکام استاد صالحی💎 •┈┈••✾••┈┈• @amirsalehi110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا